שלום חברים,
 
שנה חדשה נפתחה, ולכבודה מצאתי עבורכם את הקטע הבא:
 
"מעולם בהיסטוריה, לא היתה הזדמנות כה גדולה לחולמים מעשיים כפי שקיימת עתה. ההתמוטטות הכלכלית הורידה את כל האנשים, מעשית, לאותה רמה. מירוץ חדש עומד להתחיל.
כללי המירוץ השתנו, מפני שעתה אנו חיים בעולם שהשתנה, שברור כי הוא מעדיף את ההמונים, את אלה שלא היתה להם הזדמנות כלל או הזדמנות מועטת סיכויים בלבד להצליח.
אנחנו צריכים להתעודד שהידיעה שהעולם בו אנו חיים השתנה וזקוק כעת לרעיונות חדשים, לדרכים חדשות לעשיית דברים, למנהיגים חדשים, להמצאות חדשות, לשיטות הוראה חדשות, לשיטות שיווק חדשות, לספרים חדשים, לספרות חדשה, לתכניות רדיו חדשות ולרעיונות חדשים לסרטים."
 
אני חושב שהקטע הזה הוא רלוונטי מאין כמוהו לתקופה בה אנו נמצאים כיום. העולם שלנו משתנה כל הזמן, אנו נמצאים בעיצומה של מהפיכת תודעה עולמית. את הסימנים למהפכה הזו אתם יכולים לראות בכל מקום. המחאה החברתית אצלנו, בעולם, ההפיכות במדינות ערב. כל אלו קורים, קודם כל, כי האנשים בעולם הופכים להיות מודעים יותר ויותר ליכולות שלהם ולכוח שיש להם בידיים.
 
מאיפה הקטע הזה? מי כתב אותו? (לא אני…) ומתי הוא נכתב? סקרנים לגלות? עוד קצת סבלנות (תצטרכו לקרוא עד הסוף 🙂 ).
 
התודעה שלנו כאנשים מתרחבת כל הזמן. כל שינוי, כל המצאה, כל דבר חדש שנוצר בעולם שלנו הוא קודם כל תוצאה של תודעה שהתרחבה אצל אדם מסויים או אצל קבוצת אנשים.
 
התקופה בה אנו חיים בה כיום, היא לדעתי, אחת המרתקות, מרגשות ומלאות האפשרויות שיש. יש היום יותר הזדמנויות בעולם מאשר אי פעם היו. השאלה היא, האם אנו ערים להזדמנויות הללו, וחשוב עוד יותר – כאשר אנו כבר מזהים הזדמנות שכזו, האם אנו עושים משהו איתה – כלומר, האם אנו פועלים לממש את ההזדמנות.
 
ישנן הזדמנויות להצטרף לקבוצות הפועלות ביחד למען מטרה מסויימת, וישנן הזדמנויות שכל אחד מאיתנו כבן אדם בודד יכול לממש (ואחר כך גם לרתום אליו אנשים נוספים). זה בדיוק ההבדל בין נגררים ומנהיגים. הרבה יותר קל ללכת אחרי מישהו שכבר פרץ עבורנו את הדרך, מאשר להיות זה שפורץ את הדרך לאחרים.
 
אבל השנה – אני מזמין אתכם, להיות אלו שפורצים את הדרך – לעצמכם ולאלו שיבואו בעקבותיכם. ולפרוץ את הדרך, בעיני, זה קודם כל ברמה האישית של כל אחד. כל אחד מאיתנו יכול להיות, לעשות, ולהשיג הרבה יותר ממה שהוא היום. הסתכלו בתחומים השונים בחיים שלכם וביחרו אחד בו תרצו לגדול ולהתפתח.
  • האם זה במצב הכלכלי שלכם?
  • במערכות היחסים שלכם?
  • בבריאות שלכם?
  • בקריירה שלכם?
  • בהתפתחות האישית שלכם?
ביחרו תחום אחד, שבו אתם מחליטים שאתם עושים מהפך. קודם כל אצלכם. אחר כך, אם זה רלוונטי, תחשבו איך אתם רותמים אחריכם אחרים. זה אולי ישמע לחלקכם "אגואיסטי" – אבל מי שחושב שזה כך, בוחר בהסתכלות שטחית מאד על הדברים, ועל המציאות. כל המהפיכות שאנו עדים להן, נולדו קודם כל בגלל שינוי תודעתי שעבר אדם ואחריו עוד אדם ועוד אחד.
 
