תמי חזני

תמי חזני

הי ערן, החלטתי לכתוב לך אחרי מספר חודשים שליווית אותי.
בפרספקטיבה לאחור אני יכולה להגיד שעשית איתי עבודה נפלאה. זיהית אצלי מהתחלה שהדרך להצלחה זו התמודדות וההכרה הלא פשוטה בפנימיות שלנו שמלווה אותנו כל החיים. אתה האדם היחיד שהצלחתי להיפתח אליו ולדבר על הכל. הדבר הראשון שאמרת לי בפעם הראשונה אחרי שהקשבת שעתיים ״ נראה לך שאחת כמוך לא מסוגלת להשיג כל מה שאת רוצה?״ ואז התחלת במשימות שדרכם חפרתי בנפשי, לא היה לי קל. תיקנת מספר פעמים כל מה שכתבתי לך כי רצית שאתמודד עם הפחדים ולא ויתרת. הצלחת לגרום לי לא לפחד מפגיעות, להרגיש,
להוריד קליפות, שלחת אותי למשימות בחיי האישיים ופתאום גיליתי על עצמי יותר ממה שחשבתי כל חיי, ככה זה שאת משימתית ולא עוצרת. אני לא מאמינה שאנשים משתנים אך הם מבצעים שינוי רק כשהם במודעות כי הפרופיל האישיותי של כל אחד קיים ולא משתנה רק צריך ללטש. אני עדיין על המגרש משחקת את המשחק בלי פחד והרבה בזכותך.
אוהבת ומעריכה מאוד תמי חזני

נעמי שלומוביץ

הקשבתי להרצאות מוקלטות שלך באתר, והפקתי מהן ערך רב, אני מרגישה שהתכנים הללו משנים לי את החשיבה , הם מעין זריקת מוטיבציה כדי לקום לעשות שינוי ולהתמקד בדברים החשובים לי באמת.
הספר “כיצד העבודה שלך גורמת לך להישאר עני” טלטלה אותי במיוחד. בשנים האחרונות אני שכירה, התחלתי את הדרך בהרגשה בטוחה ובמלחמה על כל בדל של “קביעות”, אבל הרגשתי שיש משהו בגירוד שכר בכל מדרגה שאני עולה בה בעבודה היא שקר, והספר שכתבת חידד הבליט וחידש נקודות שהיו לי קצת בתת מודע.
אני מבינה שאני חייבת לעשות שינוי, שהקמת עסק, יצירה ולהיות בתשוקה לדברים שאני עושה הן הכרח.
תודה רבה

מירב נגר

בתקופת הקורונה רצו המון קורסים בוואסאפ. אחד מהם היה של ערן שטרן ועסק בבניית חזון.
ככה התחילה ההיכרות שלי עם ערן. מאז עקבתי אחריו בכל מיני וובינרים וכאלה…
כשהתלבטתי לגבי דרכי המקצועית חיפשתי ליווי. מישהו שיכוון אותי והדברים של ערן נגעו בי בול.
אבל בדקתי עוד. לא רציתי להיות נעולה. ובכל זאת משהו בי לא ויתר על ללכת לערן. כל שאר המנטורים העיסקיים מדברים על שיווק, לקוחות וכו’… ערן דיבר על שליחות. אז הקשבתי לבטן וכך עשיתי. וזו הייתה הבחירה הנכונה ביותר עבורי.
כעת אחרי 4 חודשים בתוכנית “עושים שינוי” אני מרגישה שאני עושה עבודה יסודית על עצמי. מרגישה שהשתדרגתי.
למרבה ההפתעה לא רק בפן העיסקי והכלכלי אלא זה נוגע בי בכל תחומי החיים. כאמא, כבת זוג, כאדם.
אז אם עניין ההתלבטות לגבי מסלול החיים מדבר אליכם אני חושבת שזה אחלה ליווי. לא רק לגלות לעצמך לאן אתה רוצה לפנות, אלא גם לגלות את עצמך ואיך להוציא ממך קצת יותר…

יפעת מלכה

על ערן שמעתי באיזה פורום שדיבר על הגדלת הכנסה, משתתפת אחת המליצה להיכנס לאתר של ערן. זה היה לפני כ3-4 שנים. נכנסתי ומאז לא הפסקתי ללמוד מערן. במהלך השנים האלו, למדתי מעוד הרבה אנשים בתחום ההתפתחות האישית והכלכלית. אבל מבחינתי הלמידה מערן הייתה המשמעותית ביותר. הוא הגיש את השקפת עולמו והתובנות מניסיונו בצורה כל כך בהירה, כל כך רגועה. בלי הפחדות בשביל ‘למכור’ כפי שלעיתים עושים אחרים, כך שההבנות הללו כמו שיצאו מהלב ( ומהראש) נכנסו ללב ( ולראש) והשינוי בחיי התחיל לאט אבל בטוח. הלימוד מערן מהמיילים מהספרים ההרצאות פשוט שינה את תפיסתי ובהמשך גם את חיי מבחינה אישית וכלכלית. מה שמיוחד אצל ערן זה שהוא לא מדבר רק על ‘כסף’ אצל השינוי שאדם עושה הוא הוליסטי הוא משפיע על איכות החיים בתחומים נוספים ולכן הוא משמעותי כל כך. תודה לך ערן! לקח לי זמן לכתוב את הדברים כי היה לי קשה לסכם את התרומה של הלמידה של התכנים שלך בחיי. תודה רבה ( מתגעגעת למיילים המחכימים של יום שישי…).

