אחת היכולות המשמעותיות, בעידן של היום, לכל אדם, היא היכולת לשים את עצמך ב”קדמת הבמה”, להשפיע ולהעביר את המסרים שלך בצורה בהירה ומובנת לכל אחד.
לדר’ יניב זייד ולי ישנה חברות ארוכת שנים, שלאורכן ראיתי כיצד יניב הצליח לבסס ולפתח את עצמו להיות מומחה בינלאומי בהעברת מסרים ושכנוע.
בשיחה חברית ואישית יניב מספר על הדרך שעבר, על “שעות המעבדה” שמאחורי הקלעים, על התובנות ממסעותיו בעולם לקידום ספריו הבינלאומיים, על האתגרים, הקשיים וההתמודדויות.
האזינו לשיחה, בה שוחחנו בין השאר על:
ד”ר יניב זייד המוכר בכינוי “דוקטור שכנוע” הוא מומחה בינלאומי לשכנוע ולהעברת מסרים, יועץ עסקי ומרצה לשיפור יכולות הדיבור בפני קהל, השיווק, המכירות והשכנוע.
כאשר היה סטודנט למשפטים באוניברסיטת חיפה נחשף במקרה למועדון ה”דיבייט” באוניברסיטה והתאהב בתחום. היא כיהן כיו”ר מועדון הדיבייט והשתתף בעשרות תחרויות דיבייט בישראל ובחו”ל.
יניב חיבר שורה של ספרים רבי מכר בעברית ובאנגלית, שתורגמו לשפות רבות, ביניהם “לדבר בפני קהל”, “שכנעת אותי!”, “שכנעת אותי שוב!” ו- Creative Marketing
הוא עורך דין, כלכלן, מגשר ודוקטור למשפטים בהשכלתו.
הוא פעיל מזה 7 שנים בתכנית “רקיע” לקידום מנהיגות אתיופית וכיהן כ-7 שנים כיו”ר הנהלת עמותת “אחווה” לקידום אנשים עם מוגבלויות.