שלום חברים,
 
כפי שבטח שמתם לב, בשבועות האחרונים הקדשתי הרבה תשומת לב וזמן לנושא של הצבת והשגת יעדים. אני חושב שהיכולת שלנו להציב לעצמנו יעדים משמעותיים בחיינו, ולהשיג אותם היא יכולת משמעותית שמשפיעה על ההתפתחות שלנו, ההתקדמות שלנו ובסופו של דבר גם על האושר שלנו.
 
אם טרם ראיתם את אתר "משיגי היעדים" החדש שהקמנו, שכולו עוסק בהצבת והשגת יעדים, עדיין לא מאוחר לעשות זאת. תוכלו להגיע אליו מהקישור הבא – www.GoalAchievers.co.il
 
קיבלנו כבר עשרות תגובות באתר החדש על התכנים החדשים שפרסמנו עד כה:
  • סרטון וידאו בן 14 דק' – נוסחת 3 השלבים להשגת כל יעד בחייכם
  • דו"ח מיוחד: 12 הסודות של משיגי היעדים
  • כלי עבודה: מפת ההרגלים שלי
אני מזמין אתכם להנות מכל התכנים החשובים הללו – הם זמינים עבורכם בחינם באתר!
 
אני רוצה לשאול אתכם שאלה: האם בכלל יש לנו השפעה על המציאות שאנו חיים לתוכה? על מה שסובב אותנו וקורה לנו? אני מניח שאם הייתי שואל את כל האנשים שקוראים זאת עכשיו לדעתם, היינו מקבלים מגוון של תשובות.
 
היו כאלו שאומרים בשום אופן לא וכאלו שהיו טוענים בלהט שכן. אז מהי האמת? האמת היא שבפרוש יש לנו השפעה ויכולת להשפיע על המציאות שאנו חיים לתוכה. אנו עושים זאת בכל יום ובכל רגע ורגע. כל דבר שקורה לנו מושפע ממה שאנו חושבים, מרגישים ועושים.
 
העניין הוא שרוב האנשים, חיים מבלי להיות מודעים ליכולת העצומה שלהם להשפיע על המציאות שלהם. הם חיים על "טייס אוטומטי" כמו שאני חייתי את מרבית חיי הבוגרים.
 
על בסיס הידע, והנסיון שאני צברתי מהתנסות אישית בשנים האחרונות, פיתחתי לפני שנים סמינר של יום שלם שקראתי לו סמינר "משיגי היעדים", שבמהלכו חשפתי בפני האנשים את כל הכלים, העקרונות והמתכונים שלמדתי ויישמתי בחיי.
 
וכל זה זמין כעת עבורך!
 
לאחר תקופה ארוכה בה העברתי את הסמינר באופן פרונטלי, כמעט מדי חודש בחודשו, החלטתי להפסיק ולהעביר את סמינר "משיגי היעדים" בצורה שהעברתי אותו. הסיבה לכך היא שאני מאמין גדול בהתמקדות ביעדים החשובים והמשמעותיים שלנו. ובשנה האחרונה, אני עובד על פרוייקט שהפך להיות משמעותי ביותר עבורי, ולשם כך החלטתי לפנות עוד יותר זמן, פוקוס ואנרגיה לפרוייקט הזה.
 
ביוני 2010 ערכתי בפעם האחרונה את סמינר "משיגי היעדים" בפני 120 משתתפים. זה היה הסמינר הטוב ביותר שהעברתי, הקהל היה נפלא והאנרגיות מצויינות.
 
כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, המשכתי לקבל פניות רבות ובקשות, מאנשים שלא הספיקו להשתתף בסמינר, שאקיים אותו שוב. אבל זו לא אפשרות שעומדת על הפרק מבחינתי, פשוט אין לי את הזמן כרגע להקדיש לכך.
 
