/
/
השנה הבאה שלך!

השנה הבאה שלך!

שנה טובה - יוצא מהכלל
קודם כל חייבים לפתוח בברכת שנה טובה!
 
בשמי ובשם כל צוות "יוצא מהכלל" אני רוצה לאחל לכל אחד ואחת מכם, שנה נפלאה ומופלאה, של פריצות דרך, הגשמה וסיפוק בכל תחום בחייכם!
 
ואני מאמץ כאן משהו שכתב ידידי אמיר הרדוף בברכת השנה טובה שלו – שאין זה מספיק רק לברך, צריך גם לעשות! ומבחינתי לעשות זה לתת לכם כלים מעשיים ופרקטיים כדי שהשנה הבאה שלכם תהיה באמת שנה יוצאת דופן – ויוצאת מהכלל!
 
אני חושב ששנה חדשה הינה הזדמנות נפלאה לעצור רגע, לחשוב ולתכנן את השנה שתבוא.
 
מה אתם רוצים שיקרה בשנה הקרובה שלכם?
 
תחשבו כמה זמן אתם מקדישים לתכנן טיול אחד שאתם יוצאים אליו במהלך השנה, אבל האם אתם מקדישים זמן כלשהו לתכנן את כל השנה או בכלל, את החיים שלכם?
 
אז קחו לכם שעה שקטה, ושבו לכתוב – מה אני רוצה שיקרה בשנה הקרובה? איך אני רוצה שהשנה הזו תראה? שבו וכיתבו!
 
ולאלו מכם שרוצים לקחת זאת צעד אחד קדימה, אני ממליץ לכם לכתוב חזון אישי לשנה הקרובה, וגם אם כבר יש לכם חזון אישי, זהו זמן טוב לרענן אותו עכשיו!
 
אם טרם התנסתם בכך, אני מזמין אתכם להשתמש בחינם במיני-קורס שכתבתי במיוחד לצורך זה – לבניית חזון אישי לחיים.
 
בקרו באתר "יוצא מהכלל" והרשמו לקורס – חינם לגמרי!
 
ולמי מכם שעוסק בתחום האימון, היעוץ וההדרכה, ורוצה להפוך את השנה הקרובה שלו לשנה יוצאת דופן בתחום העסקי, מוזמן לקרוא על התוכנית החדשה שפיתחתי ביחד עם אמיר הרדוף, מנכ"ל הרדוף ליווי עסקי – "אוטוריטה". זה קורה בסוף החודש. אם אתם עוסקים בתחום הזה – זו כנראה ההשקעה הכי טובה שאתם יכולים לעשות בעסק שלכם בשנה הקרובה!
 
אני מאחל לכם, שנה יוצאת דופן ומוצלחת, וכמובן אשמח להערותיכם ותגובותיכם כאן!
 
שלכם,
ערן.
 
אהבתם את הפוסט?

אל תשאירו את כל הידע והטוב הזה רק לעצמכם! שתפו את אלו שבאמת אכפת לכם מהם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

2 תגובות

  1. אמנם זו לא תגובה ישירה למה שכתבת אבל בכל זאת יש לי שני דברים נחמדים לספר לכל לסקפטים אי שם..

    מי שעקב יודע שהייתי בסמינר משיגי היעדים- דבר מדהים!! ושפינקתי את עצמי לחג עם ערכת הדימוי העצמי המנצח
    (בינתיים עשיתי רק את השיעור הראשון ואת שיעורי הבית. דפדפתי קצת לשיעור השני והתוכן יעיל, מחכים ופרקטי ביותר, אני ממליצה!)

    בכל אופן דבר ראשון:
    אחרי הסמינר החלטתי לאמץ לליבי את הסיפור על האדם שיש לו מיון דולר ועל איך אדם כזה צריך להתלבש, להיראות וללכת (זקוף נמרץ וכו') והחלטתי להתלבש לעבודה בצורה קצת שונה.
    אני מוכרת בחנות בגדים אלגנטית אבל עדיין הייתי מגיעה לעבודה בג'ינס ישן ורחב ונעלי אצבע שחורות, תמיד.
    יום אחד אחרי הסמינר ביקשתי ממישהו בחנות שילביש אותי יפה. יצאתי מאזור הנוחות שלי, שמתי נעלי עקב שחורות (וגבוהות), טייץ מבריק בצבע שחור ושימלה קצרצרה בגוונים של ורוד אפור ושחור, התאפרתי ממש יפה וכמעט לראשונה בחיי פיזרתי את השיער (אני מתולתלת וזה דיי מסובך).
    לא עוברת חצי שעה ונכנס לחנות מלהק שאמר לי שיש לי בדיוק את הלוק שהם מחפשים לסדרת ריאלטי חדשה. חחחחח כמעט נפלתי מהרגליים! גם בגלל העקבים אבל בעיקר מהתדהמה. כמובן שהחברה בחנות הפצירו בי להרשם ונרשמתי. אני עוד לא בטוחה לגבי אם אני אשכרה אלך על זה אבל סתם חשבתי לשתף… את האודישן הראשון שזומנתי אליו עברתי.. אני אלך כנראה גם לשני. לא בגלל הרצון העז שלי להופיע בטלוויזיה (כי אין לי כזה רצון) פשוט כי זה דבר שקרה בקעבות ההחלטה שלקחתי ואני רוצה לראות לאן זה יוביל..

