/
/
לצמוח או לנבול…

לצמוח או לנבול…

שלום חברים,
 
אני כותב לכם בסיומו של חודש מאד אינטנסיבי ומיוחד… 2 נסיעות לחו"ל, הרבה מאד פעילות והרבה מאד תגובות מכולכם.
 
קודם כל אני רוצה להודות לכולם על התגובות החמות והפרגון על פרסום הספר האלקטרוני "הסוד לחיי שפע ועושר" – כל מי שפיספס ועדיין רוצה לקבל אותו בחינם לגמרי, יכול עדיין לעשות זאת באתר "שפע 2010".
 
החודש הזה יצא לי לעמוד משני "צידי המתרס" גם בצד שלומד וגם בצד שמלמד. וזה מעניין להסתכל על כך, כי אחד העקרונות החשובים שבגללם אני מקפיד כל הזמן להמשיך וללמוד, הוא העקרון שאם לא צומחים אז נובלים.
 
ישנו חוק בסיסי של היקום הזה, שנקרא חוק התנודה. חוק התנודה אומר למעשה כי אין דבר הנמצא במנוחה. כל העולם שלנו נמצא בתנועה. גם הקיר שנראה יציב לכאורה מולכם נמצא בתנועה. אם תעמיקו להסתכל פנימה באמצעות מיקרוסקופ חזק, תגלו שהוא מורכב ממיליוני חלקיקים הנמצאים בתנועה מתמדת.
 
ומאחר שהכל נמצא בתנועה, הרי שיש לנו את האפשרות לנוע קדימה, או אחורה. וגם אם אנו חושבים שאנו התקדמנו מספיק, והגיע הזמן לנוח ו"לעמוד קצת במקום", מאחר והכל נמצא בתנועה ומתקדם – אנו הרי למעשה, הולכים אחורה.
 
אם נסתכל בטבע, נראה עד כמה שזה נכון – הצמחים גדלים או מתכלים, פורחים או נובלים. וכך גם בני אדם – אנו צומחים ומתפתחים או שאנו נובלים ומתכלים. והצמיחה שלנו באה לידי ביטוי בהתקדמות, בלמידה, בהשגת יעדים וחלומות. עוד לא פגשתי אדם שאינו רוצה לצמוח ולהתפתח, זהו חלק בלתי נפרד ממבנה האישיות שלנו.
 
וזה חשוב לבדוק עם עצמנו – מה אנו עושים, כל יום ויום כדי לצמוח ולגדול. במקומות שאנו צומחים, מגיע גם הסיפוק, ותחושת האושר.
 
אני זוכר שבשנים הראשונות שעבדתי כשכיר באינטל, למדתי המון! התפתחתי, השגתי תוצאות טובות יותר ויותר והרגשתי מוגשם. וככל שעברו השנים, התחושה הזו הלכה ונעלמה, עד שלבסוף לאחר 9 שנים, הרגשתי שאני פשוט לא לומד ולא מתפתח יותר. וזו היתה תובנה מאד משמעותית עבורי. היום אני גם יודע להסביר את התופעה הזו.
 
אנו רוצים לקחת אחריות על כך, ולחפש את הצמיחה והגדילה שלנו… אז הנה שאלה עבורכם – מה עשיתם היום כדי לצמוח ולגדול?
 
והנה הזדמנות עבורכם ללמוד – ביום שני הקרוב אקיים שיחת אימון נוספת – בחינם לגמרי!
 
בגלל הנסיעות של החודש האחרון, מזמן לא קיימתי שיחת אימון, וכשחשבתי על נושא מעניין לשיחה הקרובה, קלטתי שיש לי כל כך הרבה תובנות מעניינות מהחודש האחרון שאני רוצה לשתף אתכם, והחלטתי שהנושא של השיחה הקרובה יהיה בדיוק זה!
 
אז ביום שני הקרוב, 7/12/09 בשעה 21:00 בדיוק, אתם מוזמנים להצטרף אלי לשיחה מרתקת בנושא: "עקרונות מפתח לצמיחה אישית והשגים יוצאי דופן!"
 