היפכו את השנה הקרובה לשנת ההזדמנויות שלכם.
 
כפי שכתב נפוליון היל לאחר המשבר הכלכלי ב-1929… "מעולם בהיסטוריה, לא היתה הזדמנות כה גדולה…"
 
מוזמנים להגיב ולכתוב כאן מה ההזדמנות שאתם יוצרים לעצמכם בשנה הקרובה…
 
שתהיה לכולם שנה מעולה!
 
ערן
 

10 תגובות

  1. תודה רבה ערן על ההארות והתובנות!
    אכן, כל מילה בסלע. תמיד נהנה לקרוא את ההסתכלות המדהימה והגלובלית הזו שפותחת את הראש.

    תודה רבה ושתהיה שנה נהדרת ומקסימה

    אבישי

  2. ני בהחלט מסכימה עם כל מילה שלך. אני יודעת שהתודעה האישית והכללית מתרחבת וכל מה שאני צריכה לעשות כדי לדעת זאת, זה לבדוק את השינויים שחלו אצלי במהלך השנים. ואני בטוחה שהיום יותר מתמיד, יש לי ולכולנו יותר הזדמנויות מאי פעם להצליח להגשים חלומות. שנה טובה ומבורכת ובהצלחה!

  3. “The world is moving so fast these days that the one who says it can't be done
    is generally interrupted by someone doing it.”
    ~Harry Emerson Fosdick~
    Clergyman 1878-1969

  4. כל אחד יכול להבין שהרגע הקטן הזה שבו הוא נמצא עכשיו, זה "ההזדמנות הכי גדולה בחיים", כי החיים הם הזדמנות למי שלוקח עליהם אחריות ומתחיל לפעול למען המטרות שאליהן הוא חותר. ואין כמו התחלה של שנה לעשות חשבון נפש ולהחליט לעשות שינויים.
    מאחל לכולם שנה טובה והמון בהצלחה!

  5. תודה ערן. אני אף פעם לא מצטערת שפתחתי את המייל ממך ( :
    תמיד מזכיר את מה שאנחנו נוטים לשכוח..
    תודה על התזכורת שאני בעלת הבית על חיי.
    בדיוק ברגע שכמעט התייאשתי… אני הולכת לתכנן איך פורצים מהמיצר הזה!
    חג שמח.
    מאחלת שהערך שאתה נותן יחזור אליך פי שניים ( :

  6. בזכות המיילים וההרצאות ממך (ללא תשלום) ב-4 שנים האחרונות תודעתי נפתחה והשינוי המקצועי קרה. אני בדרך להיות עצמאית. למדתי נומרולוגיה (למרות התנגדות בן זוגי) והתחלתי לבדותק תאריכי לידה של הסובבים אותי (התמחות). כעת אחרי 4 שנים אני גאה להודות ששום דבר לא יחזור להיות מה שהיה. מקווה ששום דבר לא יעצור אותי בדרך להצלחה.
    אמנם זה לקח המון זמן אבל זה חלק מהשינוי שחל בי.
    התבשלתי בהחלטות וברצונות. הגעתי לשלב שזה לא מרפה וזה חזק ממני. האזנתי גם לברק רום (היה אורח אצלך) קיבלתי טיפים ממנו גם באחד מההרצאות שנתן אצלך.
    אני בקרוב פונה למדיה ואתן טיפים ומאמרים במדור מיסטיקה.

    תודה לך איש יקר אני אסירת תודה

  7. ערן היקר
    יש בדבריך הרבה מאוד תובנות עמוקות, ואני ממש נהנה לקרוא את הבלוג שלך בשקיקה.
    אכן, נפוליון היל היה איש מיוחד איש שחקר עמוקות את מדע ההתעשרות, אחד שהפך לעשיר בן לילה
    ולעני פושט רגל ביום בהיר אחד.
    התובנות שלי הן שבכל אחד מאיתנו טמונה יכולת מופלאה ועצומה שלעיתים רק זקוקה לטיפה העצמה 🙂
    תודה על המסרים הנהדרים

    המשך כך- פועלך מבורך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!