בגיל 16, מנהל המגמה לאלקטרוניקה הזמין את אמו לפגישה, ובנוכחותו, אמר לאמו שהילד אידיוט ושלא יצא ממנו כלום.
זו היתה נקודת פתיחה משמעותית שממנה אליאב אללוף יוצא למסע חייו למצוא את המקום שלו בעולם. מתוך משבר אישי שעבר לפני קצת יותר מעשור, הוא הקים את פעילות המדיה החברתית של גלובס, ואח״כ את סוכנות הדיגיטל ״רהב מדיה״ בשותפות עם רני רהב, ייעץ לגופים מרתקים כמו אושו אינטרנשיונל, חסידי ברסלב ומייקל בקווית׳ מפרויקט ״הסוד״, והפך לאחד השמות המובילים בעולם השיווק החדש.
אליאב הוא כותב מחונן, שמפרסם טור שבועי, ספרים ויוצר ומנחה סדנאות מגוונות העוזרות לאנשים למצוא את מקומם בעולם, לזהות מהו ה-zone שלהם, וכיצד לספר את הסיפור שלהם בצורה שתמשוך קהל ותעורר עניין.
הצטרפו אלינו להאזין לפרק מיוחד בו בין השאר תלמדו:
אליאב אללוף, עד לפני כמה שנים, היה מוכר כאחד השמות הבולטים בעולם השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית בישראל. הוא הקים את פעילות המדיה החברתית בגלובס ב-2008, וב-2010 הקים עם רני רהב את סוכנות הדיגיטל “רהב מדיה”.
לאחר שנתיים הקים סוכנות עצמאית שהתמקדה בלקוחות בינלאומיים כמו “טבע” ו”The weather channel” ומותגים מעוררי השראה כמו מנטורס צ’אנל, אוניברסיטת סנטה מוניקה ואושו אינטרנשיונל.
כיום הוא ממשיך לייעץ ליזמים ומנהלים, מעביר סדנאות על סטוריטלינג וחדשנות פסיכולוגית, עיקרון מנחה (אסטרטגיה) ו”להיכנס ל Zone שלך” – סדנת דיוק לבעלי עסקים.
לפני 4 שנים, הקים עם עוד 3 שותפים קרן הון סיכון שניהלה 50 מיליון דולר בהשקעות בסטרטאפים בעמק הסיליקון, ישראל, אוסטרליה ובסין.
המוטו של חייו והתשוקה שלו היא ללמוד כל שבוע דברים חדשים והוא מקפיד לקרא ספרים, להאזין להרצאות וללמוד מחקרים חדשים. את מסקנותיו הוא מפרסם בטור שבועי בשם: “3 דברים שלמדתי השבוע”. כ-60,000 אנשים עוקבים אחר הפעילות שלו במדיות החברתיות השונות.
ספרו החדש “למה כדאי להיות לטובת הכריש” שיצא לאור לאחרונה, הוא אוסף של הטורים שכתב במשך 3 שנים, ומאז צאתו לאור זוכה לאינספור תשבחות.