שלום חברים ושנה טובה!
 
כולנו מכירים את האימרה המפורסמת "כסף לא גדל על העצים!". רובנו שמענו זאת מההורים שלנו, ומרביתנו כבר הספקנו גם לומר זאת לילדים שלנו!
 
אפשר להתווכח על אמיתות המשפט הזה לנצח, המתחכמים יאמרו שבאמת פיסית כסף לא גדל על עצים, אבל אני טוען שכסף, כמו כל דבר בחיים שלנו, גדל בכל מקום בו אנו טורחים לטפח ולגדל אותו.
 
והנה קיבלתי השבוע הוכחה ניצחת לכך שכסף אכן גדל על העצים!
 
מה אתם הייתם עושים אם הייתם פתאום פוגשים ברחוב עץ מלא בכסף? הייתם קוטפים ממנו כסף? מתעלמים וממשיכים ללכת? מה אתם הייתם עושים?
 
אנא צפו בסרטון ואחר כך המשיכו לקרוא… (ותודה לאיתן ששלח לי את הסרטון!)
 
הסיפור המעניין כאן באמת לדעתי הוא לא האם כסף גדל או לא גדל על העצים, אלא עד כמה אנו כבני אדם פתוחים לאפשרות שכסף (במקרה הזה), או הזדמנויות בכלל – לפעמים פשוט יכולים להופיע לנו מול העיניים ללא מאמץ רב.
 
ועוד יותר מעניין – מה אנחנו עושים כשאנו פוגשים בהזדמנויות הללו?
 
אם לשפוט על פי הסרטון והתגובות של האנשים לעץ הכסף שפגשו כך במקרה, ישנן מספר תגובות אפשריות:
 
הקבוצה הראשונה הם אותם אנשים שעברו ליד העץ או אפילו התכופפו מתחתיו כדי שהשטרות לא יפגעו בהם, ופשוט לא ראו את הכסף! אלו הם אותם אנשים שכל כך עסוקים כל הזמן, הם עסוקים בלהיות עסוקים כך שהם לא רואים שום דבר אחר סביבם.
 
גם אם מזוודה מלאה בכסף היתה נופלת לידם הם לא היו רואים אותה, או שלחילופין היא היתה נופלת ישר עליהם והורגת אותם… 🙂
 
ביניהם, הגדילה לעשות הבחורה שעמדה כנראה הכי הרבה זמן מכולם ליד העץ (ליד האופניים) והיתה כל כך עסוקה בשיחת הטלפון שלא ראתה שום דבר אחר!
 
כך אנשים רבים מסתובבים בעולם, הם אינם ערים להזדמנויות שיש סביבם. הם בכלל לא מחפשים את ההזדמנויות הללו. הם בדרך כלל גם יסתכלו על אנשים מצליחים אחרים ויאמרו לעצמם "וואלה – איך יש לו מזל כזה…". הם אף פעם לא יהיו ערים ומודעים לכך שאותן הזדמנויות הופיעו להם מול העיניים והם פשוט לא ראו אותן.
 
הקבוצה השנייה של האנשים, הם אלו שראו את עץ הכסף, זיהו את ההזדמנויות שלפניהן ושלקחו לעצמם שטרות מן העץ. אלו הם אותם אנשים שערים להזדמנויות הסובבות אותן ונוקטים בפעולה כדי לממש את אותן ההזדמנויות.
 
חלקם אף הגדילו לעשות, וטרחו גם לידע את האחרים בקיומו של עץ הכסף. הם עמדו ליד העץ והסבו את תשומת הלב של העוברים והשבים לעובדה שכסף גדל על העץ שלידם…
 
אלה הם אנשים בעלי מודעות גבוהה, הם מסתובבים בעולם מתוך כוונה למצוא את הדבר הבא, את ההזדמנות, ואת השפע שקיים סביבם. אחת "תופעות הלוואי" של אנשים כאלו היא שיש להם גם דחף עצום לשתף את כל מי שבסביבתם לשפע הסובב אותם.
 
לצערנו, לפעמים מסתכלים עליהם כעל סוג של "משוגעים…". ואילו הם חושבים לעצמם, "מה זה, כולם השתגעו כאן? אף אחד לא רואה את כל השפע הזה???".
 