בין הנושאים שאדבר עליהם בשיחה הם: מדוע צמיחה היא עניין של בחירה, וכיצד לייצר מוטיבציה. שיעור חשוב על חזון, ומהי תודעה רחבה, גישה להתמודדות עם שינויים והחשיבות של חופשה "מנטאלית". כל אלו הם שיעורים "קטנים" שקיבלתי במהלך הנסיעות של החודש האחרון. אני מזמין אתכם להצטרף אלי לשיחה יוצאת דופן!
 
כל שעליכם לעשות כדי להשתתף בחינם בשיחה, הוא להרשם באתר "יוצא מהכלל".
 
ואתם כמובן גם מוזמנים להזמין את חבריכם – פשוט שילחו להם את הקישור להרשמה באתר:
 
אשמח כמובן לתגובותיכם!
ערן.
 
אהבתם את הפוסט?

אל תשאירו את כל הידע והטוב הזה רק לעצמכם! שתפו את אלו שבאמת אכפת לכם מהם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

12 תגובות

  1. אתה צודק ב- 100%

    פעם מישהו אמר לי דבר יפה: החיים זה כמו אופניים (אני רוכב אופניים),
    כשקל לך זה סימן שאתה בירידה.

    וזה בדיוק זה.

  2. אני לא לגמרי מסכימה איתך , אמנם חשוב להתקדם וללכת הלאה , אבל לגוף שלנו יש יכולת מסויימת ובשלב מסויים הוא חייב לנוח כדי להמשיך הלאה , אם לא אז למה "הומצאה" השינה ?
    אנשים שכל הזמן הולכים קדימה ולא נחים יש להם שם בשפה המיקצועית – "וורק כוהוליק :-)"
    אז תנוח קצת , תישן תעשה חיים ותחייה לא רק בשביל לעבוד יש עוד דברים בחיים חוץ מעבודה והתקדמות 😉 =קריצה.

  3. היי ערן,
    מסכימה איתך, חלק מהצמיחה היא גם היכולת לעצור רגע, להסתכל על מה יש ומה השגתי, ללמוד, לבדוק, לרענן ולבחור מה הלאה.
    היום למשל, פיניתי שעתיים וישבתי עם קולגה לשיחת פיתוח.
    שיחה יצירתית לפיתוח מוצר חדש.
    איזה כייף!!

  4. תודה לכל המגיבים 🙂

    דן – לטעמי, לא תמיד צמיחה היא עניין הקשור בקושי – זה הרבה עניין של תפיסות שלנו מה קשה ומה לא. אני נמצא עכשיו בכנס עסקים שהחל אתמול, 3 ימים מאד אינטנסיביים – מהבוקר ועד הלילה – האם זה קשה? יש שיגידו שכן, אני חושב שלא…

    ג'ודי – איפה קראת בדברים שלי שאסור להפסיק ולנוח או ללכת לישון??? אני בהחלט מסכים שזה חשוב – ההפסקות והמנוחות הן חשובות ביותר. זה אגב אחד הנושאים עליהם אדבר בשיחת האימון הקרובה.

    ו… לילה טוב! 🙂
    ערן

  5. ערן יקירי – מענין, מענינת הדרך והגישה- אהבתי את הניסוחים – מאד מתומצת ומדויק. על הספר האלקטרוני כבר פירגנתי לך אבל הנה שוב מעל הבמה – ומגיע!
    אני רואה יותר ויותר את השיח האנרגטי שלך וזה ממש מוצא חן בעיני – ולגופו אני ממש בחוויה דומה, אני 13 שנה במסע האנרגטי. ב 6 השנים האחרונות אני מנחת סדאות בתחומי הרוח והמודעות וחיבורים אנרגטים – ולאחרונה חשתי צורך לפנות למורות שלי שהיו חלק מהמסע הצמיחתי שלי וללמוד אצלהן שוב, נושאים שונים מיקומי מרחב אחרים – והכובע הזה מענין כי כבר שכחתי מהו ולקח לי זמן להרפות ורק לקבל – וממש מרגישה על גופי את ההגדרה מורה ותלמידה רוחנית . וכן חייבת להיות גדילה והתפתחות – ולא בהכרח במובן הפיננסי של הענין אם כי אני רואה את השפע בכל הרבדים והכל חובר מאד – אז כן גם העסקים שלנו הם חלק מדרך זו. שאפו!

