/
/
15 ספרי העסקים והיזמות הטובים ביותר

15 ספרי העסקים והיזמות הטובים ביותר

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלישלום חברים,

אחת השאלות הנפוצות שהרבה אנשים שואלים אותי, היא על אילו ספרי עסקים אני ממליץ. זו אף פעם לא שאלה פשוטה, כי קראתי כל כך הרבה ספרים, ומרביתם היו טובים, ומכולם לקחתי תמיד עוד תובנה או רעיון שימושי.

ובכל זאת, החלטתי לעשות עבורכם פרוייקט מיוחד ולרכז את 15 ספרי העסקים והיזמות הטובים ביותר, שלטעמי הם קריאת חובה לכל בעל עסק, שיתנו לו אינספור כלים, תובנות והבנות עסקיות וחשובות.

זו הבחירה שלי. אני מתנצל מראש בפני כל הספרים האחרים שלא נכללו כאן, ובפני כל מי שחושב שישנם ספרים אחרים שהיו צריכים להיות כאן. גם אני עצמי לא הייתי שלם לגמרי עם כמה ספרים שהיו ברשימה הראשונית, ובסוף לא מצאו את דרכם לרשימה הסופית.

ובכל זאת, למרות הסיכון שאאכזב אולי כמה מכם לגבי ספרים שאתם חושבים שצריכים להיות כאן ואינם, הנה הבחירות שלי – 15 ספרי העסקים והיזמות הטובים ביותר!

לצערי, חלק מהספרים עדיין לא תורגמו לעברית, כך שאני ממליץ כאן גם על כמה ספרים באנגלית. הסדר לא אומר דבר, וויתרתי מראש על הנסיון

אני אשמח גם לקבל את התגובות וההמלצות שלכם כאן למטה על הספרים הללו, ועל אחרים שאהבתם.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי1. חשוב והתעשר / מאת: נפוליון היל (אור עם)

חשוב והתעשר תמיד ישאר עבורי ההמלצה הראשונה. הספר שיצא לאור ב-1937, מכיל בתוכו את התורה כולה – להצלחה בעסקים, ובחיים בכלל. ולמרות ששמו מרמז שהוא עוסק בכסף ובהתעשרות, הוא ספר על החיים בכלל.

זהו לא הספר שקל ביותר לקרוא אותו, ואני כבר מזהיר שקריאה אחת לא תספיק (אני עצמי קראתי אותו כ-10 פעמים, ובכל פעם למדתי משהו חדש, ועדיין להערכתי הבנתי אולי 50-60% ממנו…)

בספר זה, חולק אתכם נפוליון היל את הפילוסופיה המבריקה ואת הטכניקות המעשיות שלו להשגת יעדיכם בחיים. היל שחקר במשך 25 שנים את 500 האנשים המצליחים והעשירים ביותר בעולם, מלמד כיצד לרתום לפעולה את פלאי השכל שלנו. לאחר הקריאה, תבינו באופן הברור ביותר שאין גבולות למה שאתם יכולים להשיג, פרט לאלה שאתם מטילים על עצמכם.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי2. התשובה / מאת: ג'ון אסאראף ומאריי סמית' (כנרת)

ג'ון אסאראף, אחד מהמורים המרכזיים שהשתתפו ב"סוד" חובר למאריי סמית', ויחד הם מביאים את התשובה. הם מציעים דרך שתסייע לכם לרתום את הכוחות הבלתי מוגבלים של מוחכם כדי להשיג כל מה שאתם מבקשים להשיג, ומציעים צעדים מעשיים להפוך את העסק שלכם לעסק שתמיד חלמתם עליו. בספר התשובה – המבוסס על מאות ראיונות עם מדענים ומנהיגים עסקיים, ועל ניסיונם של המחברים בעבודה עם אלפי לקוחות ומפגשיהם האמתיים עם הכישלונות וההצלחות של עולם העסקים – תלמדו כיצד להשתמש בחוקים האוניברסליים של החיים כדי להצליח בעסקים, איך לחבר מסר שיווקי קולע המתבסס על ערכו המיוחד של העסק שלכם, להבין את הדרך שבה עקרונות הסיבה והתוצאה פועלים בעסקים.

