לפני מספר ימים כתבתי כאן תגובה לשאלה שעלתה, שהעולם אינו מתגמל אותנו על כשרון, על כוונות או על מחשבות. וכי העולם מתגמל אותנו על פעולות! על מה שאנו עושים עם הכשרון, הכוונות והמחשבות שלנו.
 
וכאילו להוכיח את הנקודה הזו, קיבלתי מרחלי גרין, שהשתתפה לאחרונה בסמינר "משיגי היעדים" את המכתב הבא. אני מביא את המכתב בשלמותו, כי אני חושב שהוא מדבר בפני עצמו, ומהווה הוכחה מדהימה לאפשרויות ולתוצאות שאנו יכולים להשיג – אם רק נעשה פעולה אחת קטנה!
 
הי ערן,
 
פחות מחודש אחרי סמינר "משיגי היעדים" והחיים שלי קצת מתחילים להפחיד אותי! (אבל לטובה! פחד מהסוג הטוב!)
 
תמיד ידעתי מה אני רוצה לעשות, אבל הרעיון היה כל כך גדול וכל כך מורכב ובגלל זה הוא תמיד נשאר בפנטזיה, ב- to do list, בעתיד.
 
ובסמינר אמרת את הדבר הכי אנושי שיש. אמרת לנו שגם אתה פחדת בהתחלה, ושפירקת את הפחד לצעדים קטנים. "יזרקו אותי מהבית היום?, לא! יזרקו אותי מהבית עד סוף השבוע? לא! אולי בסוף החודש? גם לא!" וסיפרת לנו את הסיפור על המכונית הקטנה שנוסעת בחושך. ואמנם כל הדרך עד למחוז חפצה חשוכה, אבל המטרים הספורים שאותם היא צריכה מוארים. זה סימל לי את עצמי.
 
בימים הראשונים שאחרי הסמינר חיכיתי שמשהו יקרה. כאילו לנס שיוציא את כל התוכניות שלי לפועל. וכשזה לא קרה, עברתי על החוברת של הסמינר לראות איפה טעיתי או אולי שערן טעה? שלא כולם יכולים?
 
ואז בלטה לי מילה אחת בכל עמוד ועמוד מהחוברת. פעולה!
 
ידעתי בדיוק מה אני צריכה לעשות. ישבתי וכתבתי את הפעולות שאני צריכה לעשות, פירקתי הכל לגורמים הכי קטנים והתחלתי. פשוט התחלתי.
 
להיכנס לאתר של הדואר ולברר איזה בולים צריך כדי לשלוח מכתב לארצות הברית. לקנות מעטפות ובולים. לכתוב מכתב בעברית. לתרגם את המכתב לאנגלית. לשלוח את המכתב. לכאורה פעולות פשוטות שכל אחד יכול לעשות. אבל מהן פחדתי, אפילו בלי לדעת למה!!
 
ותדעו לכם שכאשר התחלתי לעשות את הפעולות האלה, ניסים התחילו להתרחש. דברים פתאום מסתדרים וקורים, אנשים מדברים איתי על הנושא, פתאום אני מקבלת מלגות שאפילו לא הגשתי בקשה, אגודת הסטודנטים שולחת לי עלון מידע לקבלת הלוואה בתנאים מדהימים, חברת ביטוח של מלון שעבדתי בו לפני 3 שנים פתאום שולחת לי מכתב על קרן שביקשתי לסגור בעבר, ותוך שבוע הפקידו לי 1000 שקל בחשבון.
 
והאומץ הזה! משהו לא נורמלי!
 
כבר ארבע שנים שאני עם הפנטזיה הזאת ורק עכשיו עשיתי את זה.
 
ערן תודה!!! – רחלי גרין
 
מהי הפעולה הבאה שתוכלו לעשות ושתעשה הבדל בשנה הקרובה שלכם?
 
נכון לרגע זה, נותרו כ-15 שעות בלבד לסיום מבצעי שבוע ההשקה של ערכת האימון החדשה "דימוי עצמי מנצח", נותרו לנו 29 ערכות אחרונות בלבד… ואני מאמין שהן יסתיימו בשעות הקרובות.
 
הפעולה הבאה שתעשו יכולה להשפיע על 365 הימים הבאים שלכם… האם תעשו אותה?
 
ולספונטניים ביניכם, ביום שלישי הקרוב (ה-15/9/09) אני אקיים פעם נוספת את סמינר "משיגי היעדים" הייחודי שלנו. נותרו לנו רק מקומות בודדים לסמינר הקרוב… האם תנצלו את ההזדמנות ליצור לכם שנה יוצאת דופן?
 
למי שמעוניין בהטבה נוספת על רכישה משולבת של הסמינר וערכת האימון ביחד – מוזמן ליצור עמנו קשר טלפוני 1700-50-50-79
 
כמו שרחלי כתבה… מי שיושב ומחכה שניסים יקרו לו… ימשיך לשבת. אבל אם תנקטו בפעולה – ניסים יתחילו להתרחש.
 
כתמיד אשמח להערותיכם והארותיכם,
ערן
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!