ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכלישלום חברים,

היום אני חוגג יום הולדת 42. יום ההולדת תמיד משמש עבורי כנקודת בדיקה טובה, לעצור ולבחון לאן הגעתי, ולאן אני רוצה להגיע. מה עבד לי טוב בשנה האחרונה, ומה עבד פחות טוב. מה אני צריך לשמר ומה אני צריך לשפר.

ובימים האחרונים כשעשיתי את הבדיקה הזו עם עצמי, גיליתי שלמרות שאני עוסק מדי יום בהדרכה של אנשים, בפיתוח תכנים, בכתיבה ובהנחייה של אנשים כיצד לממש את הפוטנציאל והגדולה שלהם, לא הקדשתי עד היום מספיק זמן ומחשבה למקום מסויים שבו נמצאים אנשים רבים.

מדובר באנשים שעדיין לא זיהו מהי הגדולה האמיתית שלהם, מהו היעוד או הכיוון שלהם. לרוב הם מסתובבים עם תחושה פנימית עמוקה וידיעה שיש להם הרבה יותר מה להעניק לעולם הזה, רק שהם לא יודעים מהו הדבר הזה וכיצד להביא אותו לידי מימוש.

במהלך השנה האחרונה, אני עצמי עברתי תהליך משמעותי בכוונון הפנימי שלי ליעוד שלי ולמטרה שלשמה אני עושה את מה שאני עושה. התהליך שעברתי חשף אותי לתובנות חדשות ולכלים משמעותיים שעוזרים לאדם למצוא את הכיוון, היעוד והגדולה שלו.

אחת התגליות המשמעותיות שגיליתי לגבי עצמי היא מה היעוד האמיתי והגדולה שלי. גיליתי שהתפקיד שלי כאן הוא להעיר אנשים למימוש הגדולה ומלוא הפוטנציאל שלהם, כך שהם יהפכו למנהיגים מובילי שינוי בעולם שלנו.

גיליתי שאנשים שיש להם תחושה עמוקה וידיעה ברורה בפנים שהם נועדו לעשות שינוי אמיתי בעולם שלנו, זקוקים לתהליכים שיעזרו להם לזהות מהו היעוד, הגדולה והפוטנציאל האמיתי שלהם, וכיצד להביא אותו לידי מימוש.

חלקם, למרות התחושה החזקה שיש להם, אינם יודעים עדיין מה הוא התפקיד שלהם, ומה הם נועדו להגשים ולממש, הם רק יודעים שזה משהו גדול הרבה יותר ממה שהם עושים כרגע. חלק אולי כבר עושים זאת כבר היום, בצורה כזו או אחרת, הם עוזרים לאנשים אחרים להתקדם בעולם, אבל עדיין מרגישים שיש להם את היכולת, הרצון והצורך לעשות זאת בקנה מידה גדול הרבה יותר.

ככל שהעמקתי וחשבתי יותר על כך, התחלתי להתרגש מן האפשרות של ליצור תהליך מובנה לקבוצה של אנשים, בה הם יוכלו ביחד איתי לחקור לעומק את עצמם, לברר מהי הגדולה שלהם, מהו היעוד שלהם, וכיצד הם יכולים להפוך ולהיות מנהיגים חדשים בעולם שלנו.

מאותו הרגע, הרעיונות החלו לזרום במהירות, והחלטתי לעשות משהו יחודי עבורכם. משהו שאני מעולם לא עשיתי מקודם, ובוודאי שלא בלוח זמנים כל כך צפוף…

הנה ההזמנה שלי אליכם:

אני מזמין אתכם להצטרף אלי לחווית "המנהיגות החדשה", תוכנית בת 6 שעות, שתיערך ב-29 במאי ב-ZOA בתל אביב.

ביחד נחווה מספר תובנות חדשות וכלים משמעותיים:

מהן ההזדמנויות הגדולות בעידן שבו אנו חיים כיום – העולם שלנו השתנה. כללי המשחק כיום שונים מבעבר. לאנשים המחוברים ליעוד ובהירים לגבי הגדולה שלהם, ישנן הזדמנויות חדשות המאפשרות להם ליצור, להתקדם ולהשפיע ברמות גבוהות מבעבר. ביחד נחקור את הפוטנציאל הגדול הטמון בעידן החדש. וכן מהם כללי המשחק החדשים בעולם.

המנהיגות החדשה – אני מאמין שכל אחד מאיתנו, דרך העיסוק או העסק שלו הוא מנהיג שמשפיע ויוצר שינוי בחיים של אנשים אחרים. מהו התפקיד של כל אחד מאיתנו, כיצד לזהות אותו וכיצד להביא אותו לידי מימוש. איך לפתח מנהיגות פנימית (כלפי עצמנו) וחיצונית (כלפי אחרים). מה האחריות האישית שלנו כלפי החיים והתוצאות שאנו חווים, והאחריות שלנו להשפיע על האנשים סביבנו.

הגדולה האישית – כיצד נאתר מהי המתנה הפנימית שיש לכל אחד מאיתנו. בתהליך זה אחשוף בפניכם כלים חדשניים שטרם חשפתי עד היום, כיצד להתחבר למקור הפנימי שלכם ולזהות באמצעותו מהי הגדולה שלכם, הכיוון והיעוד שנועדתם להגשים כאן.

