שלום חברים,

דברים אלו נכתבים במהלך מספר טיסות בהן אני עושה את דרכי לארה"ב כעת. אני שוב נוסע ללמוד ולרכוש ידע חדש.

אנו עומדים להשתתף בסדנה מאד יחודית ואינטנסיבית. למעשה, בעת שתקראו דברים אלו, אנו כבר נהיה עמוק בסדנה.
כתבתי כאן בעבר על החשיבות של להמשיך ללמוד ולהתפתח – כל הזמן, ואין זה משנה לאיזו רמת תוצאות אנו מגיעים בחיינו. למעשה ככל שנלמד יותר, ונרכוש יותר ידע אנו למעשה מרחיבים את התודעה שלנו ובכך באופן ישיר משפיעים על רמת התוצאות אליה אנו מגיעים.
כעת אני נמצא בטיסה מניו יורק ללאס וגאס. שורה אחת לפני יושבים זוג ישראלים שפגשנו כעת על הטיסה. באופן מקרי ומוזר, הסתבר כי היא השתתפה בעבר בסמינר "משיגי היעדים" שאני מנחה. היא סיפרה לי כי למעשה, הנסיעה שלה לחו"ל כעת היא בעצם אחד מהיעדים שהציבה לעצמה לאחר הסמינר כמתנת יום הולדת. 🙂
והאמת שכאשר חשבתי על הנושא של הפוסט הזה, רציתי לכתוב בו על סמינר "משיגי היעדים" הקרוב
(ב-14/6/10), זהו הולך להיות סמינר מאד יחודי ויוצא דופן. וזהו גם סמינר "משיגי היעדים" האחרון שאני מתכוון להעביר.
והנה אני פוגש בטיסה מי שהשתתפה בסמינר ולמעשה חווה כעת הגשמה שלה מהסמינר… איזה צרוף מקרים! (האמת שממש לא… מי שישתתף בסמינר גם יבין לעומק למה זו לא מקריות…).
במהלך 3+ השנים האחרונות, העברתי (כמעט מדי חודש) את סמינר "משיגי היעדים". מאות ואלפי אנשים השתתפו עד היום בסמינר ולקחו ממנו כלים פרקטיים למימוש היעדים והרצונות שלהם.
הסיבה שהחלטתי שהסמינר הקרוב יהיה האחרון היא שאני מאמין גדול בהתמקדות ביעדים החשובים והמשמעותיים שלנו. אני עובד כרגע על פרוייקטים חדשים ותוכניות מרגשות ולשם כך צריך לפנות עוד יותר זמן, פוקוס ואנרגיה

