ישנו גורם אחד המשפיע על כל מרכיב בחיים ובתוצאות שאנו משיגים בחיינו. ללא כל קשר לדברים שאנו רוצים לעשות או להשיג, ומתכננים בצורה מודעת להשיגם. הגורם החזק ביותר השולט בתוצאות שלנו הוא התמונה הפנימית שלנו – התמונה הפנימית של איך שאנו רואים את עצמנו – הדימוי העצמי שלנו!
 
התמונה הזו, של הדימוי העצמי שלנו מתוכנתת ומוטמעת בתת המודע שלנו. כך שאפילו אם באופן מודע אנו רוצים להשיג תוצאות אחרות מאלו שאנו משיגים כיום, תת המודע שלנו ידאג לכך שאנו נשיג תוצאות שהינן בהתאמה מוחלטת לתמונת הדימוי העצמי שבתת המודע שלנו.
 
נניח אדם שתמונת הדימוי העצמי שלו היא של אדם עם עודף משקל – הוא אולי רוצה בשכל המודע שלו לרזות, אבל הדימוי העצמי שלו מתוכנת כתמונה של אדם עם עודף משקל. ומאחר שתת המודע שלנו חזק בהרבה מהשכל המודע שלנו, הוא יעשה כל אשר ביכולתו לשמור על עקביות עם תמונת הדימוי העצמי המוחזקת אצל אותו אדם בתת המודע.
 
תת המודע יחפש בצורה עקבית דרכים לשמור על ההתאמה הזו וזה יבוא לידי ביטוי כ"צורך לחטוף עוד משהו לפה"…
 
אגב, אותו אדם יכול גם לנסות תוכניות הרזיה ודיאטה שונות, אך עדיין לאחר זמן – הוא יחזור להיות בעל משקל עודף. הבעיה אינה בתוכניות ההרזיה. צריך להגיע למקור הבעיה – והמקור הוא בתהליכים המנטאליים אצל אותו אדם – בתכנות הפנימי שלו – בתמונת הדימוי העצמי שלו.
 
ובצורה דומה לחלוטין, יהיה המצב אצל אדם הנמצא בקשיים כלכליים. הוא יכול לרצות ולחשוב בשכל המודע שלו על מצב בו אין לו בעיות כלכליות, אבל כל עוד לא תשתנה התמונה הפנימית של אותו אדם לגבי המצב הכלכלי שלו – התוצאות שלו לא ישתנו.
 
זו הסיבה אגב שמרבית הזוכים בתחרויות והגרלות כספיות למיניהן – מאבדים את מרבית כספם זמן קצר לאחר הזכייה – מבחינה מנטאלית הם לא עשו שום שינוי. תמונת הדימוי העצמי שלהם היא עדיין כזו של אדם ללא כסף או של אחד הנמצא בקשיים כלכליים.
 
אתם יכולים לראות איך התהליכים האלו קורים לנו בכל תחום בחיים – בזוגיות, ביחסים אחרים, בקריירה, בעסק…
 
כל עוד לא נשנה את התמונה המנטאלית של הדימוי העצמי שלנו, עמוק בתת המודע שלנו – שום דבר לא ישתנה בתוצאות שלנו.
 
והנה הבעיה הגדולה עוד יותר: נניח שאינני מצליח להוריד במשקלי, ואני אומר לעצמי "אין לי מספיק כח רצון", או שאני אומר לעצמי "אף פעם אין לי מספיק כסף" או "שכל מערכות היחסים שלי מסתיימות ללא זוגיות". אני רק מחמיר את המצב. כי אני בעצם יוצר אמונה הולכת וגדלה בתמונה של "מה שאני לא רוצה!".
 
אבל אנא אל תרגישו מדוכאים בשל כך – התהליך הינו הפיך לגמרי!
 
אתם פיתחתם את תמונת הדימוי העצמי שלכם במשך שנים. אותה תמונה שתיכנתתם לתת המודע שלכם במשך שנים לא תעלם בן לילה. אבל בתהליך מסודר ועקבי, ניתן בהחלט להטמיע תמונה חדשה בתת המודע שלכם. זה מצריך אתכם להיות מודעים לשפה שלכם ולדברים שאתם אומרים. כל עוד תמשיכו לומר לעצמכם ש"אין לכם כח רצון" רק תחמירו את המצב. אתם צריכים לבסס אצלכם מערכת אמונות חדשה לגמרי.
 