אבל, בחודשים האחרונים יצרתי מהסדנה הזו ערכת אימון ביתית, שכל אחד יכול להחזיק ברשותו, להעמיק בה, ולהתאמן איתה שוב ושוב. הסמינר שנשאר אתכם בבית – לתמיד! ואפילו יותר טוב מכך – אתם יכולים לתרגל את הכלים והעקרונות עם בני הזוג שלכם, שוב ושוב ושוב!
 
כל מה שאי פעם רציתם לדעת על השגת היעדים שלכם – זמין עבורכם בערכת אימון מקיפה וכוללת!
 
אני שמח לבשר כאן היום באופן רשמי על ההשקה של הערכה הזו ב-14/3/2011. (סמנו את התאריך ביומן – זה ישתלם לכם!).
 
הנה כל מה שכוללת ערכת האימון "משיגי היעדים":
 
ערכת האימון "משיגי היעדים"
 
5 תקליטורי וידאו – ערכת "משיגי היעדים" מכילה 5 תקליטורי וידאו המכילים צילום של יום מלא של סמינר "משיגי היעדים", כל תקליטור מכיל פרק נוסף בתוכנית, ו-5 התקליטורים יחד מרכיבים את התוכנית המלאה:
 
פרק מס' 1 – אני מתחיל בבסיס. ההצלחה שלנו אינה מקרית, ישנם 3 עקרונות בבסיס של כל ההצלחה שמישהו אי פעם השיג. כל מי שיפעל על פי העקרונות הללו, יחווה הצלחה בכל התחומים בהם יבחר. בפרק זה גם אחשוף בפניכם את הגורם העיקרי המשפיע על התוצאות העסקיות והאישיות בכל תחום בחייכם.
 
אנו נעמיק יחדיו למנגנון המופלא של השכל האנושי ותקבלו כלים פרקטיים ומעשיים באמצעותם תוכלו לשלוט במחשבה וברגש שלכם. אדם שיש לו את השליטה על המחשבה ועל הרגש שלו, יכול להתמודד עם כל מצב, סיטואציה, משבר או כשלון בדרך להשגת היעדים המשמעותיים שלו.
 
פרק מס' 2 – בפרק זה אני מרחיב על 6 היכולות האינטלקטואליות שלנו. אני קורא לחלק הזה "מדריך ההפעלה שלא קיבלנו להפיק יותר מהפוטנציאל הלא ממומש שלנו". הכרת היכולות הללו, והשימוש היום יומי המקדם בהן הינם הכלי ששימש מיליוני אנשים מהמצליחים בעולם להשגת יעדיהם.
 
נפוליון היל, כתב על כך בספרו "חשוב והתעשר" המבוסס על המחקר בן 25 השנים שערך, כי כל אותם אנשים מצליחים שחקר (וביניהם הנרי פורד, תאודור רוזוולט, אדיסון, אלכסנדר גרהם בל ועוד) השכילו לפתח ולהשתמש ביכולות האינטלקטואליות שלהם.
 
תכירו את כוחו המדהים של תת המודע שלכם ואתן לכם את הדרך שתאפשר לכם "לתכנת" את תת המודע שלכם להצלחה. תתרגלו באופן מעשי כיצד לזהות את שרשרת האמונות וההרגלים שלכם, ותוכלו לגלות אלו מהם מעכבים אתכם וכיצד ניתן להחליפם בהרגלים שיקדמו אתכם להשגת יעדיכם.
 
פרק מס' 3 – בפרק זה נבין מדוע מרבית האנשים אינם משיגים את היעדים שלהם (רמז: הם אינם יודעים כיצד לבחור אותם כראוי), ותחוו תרגיל משמעותי שבו תגלו ותגדירו את היעדים החשובים בחייכם, מתוכם גם תבחרו את היעד הראשון, החשוב ביותר עבורכם. בהמשך אחשוף בפניכם את תהליך ההגשמה והיצירה בו תוכלו להיעזר על מנת להשיג את היעדים הראויים שלכם.
 