אילן אסולין

ערן יקר.
אני חושב שהמפתח להתעוררות וליצירת שינוי אמיתי בחיים נמצא אצלך ואני ממליץ לכל מי שחפץ בכך להגיע אליך ולהתחיל לפעול תחת הכלים והליווי שאתה מעניק.
אתה מייצר מרחב התפתחות שמי שנכנס לתוכו מתחיל לייצר תנועה והתעוררות לפי הקצב הנכון לו.
לפי גודל “הכוס” שהוא יכול להכיל וזה מה שמאפשר לייצר שינוי אמיתי והתמדה .בעיניי זאת הייחודיות שלך ולפחות כך חוויתי אותה בעצמי.
גאון שיווק עם חשיבה יצירתית ופתרונות שהם מחוץ לקופסא, איש של אותנטיות מעשית שבוחר בחירות אמיצות ומעוררי השראה של בחירה בחיים ובעצמך

יפית פרל

עברתי ואני עדיין עוברת עם ערן והצוות תהליך עמוק ומשנה חיים.
ככל שעובר יותר זמן אני מבינה כמה התהליך הוא פנימי וכמה מה שאנחנו מחפשים הוא בפנים. ערן הוא דוגמה חיה לכך, לאדם ש walk the talk.
אני מודה כל יום על הבחירה להגיע לתכנית ולהתמודד עם עצמי בעזרת כל הידע שערן מעביר בבהירות ובנעימות ❤️

גליה צוברי

אני עוקבת אחרי התכנים של ערן כבר כמה שנים טובות ולפני כשנתיים נרשמתי לתוכנית קהילת השליחות שהוא יצר – למדתי שם ה-מ-ו-ן !!! חוץ מידע נרחב על איך לבנות עסק ואיך עסק בכלל עובד, למדתי בעיקר על עצמי וסיימתי את התוכנית עם הרבה מאוד תובנות וידע לחיים (שמשמש אותי כמעט בכל תחום).
מה שאהבתי בערן ובתכנים שלו, זו הפשטות. בלי רושם, בלי נפנופים, בלי הבטחות… נטו האמת! האמת של החיים!
בקיצור, ממליצה בחום רב למי שרוצה ללמוד ולהתפתח בחיים

נתן זלדס – יועץ בכיר לסטארטאפים

אני מכיר את ערן מזה שנים רבות. פגשתי אותו לראשונה באינטל ואז בחברה משלו. תמיד התרשמתי מהמקצועיות שלו, מהתובנות שהוא שיתף והנכונות שלו לעזור לאחרים. הוא שילוב מנצח של ידע טכני, יחסי אנוש וחדות הבחנה והבנה עמוקה באנשים ובניהול עסקים.

עו”ד מאי מרקוביץ

הגעתי לתוכנית הליווי של ערן שטרן מתוך הבנה שאני זקוקה למסגרת עבודה על מנת לקדם את המשרד שלי.
כבר בתרגיל הראשון שערן נתן לקבוצה, ניתן היה להבין שהגעתי למקום שונה – כזה שיעזור לי לחשוב “מחוץ לקופסה” ואכן זה המצב!
אנחנו לומדים לחשוב שונה. ערן בנעימותו הנדירה, מעביר תכנים מרתקים בבהירות יוצאת דופן ובצורה קולחת.
מעבר לכל אלו, הקבוצה עצמה, עם האנרגיה והתמיכה שהיא מביאה יוצרת תחושה שהכל אפשרי והמפגשים מלאי עוצמה.
בתוכנית למדתי שחלומות מתגשמים, צריך להעיז ולחלום!
המון תודה לערן על הדרך שהוא העביר אותנו, אין כמוך!

רונאלה מרדלר

הכרתי את ערן לפני כ-4 שנים בסדנת השיווק בשיטת “הליידי והג’נטלמן”, שבה הבנתי שמצאתי מורה דרך “אחר”. הצטרפתי לקהילת “עסקים מבוססי שליחות”, והשתתפתי בסדנת “התגלית”. אפשר לומר שהסדנה הזו שינתה את חיי – היא נתנה לי כלים, הרחיבה את ידיעותיי על עצמי ועל היקום והכירה לי חברים ישנים-חדשים. הודות לה למדתי להתחבר בצורה אקטיבית אל החלק הרוחני-אנרגטי שלי, לנהל איתו דיאלוג, לקבל ממנו מידע ולהתעשר ממנו. ערן מעניק אין ספור תכנים, גם באתר של הקהילה וגם במפגשי הקהילה, שמטרתם להפוך אותנו לאנשי עסקים מבוססי שליחות איתנים ובעלי היקף השפעה רחב. אני ממליצה בחום לבחור לחיות עם ערן בחייכם!
תודה מקרב לב, ערן !

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!