פעמים רבות אנו מתקשים לשחרר או לכאורה "לוותר" על דברים מסויימים בחיינו כדי לפנות מקום לדברים חדשים, גדולים יותר ומסעירים יותר. זה קשה כי אנו כבר נקשרנו לדברים הללו, וכעת לשחרר אותם זה נראה לעיתים כמו לאבד אותם לתמיד.
אבל זה לא חייב להיות כך.
אני רואה בכך הזדמנות לצמיחה, גדילה והתפתחות. אני אוכל לפנות לי יותר זמן ליצור תוכניות חדשות, מסעירות וכאלו שיביאו ערך גדול עוד יותר לעולם. זו ההזדמנות והתגמול. האם לשם כך שווה לשחרר משהו אחר? מבחינתי בהחלט כן!
ומה אתכם? מה אתם מחזיקים חזק ואינכם רוצים לשחרר?
פעילות או עשייה מסויימת? חפצים שתופסים מקום? מערכות יחסים שאינן מתקדמות יותר?
מה עוצר אתכם מלשחרר אותן?
אז מה עושים כעת?
  • עוצרים לחשוב 10 דקות – מה הם הדברים בחיים שלי שאני יודע שאני רוצה לשחרר כדי לפנות מקום לדברים חדשים?
  • חישבו מה עוצר אתכם מלשחרר אותם? ומה ההזדמנויות שיפתחו בפניכם כאשר תשחררו אותם?
  • מזמין אתכם להגיב כאן בבלוג – מה אתם רוצים לשחרר כדי לפנות מקום למשהו חדש?
ולכבוד סמינר "משיגי היעדים" האחרון ב-14 ביוני, החלטתי להפוך אותו לחגיגה אמיתית. ולשם כך יצרתי עבורכם כמה הצעות יוצאות דופן ומיוחדות להשתתפות בסמינר האחרון. כחלק מההצעות הללו יצרתי גם חבילת פרימיום מיוחדת, וכן הוספתי בונוסים לנרשמים בשווי כולל של החל מ-1,100 ועד 2,177 ש"ח!
          חבל לפספס...
אבל אתם צריכים למהר – ההטבות היחודיות הללו יהיו זמינות עד לסיום ההרשמה המוקדמת ב-6 ביוני (או עד שיתמלא האולם… מה שיבוא קודם…).
אגב, אני נותן לסמינר אחריות מלאה – כלומר, אם לאחר חצי יום של תוכן מרתק ומשמעותי, אינכם סבורים שהשקעתכם היתה כדאית, הנכם רשאים לעזוב ולקבל את כל כספכם בחזרה ומיד!
לפרטים נוספים על ההטבות היחודיות לסמינר "משיגי היעדים" האחרון הכנסו לאתר "משיגי היעדים".
ולקראת סיום, אני רוצה להודות לכל אלפי משתתפי הסמינר בשנים האחרונות, על הבעת האמון והמשובים הנפלאים שקיבלנו מכם כל השנים. אני מזמין אתכם לכתוב כאן בבלוג על חוויותיכם מהסמינר, על ההגשמות שלכם ועל התוצאות שהשגתם בעקבותיו.
תודה לכם!
שלכם,
ערן

7 תגובות

  1. איך זה שכבר כמה פעמים אני הראשונה להגיב?

    היי ערן,

    ראשית שתהנה ותפיק המון ערך מהסמינר אליו נסעת. מעניין אצל מי נסעת ללמוד עכשיו?

    ולגבי מה לשחרר- אני יודעת בדיוק מה צריכה לשחרר ומה ייפתח כשאעשה זאת, אבל הפעולה עצמה קשה כי יש רגשות עמוקים. מה שאני חושבת עליו בתקופה האחרונה זה שזו פעולה שבעבר הייתי עושה בנחישות ובלא להסתכל אחורה. היום-הפך להיות קשה, משהו שלא רוצה לעשות כי לא רוצה לסבול. מבחינתי לבחור בין לסבול קצת או לסבול הרבה וכנראעה שמעדיפה לסבול קצת. לא נכון, אני נודעת ובכל זאת..למה? האם זה מה שהחיים עשו לי ?

  2. שלום ערן

    אני מכירה את התכנים שלך כבר מס' שנים ובפברואר האחרון החלטתי לקחת החלטה ולהרשם לסמינר משיגי יעדים שלך. לפני 3 שנים כשקראתיעל הסמינר נראה היה לי 600 ש"ח הרבה כסף ליום לימודים בעוד שאני מכירה הרבה מהתכנים של הסוד ואיך צריך לחיות (חשבתי שאני מכירה!!!) בכל זאת השנה היה לי רצון מאוד חזק להיות בסדנא הזו וגם להכיר אותך באופן אישי, פתאום 600 ש"ח היה נראה לי סכום מאוד לא רציני במיוחד אחרי שידעתי מה אני רוצה להרוויח , אז אמרתי לעצמי אם באמת מה שערן אומר זה נכון אז 600 ש"ח יכול להיות ההכנסה שלי לשעת עבודה אז מה זה להשקיע על יום לימודים אחד ועוד נותנים אחריות שאם זה לא מה שחשבתי מחזירים לי את הכסף….
    אז עכשיו שאני מס' חודשים אחרי וגם רכשתי את הערכה של דימוי עצמי מנצח שזה בפני עצמו הצלחה מדהימה….אני יכולה להגיד שאני עוד לא מרוויחה 600 ש"ח לשעה אבל אני בשביל שמוביל אותי לשם זה בטוח…אני יכולה להגיד שהחיים שלי השתדרגו פלאים, אם בתחום האישי, הריגשי והמקצועי.
    ממליצה בחום על שתי הקורסים שערן מציע ובמיוחד להכיר באופן אישי את האדם המדהים הזה.
    בזכות ערן שבסדנא שלו סיפר על אבא שלו ומה שהוא אמר לו… והתכנים שהוא מעביר ומה למדתי אני יכולה לשתף בעוד משהו גדול שאני עוברת עכשיו
    אתם מוזמנים לקרוא על זה – https://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=asherov
    "המסע של ענת"