פרק מס' 4 – בפרק משמעותי זה תגלו כיצד פועל מנגנון הפחד שעוצר ומשתק את מרבית האנשים, מונע מהם להשיג את היעדים החשובים שלהם ומשאיר אותם שבויים לעד באזורי הנוחות שלהם. לאחר פרק זה, יותר לא תעצרו מול פחדים, אלא תפעלו בעצמה להשגת יעדיכם.
 
פרק מס' 5 – בפרק המסכם של התוכנית תבינו מהו חוק המשיכה וכיצד לפעול בהרמוניה עם חוק עוצמתי זה כדי להשיג את הדברים החשובים לכם באמת. אני אתן לכם את הנוסחה להשגת היעדים שהגדרתם לעצמכם וכלי שימושי לבניית תוכנית השגת יעדים יומית שתשאיר אתכם בפעולה מתמשכת, ובהתקדמות מתמדת לקראת היעדים שלכם.
 
בנוסף לכך, על מנת שיהיה לכם קל לחזור על התכנים, שוב ושוב, הערכה כוללת גם 6 תקליטורי אודיו שלהם תוכלו להאזין בנוחות בכל מקום בו תרצו, ברכב, בבית או בכל פעילות אחרת שלכם.
 
חוברת לימוד – חוברת זו מכילה את כל התוכן העיוני וההסברים כיצד להשיג את היעדים שלכם. החוברת כוללת תמלול מלא של כל מילה שנאמרה במהלך הסמינר המצולם.
 
חוברת תרגול – חוברת התרגול מלווה את התוכנית המצולמת והמוקלטת, ונועדה לתרגול במהלך הצפייה או ההאזנה לתוכנית, וכן לתרגול שוטף לאחר מכן. באמצעות התהליכים שיחשפו בפניכם בערכה, והתרגילים בחוברת זו, תוכלו להגדיר לעצמכם תמונה ברורה של מה שאתם באמת רוצים להשיג, ולהיות בחייכם.
 
כרטיס יעדים – זהו אחד הסודות הגדולים שחשף בפני בוב פרוקטור. זהו אחד הכלים האפקטיביים ביותר שתוכלו להשתמש בהם על מנת לתכנת את תת-המודע שלכם להצלחה שלכם ולהשגת היעדים החשובים לכם באמת.
 
פנקס משיגי היעדים – פנקס משיגי היעדים הינו כלי המיועד לשמור אתכם בפעולה יום יומית לכיוון היעדים אותם תקבעו לעצמכם. זהו כלי אפקטיבי ביותר, שכל משיג יעדים סידרתי משתמש בו מדי יום.
 
לקראת ההשקה פניתי למשתתפי סמינר "משיגי היעדים" בעבר וביקשתי מהם לכתוב לי כיצד ההשתתפות שלהם בסמינר השפיעה על התוצאות שלהם ועל החיים שלהם. הנה חלק ממה שהם כתבו:
 
  עדותו של אבנר הולנדר – אדריכל – מאז השתתפותי בסמינר רכשתי ניסיון וביטחון בעבודות שאני עושה ובדרך בה אני משווק את עצמי ללקוחות פוטנציאליים. למדתי לחפש ומדי פעם גם להצליח ולזהות הזדמנויות גם אם הן אינן על המסלול הראשי שחשבתי שאני הולך בו. ההיקף הכולל והכספי של הפעילות שלי גדל מאוד, יש לי 2 עובדים וצבר עבודות של קרוב ל 500,000 ש"ח ועוד היד נטויה.
 