נפלה בחלקי הזכות להכיר את ג'ון באופן אישי, לקיים איתו כמה וכמה שיחות ואף ראיון משותף, ואת הנסיון שיש לו בעסקים ובהגשמה אתם לא רוצים לפספס!

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי3. The E-myth revisited  / מאת: Michael Gerber

מייקל גרבר מפיג את המיתוסים סביב הפעלת העסק שלך ומראה כיצד התנהלות שגרתית של בעלי עסקים לעיתים קרובות מפריע להם לנהל את העסק שלהם בצורה אפקטיבית. הוא מנחה את הקורא לאורך השלבים במחזור החיים של עסק משלב הינקות היזמית, דרך כאבי גדילה של גיל ההתבגרות, ולנקודת המבט היזמית הבוגרת. לאחר מכן הוא מראה כיצד ניתן ליישם את התובנות והלמידות מעסקי הזכיינות בכל סוג של עסק בין אם הוא בזכיינות או שלא. לבסוף, הוא עושה את ההבחנה החיונית, בין לעבוד על העסק שלך ובין לעבוד בתוך עסק שלך. לאחר שתקראו את הספר, הראייה שלכם לגבי העסק שלכם תשתנה כליל.

מבחינתי זהו אחד מספרי החובה לכל בעל עסק בין אם הוא בתחילת דרכו או שהוא כבר וותיק.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי4. The Ultimate Sales Machine / מאת: Chet Holmes

ספרו של צ'ט הולמס, מכונת המכירות האולטימטיבית יסייע לכם לזהות את האזורים החשובים ביותר בעסק שלכם ולשפר אותם. העצה שלו מתחילה עם רעיון אחד פשוט: להתמקד! במקום לנסות לשלוט בארבעת אלפים אסטרטגיות כדי לשפר את העסק שלך, התמקד בכמה אזורי המיומנות החיוניים שעושים את ההבדל הגדול ביותר בעסק.

מכונת המכירות האולטימטיבית מראה לך כיצד לתכנן ולהפעיל כל חלק של העסק שלך על ידי כך שתבלה זמן קצר בכל אזור בעסק שאותו תרצה לשפר – מכירות, שיווק, ניהול, ועוד.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי5. No B.S. Wealth Attraction In The New Economy / מאת: Dan Kennedy

דן קנדי הוא אחד המנטורים העסקיים האהובים עלי ביותר. לא תמיד קל לעכל את מה שהוא אומר, אבל כל מילה שיוצאת מפיו או נכתבת על ידו שקולה לזהב טהור. יש לו כמה עשרות ספרים, ומאות קורסים ופרסומים. אבל לרשימה הזו בחרתי את אחד הספרים שלדעתי הכרחיים על מנת להתמודד עם הטכנולוגיה של היום ומספק תובנות וכלים חדשים להגדלת תפוקה אישית העולים בקנה אחד עם הגישה שלו "פחות זה יותר". הוא מציג חומר חדש הכולל איך לעשות מיקור חוץ, רוכשים מומחים, מומחיות וזמן. קנדי מכסה עוזרים וירטואליים, שירותי שליחות, ועוד מגוון שירותים עליהם בעלי עסקים מוכנים לשלם לאנשים אחרים שיעשו עבורם. וגם פרקים הדנים בנושאים – כיצד להשיג יותר על ידי מינוף מערכות יחסים שיתופיות, מדוע הגדרת מטרה (והחלטות לשנה חדשה) נכשלת ואיך הוא מצליח להגיע להישגים בכל זאת.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי6. ריצ'רד ברנסון – האוטוביוגרפיה / מאת: ריצ'ארד ברנסון (מטר)

זה אמנם לא ספר "עסקים" קלאסי אבל קריאת חובה לכל בעל עסק ויזם (וגם למי שבאופן כללי מחפש השראה לחיים).

סר ריצ'רד ברנסון הוא היזם האגדי שהפך את וירג'ין למותג חובק עולם הכולל את חברת ההקלטות וירג'ין רקורדס, את רשת חנויות הענק וירג'ין מגה-סטורס, את חברת התעופה הבינלאומית וירג'ין אטלנטיק, את וירג'ין בלו, חברת התעופה האוסטרלית, את וירג'ין מובייל ווירג'ין מדיה. ואלו רק כמה חברות מוכרות מתוך מאות החברות שהוא הקים ומחזיק בהם.

