שלום חברים,
אני בהחלט מאמין שבורכתי! שאני עוסק ביום יום שלי במה שאני אוהב לעשות. אך האמת היא, שלא כל חיי זה היה כך. היום, אני בפרוש יכול לומר שזה כך. אגב, אני מאמין גם שכל אחד יכול להגיע למקום הזה, של לעשות את מה שהוא אוהב – ולאהוב את מה שהוא עושה.
אבל בשביל זה אדם צריך לעבור משהו, תהליך כלשהו עם עצמו… והתהליך מתחיל בנקודה של לברר לעצמי – מה אני אוהב ורוצה לעשות… עד כמה שזה נשמע פשוט או פשטני – זו שאלה שמיעוט קטן מהאנשים יודע באמת לענות עליה… תבדקו…
אחת ההנאות הגדולות ביותר להן אני זוכה במסגרת העיסוק שלי (אני לא קורה לזה "עבודה"…), הוא להיות מסוגל לצפות בהגשמות של אנשים אחרים שעוברים תהליך שכזה, שיוצאים מאזורי הנוחות שלהם, מעיזים, מתמודדים עם הפחדים שלהם, יוצאים והולכים למקומות שפחות מוכרים להם, עושים פעולות, מנסים, לפעמים נופלים ונכשלים, אבל שוב קמים ומנסים… ומשיגים תוצאות יוצאות דופן!
לצפות בהגשמות של אנשים כאלו, זה התגמול הכי גדול שאני זוכה לו בעסק שלי, וזוהי בהחלט זכות גדולה עבורי.
והיום אני רוצה לספר על אחת כזו בדיוק: לילך דרור.
לילך נשואה באושר רב עם 3 ילדים מקסימים. יש לה תואר ראשון בהנדסה אזרחית בטכניון 1992, ובמשך שנים היא עסקה בתכנון קונסטרוקציות, בתאום וניהול פרויקטים, בשיווק מוצרים מהתחום והתפרנסה לא רע בכלל.
אבל כבר לפני כ-6 שנים, בערך מגיל 35 לילך הרגישה שהיא לא ממש ממצה את עצמה. אם מישהו היה מביט מהצד הוא היה בוודאי משתהה על חוסר הסיפוק שחשה, לכאורה הכל נראה מצויין ונפלא: יש לה השכלה, מקצוע טוב, משפחה… אבל כפי שלילך מתארת, התחושה שלה היתה חוסר סיפוק וחוסר יכולת להביא לידי ביטוי משהו שהיא תוכל לעשות בעצמה ובעיקר חוסר התרגשות לקראת היום החדש…
אני לא יודע לכמה מכם זה נשמע מוכר, לי זה בהחלט נשמע מוכר…
את לילך פגשתי בפעם הראשונה לפני קצת יותר משנה, כאשר באה להשתתף בסמינר "משיגי היעדים" שהעברתי. במהלך הסמינר, באחת ההפסקות, לילך ניגשה אלי נרגשת וסיפרה לי כי במהלך הסמינר היא סוף סוף הבינה מה היא רוצה לעשות בחייה! היום היא מספרת, שבאותו הרגע היא הבינה מה היעוד שלה בחיים.
האמת היא שבאותו הרגע, אני עצמי עדיין לא הבנתי לגמרי את גודל המהפך הפנימי שלילך עברה ואת משמעות הגילוי העצמי הזה שלה. הסמינר הסתיים, וכל אחד מאיתנו פנה לדרכו. עברו עוד כ-3 חודשים, ושוב פגשתי את לילך, בכנס עסקי בו השתתפנו שנינו. באותו כנס, לילך הציגה בפעם הראשונה את העסק החדש שהקימה שנקרא "מגירות".
לילך מלמדת אנשים כיצד להשתמש בכל הכלים החינמיים הקיימים ברשת: אתרי אינטרנט, בלוגים, רשתות חברתיות, סרטוני וידאו ועוד.
מאז לילך עברה הרבה, העסק שלה גדל והתפתח. היא לא הפסיקה לרגע ללמוד ו"להשרות" את עצמה בקורסים וסדנאות…
לילך עשתה מה שרבים מאלו שרוצים ורצים להקים עסק לא עושים: היא הבינה שהיא צריכה ללמוד! אני יכול לומר לכם בוודאות שהיו לה גם רגעי תסכול, שלא כל דבר שהיא עשתה הצליח לה כפי שהיא ציפתה… אבל – היא לא הפסיקה לנסות. היא למדה מהנסיון שלה והמשיכה הלאה.
מאז העסק שלה פורח, היא מדריכה אלפי אנשים דרך אתרי האינטרנט והבלוג שלה. היא פתחה קורסים, הפיקה מוצרים ועוד היד נטוייה.
לצפות בלילך וההגשמה שלה זה פשוט מעורר השראה!
מוזמנים לצפות בסיפור המקוצר של לילך בדף הפייסבוק שלה: www.facebook.com/megirot
וכמובן בבלוג שלה באתר "מגירות" – www.megirot.co.il
ובעוד שבוע בדיוק, ב-28/3/10 אני אקיים ראיון אינטרנטי מיוחד, בחינם לגמרי עם לילך בנושא: כיצד הקמתי עסק מאפס, בתוך כמה חודשים והגשמתי את עצמי!
אתם מוזמנים כבר להרשם לראיון ולשלוח ללילך ואלי את השאלות שלכם. הרשמו עכשיו באתר.
אז מה עושים עכשיו?
שלכם,
ערן
נ.ב. – הערב (יום ראשון 21/3/10) ב-21:00 בדיוק, אקיים ראיון חשוב עם נתן זלדס, מומחה עולמי להתמודדות עם עומס המידע, בנושא: כיצד לשרוד בתקופת עומס המידע! ואיך ניתן לרסן את מבול האימייל והתקשורת שמאיים להשתלט על חיינו? אם טרם נרשמתם לשיחה – עדיין לא מאוחר לעשות זאת כעת! הרשמו באתר!