    ודבר שני:
    ערן "קודח" בכל הזדמנות על הכוח והחשיבות של אינטואיציה ותת מודע. התחלתי לקרוא ספרים בנושא ולנסות את העניין בעצמי. כל לילה לפני שאני הולכת לישון אני נמצאת במצב רגיעה מנומנם מחזיקה את הנייד שלי וכותבת משפט טקסט קצר שעולה לי בראש ממש לפני ההירדמות. בימים הראשונים זה היה פשוט גיבוב של שטויות, משפטים משירים ועוד כל מיני.. עם הזמן והתרגול, אני חוזרת על משפט בראש : "שלח לי הודעה שיכולה לעזור לי" תשמעו זה עניין ממש מוזר! לפעמים עובר יום שלם עד שאני מסתכלת בפלאפון ורואה שיש לי הודעה בטיוטות אז אני כאילו נזכרת שכתבתי אתמול בלילה אבל לא זוכרת מה, ואז כשאני קוראת את ההודעה אני כאילו זוכרת איכשהו שאני זאת שכתבתי אותה אבל כאילו לא בדיוק אני.. משהו לא ברור כזה.. חחח אז עכשיו המשפטים שאני כותבת הם יותר ברורים ויותר ממוקדים. למשל כתבתי בהודעה אחת שכנראה ממוענת לחבר שלי בדיוק את מה שמפריע לי ביחסים שלנו. דברים שאני לא מסוגלת להגיד לו, שגם אם אני אנסה זה בטח יביך אותי ואני אסתבך ולא אנסח את זה בצורה כלכך בהירה. ההודעה הייתה מנוסחת בעברית ברמה ממש גבוהה, בדיוק, בלי למרוח ולעטוף את האמת.

    ועוד הודעה שכתבתי לאחרונה וגם פירסמתי אותה בפייסבוק בסטאטוס שלי (ומיותר לציין שכל החברים שלי צחקו עלי חחח):
    "עבור מפסידנים ההיפך מהצלחה הוא כישלון. כאן הם נעצרים.
    עבור מצליחנים ההיפך מהצלחה הוא פשוט אי הצלחה. כישלון עבורם מהווה עוד שלב בדרך להצלחה. שלם חשוב ומאתגר. שלב שיש ללמוד ממנו"

    חשוב לי להבהיר שיכול מאוד להיות ששמעתי את המשפט הזה ממישהו או קראתי אותו במקום אחר וזה יצא לי ככה בלילה בהודעת טקטס.. לא מתכוונת לגנוב זכויות יוצרים.. אבל נכון שזה מוזר? מאיפה זה בא לי פתאום? ערן יש לך הסבר?

    לילה טוב לכולם, כבר 3 בלילה, חג שמח- תאכלו הרבה תפוח בדבששששש
    🙂

  2. תודה רחלי על השיתוף 🙂

    שמח לקרוא על השימוש שאת עושה בכלים ובידע שרכשת בסמינר, אין לי ספק שתתמידי בכך ותפיקי גם תוצאות יוצאות דופן.

    מה שתארת עם המשפטים שבנייד זה בדיוק התהליך שהזכרתי אותו בסמינר – לתת לתת-המודע "לעבוד בשבילנו"…

    שנה נפלאה!
    ערן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תכנים חדשים באתר:
הישארו מעודכנים!

הצטרפו למעגל הקרוב שלי

היו הראשונים לקבל את כל התכנים הכי משמעותיים שלי: פרקי פודקאסט חדשים, פוסטים מעוררי מחשבה וכלים מעשיים ישירות למייל שלכם

* בהרשמתי אני מאשר.ת לקבל עדכונים והודעות במייל ובסמס מערן שטרן וחברת "יוצא מהכלל". כמו כן, קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!