  עדותה של דפנה גלייזר אמיר – עורכת לשונית עצמאית – התפיסה העיקרית והחשובה ביותר שהשתנתה אצלי בעקבות הסמינר היא עד כמה יש כוח לדרך החשיבה שלנו. הבנתי שזה הבסיס לכל מה שקרה, קורה ויקרה בחיי. הבנתי שאני חייבת לשלוט במחשבות שלי, לקבל רק מחשבות מקדמות ולהטמיע בעזרת חזרתיות מחשבות חדשות ומקדמות. תפיסה נוספת שהשתנתה אצלי לגמרי היא נושא קביעת היעדים בחיי ויעדים גבוהים! לפני כן לא היו לי יעדים כלל ובכלל לא העליתי בדעתי שחשוב שיהיו. מאז הסמינר קבעתי לעצמי כמה וכמה יעדים והתחלתי לפעול במרץ להשגתם. כתוצאה מהשתתפותי בסמינר, קיבלתי כלים פרטיים והתחלתי לתרגל כמה מהתרגילים של הסמינר. חצי שנה בלבד מהסמינר כבר השגתי את היעד הראשון שלי. היעד היה לקנות בית וזה בדיוק מה שקרה. המעניין הוא שכבר זמן רב (כמה שנים!) רציתי לקנות בית וגם בן זוגי, אך לא היינו החלטיים, היססנו, התלבטנו, פחדנו מהמשכנתא... ולא התקדמנו בעניין. לאחר הסמינר מצאנו בית במחיר מצוין. מאז קניית הבית אני עובדת במלוא המרץ להשיג את היעד השני שלי. אני ממליצה לכל מי שלא מרוצה מהמצב שאליו נקלע בחייו בכל תחום שהוא, ללכת לסמינר החשוב הזה. אחרי הסמינר אתה מקבל כל כך הרבה מוטיבציה לעשות ולהשיג את מה שאתה באמת רוצה. ואתה מתחיל ממש להאמין ולהיות בטוח שאתה תשיג זאת! ולאט לאט אני רואה שבאמת אתה משיג את היעדים, אחד אחרי השני... מומלץ מאוד!!! תודה ערן! 
 
בשבוע ההשקה (בין ה-14/3 ל-22/3), הערכה תוצע במחיר מוזל, ובקרוב גם אפרסם כאן מספר בונוסים יחודיים שהחלטתי לצרף לערכה – שווה להמתין!
 
אני מזמין אתכם להגיב כאן על התכנים החדשים שפרסמנו בנושא השגת היעדים וכן לשלוח כאן שאלות שיש לכם בנוגע להשגת היעדים שלכם או לערכת "משיגי היעדים".
 
שלכם,
ערן
 

9 תגובות

  1. ערן, ברכות על הערכה החדשה, בכל פעם שאני מקשיב לך אני מתאפס חזרה למציאות חדשה.
    מחכה בקוצר רוח לסמינר שלך.
    אורי

  2. ערן
    מכל ההרצאות ששמעתי באינטרנט, אתה לטעמי המרצה הרהוט, הממוקד והבהיר ביותר. תענוג להקשיב לך (גם התוכן וגם הצורה משובחים).
    לגבי הערכה (לא פרסמת את מחירה…), האם צריך "למהר ולחטוף" או שאפשר בנחת להחליט ולהזמין?
    בהחלט מצפה לחומר שלך. אני מתקדמת כל הזמן, בצעדים קטנים, בתחומים החשובים לי.
    ישר כוח.
    עלינא

  3. תודה חברים!

    כפי שרשמתי – אנו מפיקים 200 ערכות, והן יוצעו בשבוע ההשקה במחיר מוזל ובתוספת בונוסים רבים. לאור ההתעניינות הרבה (נכון לכתיבת שורות אלו 9166 אנשים התעניינו בתכנים של הערכה) אני צופה כי המלאי יסתיים די מהר…

    לגבי המחיר – אני יכול לומר שאנשים שהשתמשו בידע שקיים בתוכנית "משיגי היעדים" הגיעו לתוצאות יוצאות דופן בתחומים רבים בחייהם, ובמיוחד בתחום הכלכלי. אנשים הכפילו, שילשו ואף יותר מזה את ההכנסות שלהם.

    כך שהערך המובא בערכה שווה עשרות ומאות אלפי שקלים. אבל אל דאגה… אני לא מתכוון לגבות על הערכה 20,000 ש"ח וגם לא 10,000 ש"ח… 🙂

    עוד פרטים בקרוב,
    ערן

  4. ערן- אני מאוד מעריכה את העבודה המקצועית והרצינית שלך. תודה על כל התכנים המעניינים והמעוררים השראה. תודה על הנתינה! מטל.

