שלום חברים,
מי מכם שכבר מכיר אותי קצת ואולי קרא כאן בבלוג את הדברים, כבר יודע איזו חשיבות גדולה יש להגדרה ברורה ומדוייקת של הרצונות והיעדים שלנו.
לאחרונה נתקלתי בפרסומת לחברת הנעליים נייק בה מככב אחד משלנו – שחקן ה-NBA הישראלי הראשון: עומרי כספי.
בפרסומת מראים קטע מצולם מוקדם של עומרי הנער כאשר הוא נמצא באולם הכדורסל המפורסם, המדיסון סקוור גארדן בניו יורק, ושם הוא אומר להוריו: "אמא ואבא, אני מבטיח לכם, כשאני אגיע ל-NBA, אני אשחק כאן, ואתם תבואו ותראו את המשחק!".
לעומרי, עוד כשהיה נער, רק בן 13, היתה כבר אז תמונה ברורה ומדוייקת ביותר בראש של מה שהוא רוצה להשיג בחייו. הוא ידע שהוא ישחק ב-NBA. והוא עשה את כל מה שנדרש כדי להגיע ולהשיג זאת.
לתמונה שאנו מחזיקים בראש ישנה משמעות עצומה בהצלחה שלנו להשיג את היעדים שלנו. ועד כמה שזה ישמע אולי מוזר, למרבית האנשים אין תמונה כזו. הם אינם מחזיקים בתמונה ברורה של מה שהם באמת רוצים לעשות, להיות או שיהיה להם בחייהם. והדבר הזה, עד כמה שזה יכול להשמע קטן ושולי עושה הבדל עצום בין אנשים ובתוצאות של אנשים.
אחד המאפיינים הבולטים של אנשים המשיגים הצלחות גדולות בחייהם, משיגים את מטרותיהם (ולא משנה מה אלו יהיו), הוא שיש להם תמונה מנצחת בראש!
הם יודעים לומר בדיוק, אבל בדיוק, מה הם רוצים.
ולעומתם, מרבית האנשים יודעים לומר במדוייק – מה הם לא רוצים! הם לא רוצים להיות באוברדרפט… הם לא רוצים להמשיך לעבוד בעבודה הזו… הם לא רוצים לשקול כמו שהם שוקלים… הם לא רוצים להיות במערכת היחסים בה הם נמצאים… הם לא רוצים להיות לבד…
ולמעשה התמונה שהם מחזיקים בראשם, היא תמונה של מה שהם לא רוצים! בזה הם מתמקדים, וזו התוצאה שהם ממשיכים לקבל בחייהם.
הידיעה המדוייקת של מה שאתם כן רוצים בחייכם, היא נקודת הפתיחה לכל הישג שלכם. אתם חייבים לדעת במדוייק מה אתם רוצים!
אך האמת היא, שזה לא תמיד כל כך פשוט. אחת הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כאשר הם באים להגדיר לעצמם את היעדים שלהם, היא שהם מגדירים את היעדים שלהם על פי מה שהם חושבים שהם יכולים להשיג, ולא על פי מה שהם באמת רוצים להשיג. טעות אחרת היא, שהם מסתכלים על התוצאות הנוכחיות שלהם, או של האנשים בסביבה שלהם ועל פי כך הם קובעים את היעדים שלהם.
אם עומרי כספי היה מסתכל סביבו, על האנשים סביבו ועל שחקני הכדורסל סביבו, הוא לא היה מוצא שם אף שחקן ישראלי שמשחק ב-NBA. אם הוא היה מציב לעצמו את היעדים על פי הסביבה שלו, הוא לא היה מגיע ל-NBA.
עומרי לא נתן לסביבה שלו או לתוצאות הנוכחיות שלו (כנער בן 13, לשחק ב-NBA יכול להראות "לא מציאותי") להשפיע על החלומות שלו, על היעדים שלו, ועל התוצאות שהוא רוצה להשיג בחייו. הוא יצר תמונה מדוייקת של החלום שלו, ופעל בהתמדה להשיגו. ואם יש לכם ספק – הוא גם שילם מחירים.
וזה המרכיב השני שהופך אנשים להיות אנשים מצליחים – הם מוכנים לשלם מחיר כדי להשיג את החלומות שלהם.
מרבית האנשים יעדיפו להשאר באזורי הנוחות שלהם, לקטר ולהתלונן, מאשר לצאת, להתאמץ ולחיות את החיים שהיו רוצים לעצמם. הם לא מוכנים לשלם את המחיר. הם תמיד ימצאו את הסיבה "למה לא עכשיו…".
אבל הכל מתחיל – בהחלטה. בהחלטה שאני רוצה יותר בחיים שלי, בהגדרה של "מה אני באמת רוצה" ובנכונות לשלם את המחיר כדי להשיג זאת.
באתר הרשמי שלו, עומרי כספי כותב בדף הראשי – Keep chasing your dream! – המשיכו לרדוף אחר החלום שלכם!
אז מה עושים עכשיו?
  • קודם כל מגיבים כאן בבלוג – ההערות וההארות שלכם חשובות!
  • יושבים חצי שעה שקטה עם עצמכם ושואלים את עצמכם שתי שאלות חשובות:
    1. מה אני רוצה בחיי? (לעשות, להיות ושיהיה לי)
    2. כיצד אני אתקדם ואגיע לשם?
ולסיום, אתם מוזמנים לצפות בקטע המרגש בו עומרי נבחר על ידי קבוצת הסקראמנטו קינגס לשחק ב-NBA:
האתר הרשמי של עומרי כספי – www.casspi18.com
שלכם,
ערן