מודלים כלכליים מעשיים – ההזדמנויות החדשות שנפתחות בפנינו, טומנות בחובן גם אפשרויות כלכליות חדשות שלא היו קיימות בעבר. אחשוף אתכם לשפע אפשרויות חדשות, מסעירות ורווחיות באמצעותן תוכלו לתרגם את הגדולה שלכם למודל כלכלי מתגמל.

פיתוח המשאבים הפנימיים – התהליך שתעברו דורש מכם לעבור שינוי משמעותי. תהליכי השינוי הללו דורשים מאיתנו לפתח משאבים פנימיים חדשים. אלו הן היכולות שלנו ליצור דברים חדשים, להתמיד, להיטען באנרגיה חדשה, לא להיות מושפעים מסביבה "רעילה ומסרטנת" שמפריעה לנו, ומצד שני להתמודד עם עולם שחוסר הוודאות בו הפך להיות הדבר הוודאי ביותר שקיים.

אלו יהיו 6 שעות של חוויה, ידע חדש ומעשי, והתפתחות משותפת של קבוצת אנשים יחודית.

אני מחפש אנשים מסויימים שיצטרפו אלי לתהליך הזה. אני לא חושב שכל אדם בשל ומתאים לעבור חוויה מהסוג הזה, וכמובן גם להפיק ממנה את המירב.

אז למי זה מתאים?

מנסיוני בשנים האחרונות, ראיתי שישנם כמה מאפיינים משותפים לאנשים שמתאימים לכך. זו כמובן תהיה הכללה לומר שכולם עונים לכל המאפיינים הללו, אבל חלק ניכר מאלפי האנשים שזכיתי ללוות ולפגוש בשנים האחרונות, בהחלט עונים לרובם:

– בעלי עסקים עם נסיון של מספר שנים לפחות ו/או שכירים שהגיעו לרמות השפעה בכירות יחסית בארגונים שהם עובדים בהם

– אנשים שכבר היום מצליחים במה שהם עושים ויש להם רקורד של הצלחות (אישיות ועסקיות) מאחוריהם

– יש להם רעב פנימי לצמוח, לגדול, להתקדם ולהביא עוד ערך לעולם, ולעצמם במימדים הרוחניים, הרגשיים, המנטאליים והכלכליים.

– יודעים שיש להם את היכולת והפוטנציאל להביא ערך גבוה יותר ממה שהם עושים כיום

– בעלי מוכנות פנימית גבוהה לעשות את ה"קפיצה הקוואנטית" שלהם

– אנשי עשייה. אנשים שפועלים ומתקדמים

– יתכן ועדיין לא זיהו לחלוטין מה הוא "הדבר הגדול הבא" שלהם, אבל נמצאים בתהליך לחפש אותו

– תלמידים רציניים. מוכנים ואוהבים ללמוד מאחרים

– בעלי תשוקה בוערת ליצור ולבנות משהו בעל משמעות וערך ממשי, שישפיע על אחרים וישאיר חותם בעולם.

אם הסימנים הללו מתקיימים אצלכם, כנראה שאתם שייכים לאותם "מנהיגים חדשים". אתם האנשים שאני מחפש לעבור איתי את חווית "המנהיגות החדשה".

אם הדברים הללו מדברים אליכם, אז קדימה – עשו את הצעד והצטרפו אלי ב-29 במאי.

הנה לסיכום כל הפרטים:

תאריך: 29 במאי, בין השעות 13:00-19:00

מיקום: ZOA תל אביב (בית ציוני אמריקה), חניה בשפע בחניונים מסביב, 10 דק' הליכה מהרכבת ועזריאלי.

עלות ההשתתפות: 500 ₪ למשתתף יחיד, 865 ₪ לזוג.

כיבוד קל ושתייה חמה / קרה תהיה זמינה במהלך כל הארוע.

ומתנת יום הולדת ממני לכם!

ולכבוד יום ההולדת שלי החל היום, החלטתי להעניק לכם הנחה מיוחדת בת 42% (כמניין השנים שלי) על עלות ההשתתפות.

הנחה זו תהיה זמינה למשך שבוע בלבד (עד ה-20 במאי).

בשבוע זה, עלות ההשתתפות תהיה: 290 ₪ למשתתף יחיד, או 500 ₪ לזוג.

להרשמה והבטחת מקומכם

או בטלפון 1700-50-50-79.

זהו… אני לקחתי היום יום חופש, אבל אשמח לקרוא כאן את התגובות שלכם, או שאלות שיש לכם. היום אני לא אגיב, אבל מבטיח שמחר אחזור לכולכם 🙂

והיום יותר מתמיד – מחוייב להגשמה האישית והכלכלית שלכם!

שלכם, ערן

נ.ב. – אם הדברים שקראתם עד כאן מרגישים לכם נכון, אל תתמהמהו… פשוט הרשמו והגיעו לפגוש אותי ב-29 לחודש בארוע מיוחד ומרגש. מנהיגים חדשים נולדים!

להרשמה והבטחת מקומכם

3 תגובות

  1. ערן יקירי,
    יומולדת שמח והרבה ברכות,
    מאחל לך הרבה שנים של עשייה, נתינה, גדילה והתפתחות – בדרך ובגוון המיוחדים שלך

  2. ערן היקר – מאחלת שחייך ימלאו בשפע ואהבה וכל חלום ורצון יתממשו יום יום…
    בריאות אושר הצלחה ושלווה – והמשך פורה ומהנה של מימוש ועשיה…
    אנו חובקים יום הולדת שמח בהפרש של 3 ימים…כייףףףףףףף…
    בברכה והוקרה רבה – פנינה רייפמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!