5 תגובות

  1. הי ערן

    תודה על הזכות!
    מדהים כמה זמן כל דבר לוקח, אצלך בקורס קראת לזה "חוק המינים" . צריך להוסיף חוק שנקרא "חוק הגדילה" שאומר שכל גדילה כרוכה בקצת "כאבי גדילה" , והכאבים הם פונקציה של הקצב שבו נעשים הדברים.

    בהנדסה קוראים לזה "עיבורים". החומר (נניח פלדה) מסתבר מאוד מושפע מהכוח הפועל עליו (הלחץ להספיק), החומר מתארך כתוצאה מהפעלת לחץ של מתיחה. אבל, הוא יותר מושפע מהקצב של הפעלת הכח או הפעלת השינוי במקרה שלי.

    במקרה של קצב "עיבור" גבוה החומר מתנהג שונה.

    והטיפ שלי בנושא הוא תמיד לשמור על האיזון :

    "לשמור על האיזון בין קוצר הרוח לקוצר הנשימה " זן ואמנות אחזקת האופנוע.
    הנה הציטוט:
    "הרים יש לטפס מתוך מאמץ קטן ככל שאפשר, ובלי התלהבות יתרה. האמת שעל טבעך העצמי להכתיב לך את הקצב. אם אתה נעשה קצר רוח הגבר את הקצב, אם אתה נעשה קצר נשימה, האט. יש להעפיל בהר מתוך איזון בין קוצר רוח לקוצר נשימה. אז, כאשר הינך מקדים לחשוב על הדברים, מפסיקים צעדיך מלהיות אמצעים להשגת המטרה, וכל אחד מהם נעשה למאורע בפני עצמו. מעלה זה – יש לו קצוות משוננים, סלע זה – אוחז בהר בצורה רופפת. אלה דברים שתמיד יש להבחין בהם. חיים הנחיים רק למען מטרה עתידה, הם חיים רדודים. צלעות ההר הן המזינות את החיים, ולא פיסגתו. עליהן מתרחשת צמיחה של דברים, אולם כמובן, בלא הפיסגה לא תוכלנה להתקיים צלעות כלשהן. הפיסגה היא המגדירה את מהותן של הצלעות וכך ממשיכים אנו הלאה. דרך ארוכה לפנינו… אין מה למהר… פשוט צעד אחר צעד."

    מתוך "זן ואמנות אחזקת האופנוע" מאת רוברט פירסיג

  2. היי ערן,
    אני רוב הזמן מאד מרוצה מהעיסוק שלי, אבל יש לי אתגר אחר!
    בכל פעם שמשהו לא מסתדר לי אני נוטה לראות את כל הדברים הרעים שקורים לי, להשחיר את המצב, לחשוב שכל האנשים רעים ולא הוגנים, וללכת עם הרגשה רעה במשך כמה שעות.
    אייך נמנעים מהמצב הזה?

  3. הי ערן,

    אני קורא את הפוסטים שלך ונהנה תמיד מהכתיבה, התובנות ומזדהה עם המון דברים שאתה כותב ומאמין בהם.
    כמו כן, אני מקבל באופן קבוע את האימיילים של לילך, הטיפים שלה יישומיים,פרקטים ועוזרים ואני מאחל לכO שתמשיכו לעודד אנשים להגשים את חזונם.

    אני מרגיש שאני בדרך הנכונה להגשמת החזון שלי.

    שלך,
    בני נחמני (ND)
    שף טבעי
    סדנאות וקורסים לבישול בריא

  4. היי ערן היקר,

    כתמיד נהנת ממה שאתה כותב.הנאתי גדלה כפליים לאחר שפגשתי אותך בסדנא בשבוע שעבר וראיתי את צניעותך, טוב ליבך ועדינותך. (ואל תסמיק בבקשה)

    זו אכן זכות גדולה לעסוק במה שאוהבים. זו גם הזכות שיש לי . המתנה שקיבלתי.

    אין דבר שמשמח ומאשיר אותי יותר מאשר לשמוע את לקוחותי מספרים על השינוים המהירים הקורים בחייהם כתוצאה מהעבודה המשותפת. לשמוע איך חייהם מקבלים צבע אחר, איך רגליהם ניתקות מהקרקע, איך הם הופכים קלים יותר, ואוהבים יותר. זה נפלא ואני פשוט מאושרת בשבילם.

    יישר כוח איש יקר והמשך בדרכך זו לגעת בחיהם של אנשים.

    בחיבה רבה,

    רינה שינברג

    פסיכולוגית ומאמנת מנטאלית להצלחה
    מומחית ביצירת פריצות דרך בחשיבה ותוצאות
    *לווי והעצמת מטופלות פוריות.
    —-
    לקבלת עותק חינם של "המדריך הראשוני להתמודדות עם תרומת ביציות": https://www.2all.co.il/web/Sites2/shine-your-life/PAGE21.asp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!