מי מכם שהאזין לראיון שערך עמי אמיר הרדוף, יכול היה לשמוע כיצד אני שיניתי את הדימוי העצמי שלי כדי שאוכל לעשות שינוי ולעבור ממצב של שכיר לעצמאי ובעל חברה, או כדי שאוכל לעמוד ולהרצות בפני קהל של עשרות ומאות אנשים. והדבר המעניין בתהליך הזה, הוא שהייתי צריך קודם כל לפתח את התמונה החדשה ואת הבטחון העצמי שלי בתמונה החדשה, לפני שהייתי יכול לראות את התוצאות ואת ההצלחה.
 
אינכם משיגים בטחון עצמי בעצמכם אחרי שהשגתם תוצאות מוצלחות – עליכם להיות בטוחים בעצמכם לפני שתוכלו לראות הצלחה!
 
וזה אולי קל לומר וקשה לעשות – אבל יש לכך פתרון.
 
ולשם כך בדיוק פיתחתי את ערכת האימון העצמית "דימוי עצמי מנצח".
 
לפני שתוכלו לראות בחייכם איזו תוצאה שהיא, עליכם קודם כל להפוך ולהיות האדם שאתם רוצים להיות – וזה אומר לשנות את תמונת הדימוי העצמי שלכם.
 
ומחר זה קורה… ההשקה של ערכת האימון!
 
ולכבוד ההשקה יצרתי מבצע מיוחד – 100 הראשונים שירכשו את הערכה יזכו ל-15% הנחה, בונוסים בשווי של כ-750 ש"ח ולאחריות מלאה!
 
אז יש למה לצפות – הכנסו מחר לאתר – www.WinnersImage.co.il והבטיחו לעצמכם את תוכנית האימון "דימוי עצמי מנצח" שתאפשר לכם להטמיע תמונה חדשה בתת המודע שלכם – של האדם שאתם רוצים להיות!
 
אני מזמין את תגובותיכם ושאלותיכם – לגבי הדברים שכתבתי ולגבי הערכה.
 
שיהיה שבוע מצויין!
ערן
 

4 תגובות

  1. ערן,
    כתמיד הנך מהווה השראה – גם על התכנים המופלאים ומשני החיים שהנך מעביר, וגם על כל פעולותיך האינטנסיביות כדי לסייע לקהלים גדלים והולכים.
    העבודה על עצמנו אינה מסתיימת, אך היא נעשית נעימה יותר ככל שביותר ויותר תחומים בחיינו התקדמנו מבחינת הדימוי העצמי והגענו להישגים. איזה כיף! ותודה 🙂
    אני מחכה בקוצר רוח לערכה…
    שיהיה לכולנו יום נפלא,
    שרית

  2. כפי שאומר הפתגם תמונה אחת שווה אלף מילים. כמאמנת וכאדם מודע, וכותב בעצמו, אני היום יודעת זאת בצורה מאוד ברורה:
    המוח שלנו, המודע והלא-מודע, חושב בתמונות, ואותן תמונות שאנו "מחזיקים" בהם, הם התמונות שיוצרות את המציאות. לכן הצעד הנכון, כפי שמציע ערן שטרן, הוא אכן לזהות את התמונה, ואם היא לא משרתת אותנו, לשנות אותה.
    בהצלחה רבה ערן!

    אורלי בר-קימה
    עיתונאית ומאמנת נשים לשינוי בחיים,
    מרצה ומנחת סדנאות בשיטת "מפתחות לשינוי"

  3. היי .
    כרגיל, מאמר מרתק.המון המון תודה ערן!
    באיזה דף אפשר להזמין את הערכה מחר ב 8 ?
    האם ניתן לבצע הפקדה בנקאית? (אין לי כרטיס אשראי ואני באמת מעונינת לרכוש את הערכה, במחירה המוזל).
    אנא ענו לי בהקדם.

    תודה ויום נפלא
    ורד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!