הקבוצה הבאה, שייכת בעצם לקבוצה הראשונה, אבל מצבם הוא אף חמור יותר… הם אותם אנשים שאנשי הקבוצה השנייה הסבו את תשומת ליבם לעץ הכסף, ועדיין הם בחרו להמשיך ללכת ולהתעלם מההזדמנות שמולם. הם פשוט יותר מדי עסוקים!!!
 
היו את אלו שהגיעו, ראו את הכסף על העץ, הסתובבו סביבו כשהם אינם מאמינים למזל הטוב שלפתע כך פגש אותם. חלקם אפילו נגעו בשטרות שעל העץ, צילמו אותו, התקשרו לחבר כדי לספר לו על המחזה ה"מוזר" – אבל, רובם ככולם, לא לקחו ממנו דבר ולבסוף נעלמו כלעומת שבאו.
 
אלו הם האנשים שגם אם הם כבר מזהים את ההזדמנויות, הם מסרבים להאמין שאכן מגיעה להם כזו "מתנה" או שהם פשוט נמנעים מלנקוט בפעולות כדי לממש את ההזדמנויות שפוגשות אותם. הם ימשיכו להסתובב בעולם ולספר לעצמם ולסביבה שלהם, ש"אף פעם אין להם מזל!".
 
והקבוצה האחרונה שאני רוצה לציין כאן, הם אותם האנשים שהגיעו לעץ, הסתובבו סביבו בנחת, התבוננו, לקחו שטר, המשיכו להקיף את העץ, להנות מיופיו ומהשפע שהוא בורך בו, לקחו לעצמם שטר נוסף, ועוד אחד, המשיכו להקיף ולקחו עוד שטר… הם הפיקו את המקסימום מן ההזדמנות הנפלאה שנקלעו אליה והם גם דאגו להנות ממנה כמו שצריך. אלו הם ה"מזליסטים", אותם אנשים שתמיד יש להם מזל, שתמיד ההזדמנויות הטובות פוגשות אותם, ותמיד הולך להם קלף.
 
ומה אתם חושבים? האם כל זה מקרי?
 
אז"ש (אז, זהו, שלא!) – אין כאן שום דבר מקרי! כל אחד מהאנשים האלו והטיפוסים שתארתי כאן, מתנהג באותו האופן בין אם הוא פוגש בעץ מלא בכסף, או בכל הזדמנות אחרת בעולם. האנשים מהסוג האחרון, הם אנשים בעלי מודעות גבוהה, הם נוקטים בפעולות, הם לא מפחדים "להסתכן" (וכמה סיכון כבר יש בלקטוף שטרות כסף מן העץ???) והם גם דואגים להנות מן התהליך…
 
אז חברים – איזה מן טיפוס אתם?
 
כמו תמיד אשמח להערות ולתגובות שלכם כאן בבלוג, וגם בדף האוהדים שלי בפייסבוק.
 
שלכם,
ערן

27 תגובות

  1. בישראל הבן אדם הראשון שהיה מבחין בכסף היה פשוט אוסף את כל הדולרים שהוא יכול להגיע אליהם ואז היה מתקשר לחבר בשביל שיביא לו סולם…..

    איזה אמריקאים חמודים אלה… לוקחים אחד וממשיכים ללכת.

    זה באמת ככה. אנשים לא שמים לב להזדמנויות ונשארים ב"אזור הנוחות" שלהם.

    אבל לפעמים אני חושב על זה שאם כולם היו מתעשרים ומזהים הזדמנויות ומפסיקים להיות שכירים.
    מי לעזאזל היה שוטף לי את הרכב?
    ממלצר אותי במסעדה?
    מקבל אותי בבית מלון בקבלה?
    מטפל בילדים שלי במעון?
    ועוד אלף ואחד מקצועות שמקבלים עליהם פחות מ-30 ש"ח לשעה.

    סרטון מגניב. בא לי לנסות אותו בישראל אם אחד לא יקדים אותי…

    מני ונטורה
    מנכ"ל מני גימיקס

  2. היי ערן ושבוע נפלא.

    פוסט נהדר עם אחלה נושא למחשבה. המודעות שלנו.