  5. ערן
    תודה על הכול לי באופן אישי אתה נותן המון רצון ליזום ולהתקדם
    תודה לך מקרב לב
    עופר

  6. ערן
    תודה לך על כל החומר שאתה מפרסם בנדיבות וברוחב לב וגם אם זה לקידום שיווקי של מה שאתה עושה הרי זה מבורך כי הדברים הם משמעותיים ורבי עוצמה. כמו כן מאד נעים להאזין להרצאות שלך, הן ממוקדות, תמציתיות, נוגעות בעיקר ומשאירות טעם לעוד במיוחד כשברור שיש "קבלות" מאחורי הדברים. אשמח לקבל את הפרטים לגבי הערכה ואי מקווה שהמחיר יהיה אטרקטיבי.
    תודה
    ורד סגל ,יועצת משפחתית ומנטורית הוליסטית.

  7. ערן היקר,

    אתה איש מקסים ונעים. ברכות על הערכה החדשה והרבה הצלחה.
    מסכימה עם כל מה שאתה אומר ולגבי השאלה האם בכלל יש לנו השפעה על המציאות שאנו חיים לתוכה ממליצה לך בחום לקרוא את הספר המקסים -"מצרפי המקרים" של יואב בלום בהוצאת כתר. בטוחה שתהנה ותחייך בסוף הספר.

    רבקה.

  8. ערן חג שמח ושבוע טוב!

    אני חייבת לאמר שכל מה שכתבת על המגילה ,מאלף.אך מהיותי ,היום ברוך השם,אשה מאמינה ,המגילה כולה סודות ועומקים מרתקים.
    כל הנרטיב למגילה ,מאחר והעם היה ירוד רוחנית ,היה צריך לקבל "זעזוע"-את המן שבא להשמיד ולהכחיד את העם היהודי.ברגע שהעם חוטא ואחד מהחטאים היה המשתה שאליו הזמין המלך את כל היהודים וכמובן זה היה טרף.העם לא עמד בפיתוי והלך למשתה -המישתה בפורים שאנו מקיימים היום -לזכר המאורע הזה.אלא מה בזמן צרות גדולות לעם -אנו מתאחדים,גם היום-לא כן?

    אני לא הכנס כאן לכל רזי הסודות והעומק אך לדוגמא ,אסתר היתה נינתו של שאול המלך שבגלל שלא השמיד את העמלקים עד תום,מצווים אנו עד סוף כל הדורות להשמידו .אסתר ומורדכי וכל השחקנים במגילה למעשה {לפי גדולי החכמים}משחקים כבתיאטרון בובות שמלך מלכי המלכים שרשמית לא מוזכר אך הוא המלך במגילה. כל מסכת מגילה מגלה את החוכמה והעומק בסיפור ה"תמים" לכאורה.דוגמא נוספת :הכסא שבנה אחשוורוש אי אפשרי היה להעבירו ממקום למקום מפאת כובדו ועל כן העביר המלך את מקום מלכותו לשושן הבירה {עירם של מורדכי ואסתר}כדי ש{המשחק}יתרחש במקום זה ספציפית.מי גרם לכך? במגילה מוזכרים 10 בני המן ובאותיות קטנות תראה את האותיות -ת. ש. ז ?מה זה?זה מדבר על שנת תשז -משפטי נירנברג ניתלו 10 קצינים נאצים.מיספר האאחד עשר היה גרינג שהתאבד.העשירי היה הקצין הנאצי י"מש ששמו שטרייכר ולפני מותו בתלייה{עשרת בני המן}צעק -פורים תשז !!!!!!!!!!זה לא סתם ושום דבר הוא לא סתם!!!יש עוד דוגמאות רבות לסודות המגילה וזה לא מעשה של אנשים גרידה אלא יותר מתוחכם ועמוק.אך כל אחד ואמונתו….

    מאחלת כל טוב וחג פורים שמח!

    שרית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!