בפוסט הקודם שלי "המנהיגות החדשה" כתבתי על השלבים שאדם עובר בדרכו להפוך ולהיות מנהיג ומשפיע בעולם שלנו.

ראשית אני רוצה להודות לכל מי שטרח להגיב ולכתוב לי תגובה בבלוג או תגובה פרטית!

המטרה שלי הינה להעיר אנשים לזהות את הגדולה והפוטנציאל האמיתי שלהם, כך שהם יהפכו למנהיגים של שינוי בעולם. והיום אני רוצה לשתף אתכם את ראיית העולם שלי לגבי אותם האנשים, לגביכם – המנהיגים החדשים. מי הם אותם אנשים, ומה מאפיין אותם.

המנהיגים החדשים הם אנשים שיש להם כבר זמן מה תחושה עמוקה וידיעה ברורה בפנים שהם נועדו לעשות שינוי אמיתי בעולם שלנו. אלו הם האנשים שמרגישים ויודעים שיש להם תפקיד. שישנה סיבה לכך שהם הגיעו לעולם, והם גם מבינים שזהו התפקיד שלהם לגלות את הסיבה הזו, לזהות את היעוד, הגדולה והפוטנציאל האמיתי שלהם ולהביא אותם לידי מימוש.

חלקם, למרות התחושה החזקה שיש להם, אינם יודעים עדיין מה הוא התפקיד שלהם, ומה הם נועדו להגשים ולממש, הם רק יודעים שזה משהו גדול הרבה יותר ממה שהם עושים כרגע. חלק אולי כבר עושים זאת כבר היום, בצורה כזו או אחרת, הם עוזרים לאנשים אחרים להתקדם בעולם, אבל עדיין מרגישים שיש להם את היכולת, הרצון והצורך לעשות זאת בקנה מידה גדול הרבה יותר.

אותם מנהיגים, כאשר הם מממשים את היעוד, הגדולה והפוטנציאל שלהם, הם גם משרתים אחרים ונותנים ערך לאנשים אחרים בעולם שלנו, וזו הדרך שלהם ליצור שינוי אמיתי בעולם, ןלהפוך את העולם לטוב יותר. בדרך הזו, הם גם מתוגמלים על מה שהם עושים בכל המישורים: הכלכלי, הרוחני, הרגשי והמנטאלי.

אלו הם אנשים שיש להם נסיון, ידע, כישורים ויכולות בתחום מסויים, והם מחפשים דרך עקבית ומוכחת לשתף את הידע והנסיון שלהם עם שאר העולם. להשפיע על אחרים, לעזור להם להתקדם ולהתפתח.

למרות שהנטיה הטבעית אולי לחשוב שמדובר רק באנשים שעוסקים במקצועות של אימון, הנחיה או טיפול, ההסתכלות שלי היא רחבה יותר מסוג האנשים הללו. אני חושב שכל אדם שיוצר בעל עסק שיוצר ערך אמיתי עבור אנשים אחרים הוא מנהיג כזה בדיוק. גם הוא לוקח את את הידע, הנסיון, הכישורים והערך שיש לו ומשתף אותו עם אחרים – משפר את איכות חייהם ויוצר שינוי בחיים שלהם.

אלו הם אנשים שנמצאים ברמות גבוהות של מודעות, ומחפשים כיצד לממש את היעוד והגדולה שלהם. חלק מהם הם אנשים שנמצאים בעולם העסקי, יזמים ובעלי עסקים שכבר היום משפיעים ונותנים ערך משמעותי לאחרים. אבל יש גם כאלו, שכרגע אינם נמצאים בעולם העסקי, הם משפיעים גם שם בצורה מסויימת, אבל מבינים שיש להם את היכולת לתת ערך גבוה בצורה משמעותית יותר ממה שמתאפשר להם כרגע, וחושבים על כניסה לעולם העסקי בו יוכלו להביא את הידע, הנסיון, הכשרון והפוטנציאל שלהם לידי ביטוי ומימוש בעוצמות גבוהות בהרבה.