    עלינו להעלות את המודעות שלנו להזדמנויות ולחפש אותן באופן תמידי ועקבי, כי בכל יום ויום פוקדים אותנו עשרות כאלה. לא לנצל אותן, יהיה טיפשי בדיוק כמו ללכת ליד עץ מלא בכסף ולא לקטוף אותו … 🙂

    ד"א, אחלה רעיון הגה יוצר הסרטון, מוכרח לציין.

    תודה על עוד ערך נהדר ממך.

    ניר לב
    יזם ובונה מערכות שיווק והפצה

  3. רעיון הסרט נחמד בהחלט. הייתי מוסיף, ברשותך, ערן, קבוצה חמישית (קיצונית למדי ומוגבלת, זה נכון), בה יהיו חברים כאלה שהוצגה ההזדמנות בפניהם, בחנו אותה, החליטו לוותר וגם ינסו לשכנע אחרים לא להתנסות. כל אותם אנשים שליליים, שאוהבים להתפלס בנגטיביות, וגם גוררים אחרים לשם, שחס וחלילה לא יישארו לבד.
    זה מזכיר לי סרטון שראיתי השבוע, פרי יצירתו של צוות The Fun Theory, המוכיח שבכולנו חבוי ילד קטן: https://www.youtube.com/watch?v=2lXh2n0aPyw .
    והערה למני: הזדמנות להתפתח אינה בהכרח כרוכה בעושר חומרי, אלא בהתפתחות מכל סוג (אישית, רוחנית, וכו')… חוץ מזה שתמיד יהיו אנשים בקבוצות שיפספסו את ההזדמנות להתעשר 🙂

  4. לראות את הסיטואציות האלה, לי פשוט היה מצחיק!
    הדבר הראשון שעלה במוחי זה, בארץ אין מצב שזה היה קורה,
    הראשון שהיה מגיע, היה "קוטף" את כל הדולרים!
    זה גם תוצר של תרבות.
    עם זאת, בתאוריה , החלוקה לטפוסים השונים, בהחלט מתקבלת על הדעת!

  5. מקסים. נקודה.
    גם הוידאו וגם מה שכתבת בעקבותיו

    סקרנית למקם עץ כזה בארץ ולראות תגובות
    אולי כדאי לי לחבור למני ונטורה
    🙂

  6. ערן,

    ההסבר שלך לתגובות האנשים כנראה נכון, ונובע בעיקר מכך שרובנו עסוקים בשגרת היום, רצים ממקום למקום… מה לעשות, לרובנו אין ברירה אחרת…

    חוץ מזה לדעתי די ברור לכל מי שעובר שם ברחוב שמשהו מאוד מוזר מתרחש סביב העץ הזה, כנראה מתיחה.
    אני בהחלט הייתי לוקח כמה שטרות 🙂

    יום טוב לכולם וחגים שמחים.

    מתי גולן
    יועץ ומשווק תיירות חוץ

  7. הי ערן,

    תודה על הסרטון הנהדר הזה, נזכרתי במשפט שחזרת עליו במהלך סדנת הקוד המנצח, שהוריך שיננו באוזנייך ש"כסף אינו צומח על העצים" וחשבתי לעצמי שאתה בטח נהנית מאד לראות את סירטון הוידאו הזה…

    אני עצמי מאד נהניתי לראות זאת כך שצפיתי בו מספר פעמים… וחשבתי על תגובותיהם של האנשים… אז נכון, רוב האנשים אינם מאמינים כש"המזל" פוגש אותם, והיות והם אינם מורגלים אליו (למזל) אז גם אינם מרשים לעצמם להנות ממנו.
    היו שם כמה תגובות של פחד… אותם נשים שלקחו שטר והחביאו אותו בעגלת התינוק, שמא יעצרו אותם עוד מספר מטרים… ואותו זוג אשר צירף שני אנשים נוספים שיהיו "שותפים לדבר עבירה"… אחרי הכל הם קטפו 2 דולר.
    ויש את כל אותם אנשים ש"חורשים" עם האף את המדרכה ואינם רואים את המזל שתלוי להם בגובה הראש… רק קחו ממנו… אבל לא. הם גם בקושי רואים את האנשים שעוברים מולם… מאלה שעוברים בעולם.. הייתי כאן, לא השארתי סימן לכך, אל תגעו בי ואני לא אגע בכם…
    והיו שם מספר אנשים חובשים כובעי מצחיה, שהזכיר לי את אותם רטיות שמכסים את צידי הראש של הסוס, "תסתכל רק קדימה, מבלי לפזול לצדדים". אלה הם אותם אנשים פרקטיים שמסתכלים למטה וקדימה, אך ללא שאיפות למעלה, האוצר חבוי למטה… אולי ימצאו איזה מטבע של חצי דולר או סנט.