מהרגע שלקחתי את הספר לידיים, לא יכולתי להניח אותו עד שסיימתי לקרוא (וזה לא ספר דק…). טונות של השראה ותובנות אישיות ועסקיות זורמות מבין הדפים, ומסבירות מדוע הוא הצליח להגיע לאן שהוא הגיע. אינספור סיפורים ודוגמאות משעשעות ומעוררות השראה הופכים את הספר הזה לחובה על כל מדף ספרים!

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי7. אסטרטגיית האוקיינוס הכחול / מאת: וו' צ'אן קים, רנה מובורן (מטר)

במשך שנים רבות היו חברות שקועות בתחרות צמודה להשגת צמיחה רווחית וארוכת טווח. הן נלחמו על יתרון תחרותי, נאבקו על נתח שוק והתגוששו על בידול. אך כיום, בענפי תעשייה עמוסים לעייפה, תחרות צמודה מובילה ל"אוקיינוס אדום" עקוב מדם של מתחרים הנאבקים על עוגת רווחים הולכת ומצטמקת. וו' צ'אן קים ורנה מובורן (מבית-הספר היוקרתי לעסקים INSEAD בצרפת) טוענים, כי קרוב לוודאי שאסטרטגיה זו לא תניב צמיחה רווחית בעתיד. על-פי מחקר של 150 מהלכים אסטרטגיים, המתפרש על פני יותר ממאה שנים ושלושים ענפי תעשייה, הם מראים כי החברות המובילות של מחר יצליחו לא על-ידי הבסת המתחרים ב"אוקיינוסים אדומים", אלא על-ידי יצירת "אוקיינוסים כחולים" של נישות שוק ללא מתחרים הבשלות לצמיחה.

צעדים אסטרטגיים אלה משאירים את המתחרים הרחק מאחור ומעוררים ביקוש חדש לחלוטין.

שיטת "האוקיינוס הכחול" מציגה גישה שיטתית להפיכת המתחרים לחסרי-משמעות. בספר פורץ דרך זה, הם מציגים מסגרת מוכחת וכלים ליצירתם המוצלחת של "אוקיינוסים כחולים". דרך שש עקרונות המראים כיצד להגדיר מחדש את גבולות השוק, להתמקד בתמונה הגדולה, להתקדם מעבר לביקוש הקיים, ולבנות את הרצף האסטרטגי הנכון.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי8. לא רציונלי ולא במקרה / מאת: דן אריאלי (מטר)

דן אריאלי (אחד משלנו 😉 ) מראה כי כשמדובר בקבלת החלטות בחיינו, נדמה לנו שאנחנו בשליטה. נדמה לנו שאנחנו מקבלים החלטות נבונות ורציונליות. האומנם? בסדרה של ניסויים מפתיעים ומאירי עיניים הוא סותר את הסברה הנפוצה שלפיה התנהגות בני האדם רציונלית מיסודה.

בעזרת סיפורים מחיי היום יום ומחקרים פורצי דרך מסביר אריאלי איך יכולת השיפוט שלנו מוטה על ידי ציפיות, רגשות, נורמות חברתיות וכוחות נוספים, בלתי נראים ובלתי רציונליים. אריאלי מראה שלא רק שאנחנו עושים טעויות מדהימות בפשטותן מדי יום, אלא שאנחנו גם חוזרים על אותו סוג של טעויות שוב ושוב. באופן שיטתי אנחנו משלמים יותר מדי, טועים בהערכותינו ודוחים דברים שעלינו לעשות. אנחנו מזלזלים בהשפעת הרגש על קבלת ההחלטות שלנו ומפריזים בהערכת ערכו של רכושנו. אולם ההתנהגויות השגויות הללו אינן אקראיות; הן דווקא שיטתיות וניתנות לצפייה, משום שאנחנו אכן לא רציונליים, ולא במקרה. משתיית קפה ועד ירידה במשקל, מרכישת רכב ועד בחירת בן או בת זוג, אריאלי מסביר כיצד לפרוץ את תבניות החשיבה השיטתיות הללו כדי לקבל החלטות שקולות יותר.