    שרית

    http://WWW.SASHEROV.CO.IL

  3. היי ערן,

    הפעם אני שנייה ולא אחרונה, איזה כיף. נכון שאני לא מכירה אותך באופן אישי ונכון שלא השתתפתי עדיין בסדנאות
    שאתה מעביר, אבל אני בכל זאת מגיבה. גם אני מאמינה בלהמשיך וללמוד ולהרחיב את הידע כל הזמן.לא תמיד חשבתי שאני מסוגלת ללמוד משהו עיוני ורציני ,כי הנסיון המוקדם שלי כילדה היה כל כך לא מוצלח שהפסקתי לנסות.
    בעקבות זאת גם אין לי שום תארים אקדמאיים. אבל מעניין, אף אחד לא כותב וחושב בשבילי כרגע, זה הכל בא ממני,
    היתכן?אני לא סופרת או פילוסופית או מדענית ואין לי שום מסמכים להראות שהדברים שאני אומרת מבוססים על משהו,
    האם אני חצופה שאני בכלל נותנת לעצמי את הזכות להביע את דעתי? האם אני מוליכה שולל? אולי אני יוצרת תמונה מעוותת של עצמי בעיניי אחרים? מי יודע אם הדברים שאני כותבת נכונים או לא?
    האמת שזה לא ממש חשוב,
    אם אני מאמינה שיש לי מה להגיד וזה מספיק חשוב בשביל שגם אחרים ישמעו, די בכך.

  4. היי ערן אין מקריות ואין ייאוש ,אני כל כך גאה בך על הדרך שעשית אין ספק שאתה עושה ומעורר השראה ,אני יודעת שכדי לפתח את העסק יותר אני צריכה {ורוצה } להוריד עבודה קבועה שמכניסה לי את רוב ההכנסה שלי,אבל קשה לי לוותר בגלל….שאני זקוקה להכנסה ,,אז יש לך רעיון שיעבוד לי סיסי

  5. הי ערן
    אני קוראת בחודשים האחרונים את מה שאתה כותב וזה נותן לי פוש להמשיך קדימה…
    עוד שבועיים אני נוסעת לחוג הקוטב הצפוני, למסע הרפתקאות שח שייט יכטה לחיפוש דובי קוטב ובכלל נוסעת אל אופק שאין לי מושג מה מסתתר מעברו
    אני יודעת מה יהיה בסיומו, המילה הרפתקה תמלא את חיי במקום אי פחדים ודאגות!!!
    ומשם רוצה לפרוץ את האופק בכל תחום מחיי!
    ממליצה בחום לכל אחד וכל אחת להכניס מילה אחת לחייהם שתשנה את צבע המשקפיים עבורם ותאפשר להם להיות אמיצים ומאושרים.
    שיהיה לך המון בהצלחה
    טלי

  6. אין עלייך ערן, אני מאוד נהנה לעקוב אחרי הפוסטים שלך.

    אכן, עבור דברים טובים יותר – חייבים לשחרר דברים טובים פחות …..

    מאחל לך הצלחה בהמשך הדרך, והפקה מרבית של התכנים מהסמינר שאתה לוקח בו חלק.
    ללא ספק לימוד אינסופי ומתמשך זוהי פעולה חשובה ביותר להצלחה שלנו.

    שלך,
    ניר לב
    יזם ובונה רשתות שיווק והפצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!