    אז חשבתי לעצמי, מה הייתי עושה? קרוב לודאי שהייתי קוטף שטרות מהעץ, איני יודע כמה, אם הכל, או חלק גדול… הייתי גם מצלם את העץ… לשלוח לך תמונה שאכן כסף גדל על העצים… (:
    ולפי תגובות של אחרים שקראתי, נראה לי שיש לנו כישראלים איזה שהוא סטריאוטיפ, שאנו גסים, חמדנים, לא נעימים וכו' או לפחות על חלק מאיתנו… אולי יש לכך בסיס, מי יודע…
    אך אני לא בטוח, בכך שרוב האנשים גם מבין המגיבים כאן היו עומדים וקוטפים את כל הכסף מהעץ.
     
    וזה יכול להיות ניסוי מעניין ושווה לראות אם מישהו יעשה אותו בארץ… אני חושב לעשות זאת כאן בספרד… סקרן לראות תגובות.
    החלטתי לשאול את אחד העובדים שלי, אנגלי. מה היה עושה באם היה רואה עץ שכזה, היה מהוסס מאד, ורק לאחר שדחקתי בו והבין שכנראה התשובה לה אני מצפה שהיה לוקח מהכסף, אז הוא היה לוקח שטר אחד או שניים. וככשאלתי מדוע, ענה שזה לא "נורמלי" שיש כסף על העץ, ולהשאיר לאחרים שיהנו גם הם… וגם אחרי שהראתי לו את הסרט, הוא ניתח את התגובות באופן "לוגי" של נורמאלי… אבל עדיין לא היה לוקח הרבה כסף…

    אנשים, אלו – אנחנו… יצור מאד מעניין ומורכב.

    תודה עבור הסרט.
    ד"שׁ
    קובי שקרל
    מנכ"ל
    mermaid Diving Moraira

  8. שלום ערן,

    יופי של סרטון ויופי של אנלוגיה.

    וכמה נפלא שאתה מוצא סרטונים שממחישים את שאתה מספר כל הזמן.

    שתהיה לך שנה מופלאה.

    בהערכה רבה,

    רונית בנארי
    מנכ"ל
    בר תובנות – אימון עסקי והכנה לפרישה

  9. מה הייתי עושה ? כניראה קודם כל מחייך – כי זו תגובה טבעית של מבוכה כשנתקלים במשהו טוב מהסוג של "אין דבר כזה", אחר כך הייתי קורא את הפתקים שעל השטרות, אוסף כמה שטרות, ו…מחפש איפה המצלמה הנסתרת.
    הקטע הוא לא רק להיות ער להזדמנות כשאנו חולפים על פניה, אלא להאמין שבאמת זו הזדמנות, גם אם זה נראה לא הגיוני, סותר את מה שמוכר וידוע, את התפישות והאמונות שמושרשות בנו. בשביל זה צריך גם להיות פתוח לדברים חדשים, כאלה שלא הכרנו בעבר, כאלה שלא התנסינו בהם, כאלה שאולי לא מסתדרים עם הדוגמות שיש לנו בראש, בזמן שבדרך כלל אנחנו נרתעים ומפחדים מהלא ידוע והלא מוכר, ולכן אפילו משתדלים להתעלם ממנו ולא להיתקל בו, אפילו באופן לא מודע. עד שכבר "סידרנו" את העולם ומצאנו בו חוקיות, פתאום משהו שלא מסתדר עם החוקיות הזו מערער את הביטחון, ולכן לכאורה עדיף לא להבחין בקיומו. כמובן, עדיף להבחין, לבחון, ולפעמים לשנות את הדרך בה אנו חושבים, כדי להיפתח לאפשרויות שננעלנו בפניהן.