  6. היי ערן

    אני מאד שמחה לפתוח כל הזמן את המייל בידיעה שיש לי משוב מרתק כל יום , תודה , נסיתי מאד לקבל את הספר, נתקלתי בקשיים ולכן אני עדין חושבת שאנסה בזאת שוב.,,,,,,,ובכן אני מודה לך מעומק הלב על הגישה החיובית ויתר על כן הנתינה שיש לך שמרגשת אותי כל יום מחדש, וכמובן אשמח להשתתף, לא הבנתי איך דרך האיטרנט??…..

    מאחלת לך המון הצלחה !!!

    יעל

  7. היי ערן, אני חדשה וסקרנית ומבקשת לדעת איך מתנהלת השיחה .אשמח להשתתף. והמון תודה. חנה.

  8. אחד הדברים שאני עושה כדי ללמוד ולנוע :
    אני שמה לעצמי מטרה של להכיר כל יום מישהו חדש
    זאת לא חייבת להיות הכרות מעמיקה,
    אלא הצצה חטופה לעולמו של האחר
    התחושה שאני יכולה לפגוש מישהו חדש בכל רגע
    ולהעשיר את עולמי ואת עולמו של הזר
    מרגשת אותי מאוד ומניעה אותי

  9. שלום ערן, שבת שלום
    השבוע גלשתי לעולם אחר, הספר, " הסוד לחיי שפע ועושר " היגיע בזמן טוב, לפעמים חשוב שנעצור ונעשה –
    " ספירת מלאי ", בשנתיים האחרונות היתי כל-כך עסוקה בגיבוש הרעיון , והחיבור לחיוביות והגשמה , שזנחתי פן אחר.
    הפרק כסף 3 מ.ה.ר, עשה את החיבור הזה.
    ועל כך תודה לך ,

    כשניסיתי להרשם לשיחת האמון, נתקלתי בבעיה , יש סרטון שמסביר , שלב אחרי שלב, אבל הוא כל-כך שקט שלא היה באפשרותי לשמוע, עוצמת הרמקול של המחשב וגם עוצמת הרמקול של הסרטון היו על מקסימום.
    האם עוד משהוא נתקל בבעיה זו ?
    אני אנסה שוב , אני מעוניינת להצטרף.
    כל טוב ולהשתמע אילנה

  10. ערן שלום, עד כה לא קיבלתי את העותק של הספר, וזאת למרות ציינתי שלושה שמות וכתובות מייל כפי שנתבקשתי. אשמח לקבל את העותק של הספר.
    ברכה, אסתר

  11. תודה לכל המגיבים.

    לכל מי שרוצה להשתתף בשיחת האימון בחינם – הרשמו וקבלו את כל הפרטים על כך באתר: https://www.out-standing.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=1022988

    מי שלא קיבל עותק של הספר – אנא צרו עמנו קשר דרך "צור קשר" באתר או בטלפון 1700-50-50-79 ונפתור את הבעיה.

    שלכם,
    ערן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תכנים חדשים באתר:
הישארו מעודכנים!

הצטרפו למעגל הקרוב שלי

היו הראשונים לקבל את כל התכנים הכי משמעותיים שלי: פרקי פודקאסט חדשים, פוסטים מעוררי מחשבה וכלים מעשיים ישירות למייל שלכם

* בהרשמתי אני מאשר.ת לקבל עדכונים והודעות במייל ובסמס מערן שטרן וחברת "יוצא מהכלל". כמו כן, קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!