אין לי ספק שבקריאה תזדהו עם רבות מהדוגמאות שמופיעות בו, אך יותר מכך תבינו כיצד הלקוחות שלכם מקבלים את ההחלטות שלהם, וכיצד אתם יכולים להשפיע על החלטות אלו.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי9. לחשוב כמו מיליונר / מאת: הארב אקר (כתר)

יש הרבה ספרים שמטרתם ללמד אתכם כיצד להצליח ולהתעשר. קראתי לא מעט מהם, ולצערי חלק גדול מהם לא ממש "מספקים את הסחורה".

ספרו שלך הארב אקר הוא שונה. קראתי אותו לפני שנים (עוד באנגלית), וגם נסעתי להשתתף בחו"ל בכמה מהסדנאות שלו. יש משהו גאוני בעיני באופן שבו הוא מציג את הדברים, אמיתות פשוטות ומשמעותיות שמבהירות אחת ולתמיד איך זה שאנשים מסוימים מתעשרים בקלות ואילו אחרים חיים את חייהם כאילו נידונו מראש לחיים של קשיים כלכליים?

האם ההבדל ביניהם טמון בשאלות של חינוך, מנת משכל, כישורים, קשרים או בחירת קריירה? התשובה המדהימה היא: לא. ספרו של האקר מציע תפיסה פורצת דרך: מה שקובע את עתידנו הכלכלי היא ההטבעה הכספית שלנו – התבנית הטבועה בתת המודע שלנו ומכתיבה את יחסנו לכסף. העיקרון פשוט: אם אנחנו רוצים להצליח, עלינו לתכנת את עצמנו מראש להצלחה הזאת ולשנות מהיסוד את ההטבעה שמפעילה אותנו. לחשוב כמו מיליונר – שכתוב בשילוב נדיר של חוכמת חיים, אהבת אדם והומור – מסביר איך עלינו להשתחרר מדפוסי חשיבה שחוסמים את דרכנו להצלחה, ומציג את 17 ההבדלים המרכזיים בין דרכי החשיבה והפעולה של העשירים לבין אלה של העניים ובני המעמד הבינוני.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי10. לוותר או להסתער / מאת: סת' גודין (מטר)

סת' גודין הוא אחד הכותבים החביבים עלי. יש לו עשרות ספרים שעוד כמה מהם פורסמו בעברית (כמו "פרה סגולה"). אבל בחרתי דווקא את לוותר או להסתער, בגלל המעשיות והמענה שהוא נותן לאחת הדילמות הקשות יותר של יזמים – מתי להמשיך ולנסות ומתי להפסיק ולוותר?

כל פרויקט חדש (או כל תפקיד, תחביב או ארגון חדשים) יוצא לדרך בהתלהבות ובהנאה. לאחר מכן הדרך נעשית קשה יותר ומהנה פחות, עד שמגיעים לנקודת השפל: כשהכול נעשה ממש קשה, והסבל אמיתי. ואז אנו מתחילים לשאול את עצמנו אם המטרה בכלל שווה את "כאב הראש".

אולי האתגר שלפנינו, הוא רק מכשול זמני שנצליח להתגבר עליו אם רק נמשיך לדחוף בכל הכוח. אבל אולי נקלענו למבוי סתום, והמצב לעולם לא ישתפר ואין זה משנה עד כמה נתאמץ. בניגוד למחשבה המקובלת, דווקא מצליחנים מרימים ידיים מהר, לעתים תכופות, וללא רגשי אשמה – עד שהם מוכנים לעבור את התלאות, אבל במקומות הנכונים ומהסיבות הנכונות. אפשר לומר שמצליחנים מחפשים את האתגרים. הם מבינים שככל שהמחסום גדול יותר, התגמול שמקבל מי שחוצה אותו גדול יותר. אם תצליחו להפוך למובילים בתחומכם, תזכו בנתח גדול יותר מהרווחים, מהתהילה ומהביטחון לטווח ארוך. מפסידנים, לעומת זאת, נלכדים בשתי מלכודות בסיסיות. או שהם אינם מצליחים להחזיק מעמד עד סוף האתגר – או שהם בכלל אינם מצליחים למצוא את האתגר הנכון, האתגר שכדאי להם לכבוש.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי11. מצוינים – ממה עשויה הצלחה / מאת: מלקולם גלדוול (כנרת)