  10. הי ערן
    איזה סרטון גדול. כמה פעמים עובר על ידינו "אוטובוס עם ביקיני " ואנחנו לא רואים אותו. מסקנה לפתןח את כל החושים, להיות מודעים ,להקשיב לסביבה. דברים קורים כל הזמן.
    ערב טוב ומבורך שרה'לה

  11. איזה יופי של סרטון. תדה על השיתוף. כן, בארה'ב אנשים לומדים לקחת רק אחד ולהשאיר לאחרים. ילדים לומדים להתנדנד קצת ולפנות מקום לבא בתור, גם אם עוד לא גמרו. הם עומדים בתור בסבלנות ויודעים שישאר גם להם, ושתורם תכף יגיע. אני בטח הייתי לוקחת כמה ומספרת לאחרים גם כן.
    אפרת

  12. לערן שלום
    הסרטון ממש מקסים. ובאמת אפשר ללמוד ממנו הרבה.
    ברשותך, אנחנו רוצות להמשיך להפיץ אותו גם בבלוג שלנו.
    כמובן שנציין שקיבלנו אותו דרכך.
    חג שמח
    מינדי ונעמי
    מאמנות לכלכלה המשפחה

  13. סרט מעניין מאוד, קשה לי להאמין שבארץ אנשים היו מתעלמים מהרוויח כך כסף קל,
    כל מה שנ ותר הוא שמישהו ירים את הכפפה וינסה את זה כאן אצלנו.
    אני כבר סקרנית לדעת.

  14. ערן תודה,מכולם התרשמתי מרוכב האופניים ש'רדף' אחר השטר היחיד שראה על הרצפה ולא את העושר האמיתי שהיזדמן לדרכו. לדעתי זו בעצם הכוונה כשאומרים "לצאת מהקופסה" .

    שנה טובה לך ולכל תלמידך מאילת הרחוקה .

  15. תודה לכל המגיבים!!

    קודם כל התייחסות לסרט שהפיק מני – מדהים לראות שגם בישראל – למרות כל מה שנכתב כאן – כולנו אנשים, וגם כאן מרבית הישראלים פשוט הלכו מתחת לכסף והתעלמו ממנו לחלוטין!

    חברים – ההזדמנויות כל הזמן מסביבנו – הרימו את העיניים והסתכלו בהן!
    ערן

  16. אם היו שואלים אותי איך להתייחס ל"כסף המיותר" שכביכול צומח על העצים, הייתי מעדיפה לאסוף אותו למטרות אחרות: למשל איסוף מזון לחג כתרומה לרעבים, או משהו מהסוג הזה.
    פשוט כי זה יותר מכובד ואנושי מאשר מצלמה נסתרת.
    (ובקשר להזדמנויות… )נכון שהן נמצאות בכל מקום ולכל אדם באופן שווה, אבל יש טיפוסים שמצליחים ויש כאלו שלא.
    שיהיה לנו חג שמח ושבע.

  17. הזדמנות?!
    אנחנו מחונכים לא לגעת בכסף שהוא לא שלנו.
    כך שזה לוקח זמן ל :
    האמין לשטרות,
    לדעת שבאמת מותר לנו לגעת בשטרות,
    ואולי 'לקטוף' הפרי שלא עבדנו בשבילו.

    !!!!! – בעיני מצאו חן הכתוביות שליוו את השטרות.
    ואם הייתי קוטפת, זה רק בזכותן; כי רק הן היו החיבור לכך שהכסף באמת מוצע לנו כמזל מן העץ בחיוך, כמובן שעבור מי שהרים את העיניים והיה עינרני באמת למתרחש ברחוב.
    ולמה שאקח לעצמי מזוודה של כסף תיפול לידי או עלי, הרי אינה שלי? הרי אם מצאתי אותה – מישהו איבד אותה.