לעיתים אנשים כאלו יהיו בתחושה של בלבול. יתכן והם מאד מצליחים כבר במה שהם עושים כיום, אבל יש להם תחושת "אי נוחות" מאחר והם יודעים שהם לא עושים עדיין את מה שהם באמת צריכים לעשות. שהם עדיין לא מביאים את הערך האמיתי שהם נועדו להביא וליצור.

מנסיוני בשנים האחרונות, ראיתי שישנם כמה מאפיינים משותפים לאנשים הללו. זו כמובן תהיה הכללה לומר שכולם עונים לכל המאפיינים הללו, אבל חלק ניכר מאלפי האנשים שזכיתי ללוות ולפגוש בשנים האחרונות, בהחלט עונים לרובם:

– בעלי עסקים עם נסיון של מספר שנים לפחות ו/או שכירים שהגיעו לרמות השפעה בכירות יחסית בארגונים שהם עובדים בהם

– אנשים שכבר היום מצליחים במה שהם עושים ויש להם רקורד של הצלחות (אישיות ועסקיות) מאחוריהם

– יש להם רעב פנימי לצמוח, לגדול, להתקדם ולהביא עוד ערך לעולם, ולעצמם במימדים הרוחניים, הרגשיים, המנטאליים והכלכליים.

– יודעים שיש להם את היכולת והפוטנציאל להביא ערך גבוה יותר ממה שהם עושים כיום

– בעלי מוכנות פנימית גבוהה לעשות את ה"קפיצה הקוואנטית" שלהם

– אנשי עשייה. אנשים שפועלים ומתקדמים

– יתכן ועדיין לא זיהו לחלוטין מה הוא "הדבר הגדול הבא" שלהם, אבל נמצאים בתהליך לחפש אותו

– תלמידים רציניים. מוכנים ואוהבים ללמוד מאחרים

– בעלי תשוקה בוערת ליצור ולבנות משהו בעל משמעות וערך ממשי, שישפיע על אחרים וישאיר חותם בעולם.

אם הסימנים הללו מתקיימים אצלכם, כנראה שאתם שייכים לאותם "מנהיגים חדשים". התפקיד שלכם הוא לחשוף ולגלות מה נועדתם לעשות, וכיצד אתם צריכים להשפיע על העולם. מהו הערך שאתם צריכים ואמורים ליצור.

אלו הן שאלות שיכולות להעסיק אנשים למשך כל ימי חייהם, אבל לטעמי אלו השאלות המשמעותיות והחשובות שאדם צריך לשאול את עצמו במהלך חייו.

בתקופה הקרובה אמשיך לשתף אתכם את המחשבות שלי בתחום הזה, כפי ששיתפתי אתכם בשבוע שעבר, גם אני עובר תהליכים דומים בעצמי. התמונה שלי הולכת אט אט ומתבהרת, וחשוב לי לשתף אתכם בתהליך שאני עובר, כי אני מאמין שהוא אינו יחודי רק לי. אני מאמין שמי שקרא את הדברים הללו וחש הזדהות איתם, עובר תהליך דומה בעצמו.

אשמח לשמוע את דעתכם:
– מה אתם חושבים על המנהיגים החדשים?

– האם אתם תופסים את עצמכם ככאלו? ובאיזה תחום?

תכתבו לי את התגובות שלכם כאן בבלוג, ואם אתם רוצים לכתוב לי תגובה פרטית, מוזמנים לכתוב ל- [email protected]

מחוייב להגשמה האישית והכלכלית שלכם!
ערן

2 תגובות

  1. שלום. מאמר נראה אמיתי ומציאותי
    בכל אופן אני מרגיש מחובר לעיקר שיש לי יכולות גדולות ואיני יודע כעת איך לממשם ובאיזה תחומים וכו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!