למה אנשים מסוימים מצליחים יותר מאחרים? נהוג לחשוב שזה מפני שהם אינטליגנטים ושאפתנים. לא נכון! לפי מלקולם גלדוול הסיבות להצלחה שונות לגמרי. הספר "מצוינים" מגלה לנו מה משותף לביטלס ולביל גייטס, מדוע הסינים מבריקים במתמטיקה, מהו יתרונם הסמוי של כוכבי אתלטיקה, איך זה שלא שמענו על האדם בעל מנת המשכל הגבוהה ביותר בעולם, באיזה טווח שנים נולדו הכי הרבה מיליארדרים, למה לעורכי דין מובילים בניו יורק יש קורות חיים דומים, ואיך תרבות המוצא קובעת מי יהיה טייס מוצלח.

את כל אלה מסביר גלדוול בסגנון בהיר ומושך על פי תיאוריה מפתיעה וחדשנית, מלווה בדוגמאות רבות הכוללות את סיפורו האישי המרגש.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי12. מנהיגות / מאת: רודולף ג'וליאני (מטר)

עוד ביוגרפיה שהחלטתי להוסיף לאוסף 15 ספרי העסקים והיזמות הטובים ביותר. ג'וליאני שהיה ראש העיר של ניו יורק, מתאר את עקרונות המנהיגות שבהם הוא מאמין, כשהם זרועים סיפורים אישיים: כיצד למד בשיעורי האגרוף כמה חשוב לשמור על קור רוח כשתוקפים אותו ולעולם לא להיכנע לבריונים; כיצד הניעה אותו אהבת הקריאה ללמוד בכוחות עצמו, כדי שלא ייאלץ לסמוך על אחרים, וכיצד יכולתו לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון, על בסיס המידע הנכון, באה לידי ביטוי גם בעבודתו וגם במאבקו בסרטן הערמונית.

מנהיג, מסביר ג'וליאני, חייב לגבש לעצמו עיקרי אמונה מוצקים, לזהות אותם ולפעול על-פיהם, ותמיד יהיה אחראי לתוצאות.

קראתי את הספר שלו לפני שנים רבות, עוד כשהייתי מנהל באינטל, ולמדתי ממנו המון על מנהיגות, ניהול ועל החיים בכלל.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי13. המדיה החברתית / מאת: גרי ויינרצ'ק (מטר)

יש לכם תחביב שהייתם רוצים להתפרנס ממנו? זה הזמן להפוך את התשוקה למקור הכנסה… בספרו "המדיה החברתית" ילמד אתכם גרי ויינרצ'ק איך לרתום את את הכלים של המדיה החברתית, ובהם טוויטר, יוטיוב ופייסבוק, לקידום העסק שלכם.

זה בדיוק מה שהוא עשה כדי לקדם את חנות היין המשפחתית שבבעלותו, שאותה הפך בעזרת הווידיאו בלוג שלו, Wine Library TV, לאחד העסקים המובילים בתחום בארצות-הברית, ואותו לאחד המרצים והיועצים העסקיים המבוקשים בעולם.

אם אתם שולטים באנגלית, אני ממליץ לכם להאזין לגרסת האודיו של הספר באנגלית שנקרא Crush It!. בספר תשמעו את גרי עצמו מקריא את הספר, באנרגיות מדהימות, ועם תוספות והרחבות רבות מעבר לטקסט של הספר.

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי14. מגע הזהב / מאת: דונלד טראמפ ורוברט קיוסאקי (מטר)

את "מגע הזהב" קראתי לאחרונה. לאחר שנים של נסיון בעולם היזמות והעסקים. וכל מה שקראתי בו התחבר לי בצורה ישירה ומאד אמיתית למציאות העסקית שהכרתי. ולכן החלטתי לצרף גם את הספר הזה לרשימת 15 ספרי העסקים והיזמות הטובים ביותר. אני חושב שכל יזם ובעל עסק יוכל להפיק ממנו ערך רב, ובמיוחד אלו שנמצאים בתחילת דרכם העסקית.