    'כסף לא גדל על העצים':
    לא רק בגלל הקושי להשיגו. אלא גם נכון כלכלית. הילדה שלי, בקטנותה, שאלה למה לא מדפיסים כסף לכולם שלא יהיו עניים, ויהיה יותר קל.
    אז …

    גם כדי לנצל מזל צריך לעבוד: צריך להבחין בו. צריך לדעת להתמקד מה לעשות איתו. ועוד.
    הישראלי האחרון הנראה בסרט, לא נראה (ע"פ שפת גופו) כאדם שימשיך את מזלו מהעץ, ויגדיל את מיצוי חלומותיו. למרות שנראה שהוא לקח את כל הכסף. מקווה שנהנה ממנו וגם מהכתוב.

    אני דווקא הרגשתי שמחה וגאה שלא ראיתי התנפלות על הכסף. יש מעצורים נוספים, למעט 'אנשים שלא יודעים לנצל את מזלם'.
    אם היו תלויים שם ספרים … הייתי לבטח מתענגת 'לקטוף את מזלי מהעץ'; וגם לבטח שהיו שמים לב אליהם יותר אנשים .
    אבל ספר עולה יותר מדולר, או 20 ש"ח .

    ועם כל מה שכתבתי – הסרטים מדהימים (!!) בהפתעות של התגובות האנושיות.
    ומאוד נהנתי לראותם. יופי של רעיון.

    הכותבת, מנכ"ל ביתה החביב.
    ואם מישהו חושב שאני חסרת כישורים כלכליים מעשיים …….
    הוא צודק!
    ואינני גאה בכך.

  18. רעיון מדהים ונכון
    למני ונטורה וליפז אנא תנסו את זה אבל בבקשה על יד הבית שלי
    (תבדקו אותי מה איכפת לכם )
    זה כל כך נכון שאנחנו לא רואים כלום רק את העבודה הבית הילדים אין לנו אף פעם זמן להרים את הראש ושכבר יש זמן אין כוח
    אז יפה שעה אחת קודם …………….
    ש,

  19. מקסים.

    אכן מדהים איך יש אנשים שעוברים מתחת לעץ ויותר מפעם אחת ועדיין לא רואים.

    מזכיר לי את הסיפור על שבט האינדיאנים שבפעם הראשונה שהגיעו הספינות לאזורן פשוט לא היו מסוגלים לראותם כי זה לא היה מסוג הדברים שתפיסתם/ראייתם הורגלה לקלוט או לחפש.

    בהחלט חומר למחשבה.

    תודה ערן וחג שמח.

    רינה שינברג- מנכ"לית
    Shine Your Life
    *מומחית ביצירת מהפך בחשיבה ותוצאות.
    *לווי והעצמת מטופלות פוריות.

  20. בישראל אפילו ילד קטן לא היה משאיר דולר אחד על העץץץץץץץץץץץץץץץץ……..
    לפי קצב החינוך 80% מבני הנוער מכורים לכסף"
    ההורים פשטו רגל.
    זוהי דרך טובה לנתב אותם לאמונה תחת הסיסמה "שכסף כן גדל על העצים" ולתת להם כלים להתמודד בפרויקט החיים שאפשר להשיג אותו דווקא בדרך הקשה אך הנבונה. ההוגנת, התחרותית ….וההשגית לאורך זמן.

    וללמוד לשלב את העשיה בחינוך ולא רק בקורסים שנונים וחדים לבעלי עסקים….
    להתחיל ליזום, להמציא, למנף, לגלגל, לשווק, זה לא פשוט כלכך אך זה אפשרי……
    המוטו ברור בתפיסת הסרט הזה
    לא קנה אותי זו מציאות הזויה אולי הומוריסטית לפתאים.

  21. את הפתגם "כסף לא גדל על העצים"ת שמעתי הרבה,
    ושמעתי עוד פתגם נחמד:"כסף לא גדל על העצים,אבל באינטרנט כן."
    על הניסוי הנחמד הזה אפשר להגיד שאנשים לא מאמינים למה שהם רואים, אלא רואים מה שהם מאמינים שהם אמורים לראות.

  22. אכן,ההזדמנויות נמצאות סביבנו ואנו עיוורים כלפיהם כי אנו לא מכירים אותם או שהם כ,כ פשוטים עד מאד,
    והן לא נראות בכלל כהזדמניות,הן לא נראות.לצערי גם אני לא ניחנתי בכשרון זה,
    לציירים למשל יש יכולת להוצי ממראה מסויים תמונה שאיש לא היה מבחין בזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!