בספרם, קיוסאקי וטראמפ, חושפים מהם לדעתם 5 המאפיינים של "מגע הזהב" של יזמים מצליחים. ולא – זה לא מה שאולי חשבתם… זה לא קשור לנתונים האישיים של היזמים, אלא בעיקר לאופן שבו הם מתנהלים, החוסן המנטאלי והרגשי והאישיות שהם מפתחים, המיקוד שלהם ומערכות היחסים שהם מפתחים.

יש כאלו שאינם אוהבים אולי את הצמד טראמפ וקיוסאקי, אבל אי אפשר להתווכח עם ההצלחה והנסיון של שניים מהיזמים המשפיעים ביותר בעולם, אותם הם משתפים ב"מגע הזהב".

ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלי15. להגשים / מאת: ערן שטרן (פראג)

טוב, אני יודע שאני משוחד כאן… 🙂  אבל אני באמת מאמין (לאחר עשרות אלפי עותקים שנמכרו, ואלפי תגובות שקיבלתי) שזהו ספר משמעותי לכל יזם ובעל עסק.

כולנו רואים את הפוטנציאל העצום והשפע האינסופי שקיים סביבנו, והיינו רוצים ליצור ולהגשים חיים יוצאי דופן. אך במציאות רבים מאיתנו חשים מחנק כלכלי שאינו מאפשר מימוש עצמי והגשמה אמיתית של החיים שאנחנו מבקשים לעצמנו. אחד הצרכים הבסיסיים שלנו כבני אדם הוא להשאיר חותם, לדעת שמימשנו כל דקה בחיים והצלחנו למצות כל חלקיק מהפוטנציאל העצום שלנו.

"להגשים" יפרוש בפניכם את הדרך המעשית ליצירת חיים שבהם תגשימו בעקביות ובאופן מתמשך את היעדים הראויים והמטרות החשובות שלכם. תקבלו כלים יעילים שיאפשרו לכם לפתח את החוסן המנטלי והרגשי הנדרש כדי להתמודד עם פחדים או מכשולים שעשויים להופיע ולעכב אתכם בדרך.

בשפה בהירה וקולחת תחשף בפניכם השיטה המוכחת שלי ליצירת שינוי ופריצת דרך, שיטה אשר שינתה עד היום את חייהם של אלפי אנשים בעולם כולו, ואשר בעזרתה תצליחו גם אתם לממש את הפוטנציאל האדיר שטמון בכם, ורק מחכה להתגלות.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

עד כאן סקירת 15 ספרי העסקים והיזמות הטובים ביותר. אני אשמח לקבל את ההערות והתגובות שלכם לרשימה וכמובן גם המלצות נוספות שלכם על הספרים שאתם אהבתם ושהשפיעו עליכם.

שלכם,

ערן

נ.ב. – עוד כמה ספרים שהיו ברשימה הראשונית שלי ובסוף לא נכנסו לכאן:

16. פרה סגולה – סת' גודין

17. No BS Kick Butt Take No Prisoners Guide to Time Productivity and Sanity – Dan Kennedy

18. New Psycho-Cybernetics – Maxwell Maltz

19. גלגל התנופה: מטוב למצויין – ג'ים קולינס

20. להב היהלום – גשה מייקל רואץ'

21. איש ליד מכונה – סטף ורטהימר

אהבתם את הפוסט?

אל תשאירו את כל הידע והטוב הזה רק לעצמכם! שתפו את אלו שבאמת אכפת לכם מהם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

2 תגובות

  1. קראתי חלק מהספרים פה,ועל חלק אחר מהם מאוד יעניין אותי לקרוא.אני חושב שהספרים:אבא עשיר אבא עני וארבע שעות עבודה בשבוע הם גם ספרים מאוד טובים שיכולים לתת המון רעיונות ומידע לכל בעל עסק ויזם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תכנים חדשים באתר:
הישארו מעודכנים!

הצטרפו למעגל הקרוב שלי

היו הראשונים לקבל את כל התכנים הכי משמעותיים שלי: פרקי פודקאסט חדשים, פוסטים מעוררי מחשבה וכלים מעשיים ישירות למייל שלכם

* בהרשמתי אני מאשר.ת לקבל עדכונים והודעות במייל ובסמס מערן שטרן וחברת "יוצא מהכלל". כמו כן, קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!