24 תגובות

  1. מדהים!
    ממש כמו בסרטים – לשמוע את הילדים האלו מדברים על החלומות שלהם ולאות אותם מגשימים – מרגש!
    אני שמחה שנתתי לחלומות שלי סוף סוף ביטוי
    אני מאחלת לילדי שימשיכו לחלום ובעיקר להגשים…
    חלום שמתגשם לי בימים אלו: היכולת באמת לתת מכל הלב ולגרום לאנשים לעשות צעד אחד לקראת הגשמת החולם שלהם, חלום שקשור בפריצה העסקית שלהם, ואיפה אם לא…. דרך השיווק באינטרנט (עולם שעד לפני כ – שנה היה מאיים ומפחיד עבורי)
    ביום רביעי הקרוב אני מקיימת הרצאה אינטרנטית עם עמרי רווח – על איך להגשים חלום ב"ארץ הפלאות" – ארץ הפייסבוק
    כאן התחתית המאמר תוכלו להירשם להרצאה, היא בחינם!!
    https://www.megirot.co.il/how-to-build-website/alice_in_facebook_the_wonderland
    יום מקסים של הגשמת חלומות,
    לילך

  2. ערן, אני רוצה להיות מנהיגה רוחנית בקנה מידה בינלאומי. עם הצלחה כמו של ישוע הנוצרי או משה רבנו (או מוחמד – אבל הוא היה גם איש מלחמות מתועב). נו? אתה יכול להתמודד עם חלום כל כך גדול של מי מ"לקוחותיך"?

  3. ערן זה נכון! תמונה מנצחת שיש בראש מביאה את המציאות.
    גם אני חווה את זה בימים האלו כשאני מגשימה את החלום שלי ובד בבד עוזרת לאנשים אחרים להתקדם בדרך שלהם.
    ההתמקדות במה שאני רוצה – ולא במה שאני לא רוצה – זה מה שהופך את החלום למציאות. והתוכנית מגיעה.
    אני רוצה לשתף קצת על "קוד המנצח". מקווה שזה בסדר.
    השתתפתי ב"קוד המנצח" פעמיים. בפעם השניה הבאתי גם את בני בן ה 16 וחצי ומה שזה עשה ליחסים ביננו לא יסולא בפז. אנחנו מדברים באותה "שפה" היום ואפילו יוצא שהוא מזכיר לי "האם זה מקדם אותך אמא?"
    נרשמתי לחדר כושר קצת אחרי הסדנא הראשונה. אני יכולה להגיד שזה משפר לי את ההרגשה הפיסית יום יום.
    אני מצליחה להתמיד, דבר שלא עשיתי אף פעם, בזכות התובנות שקיבלתי בסדנא. ויש המון כאלו!
    חוץ מהשיפור במערכות היחסים שאני חווה בעקבות ההשתתפות בסדנא, התחלתי גם להתמקד בעסק שלי, עשיתי שינוי ענקי בקריירה, וכמובן גם במחשבה ובכושר כפי שסיפרתי מקודם.
    לי עכשיו כשאני קוראת את זה כשינויים גדולים אבל אני עשיתי אותם בצעדים קטנטנים, יום ועוד יום ועוד יום.
    אני מרגישה היום, במבט לאחור שאני מישהי אחרת ממי שהייתי אז.. בזכרון בסדנא.
    כמובן, זו המלצה להשתתף למי שעוד לא נרשם ! ממש כדאי!ואם אפשר להביא את הילדים זה עוד יותר טוב!
    בהצלחה רבה!
    בלה עברון

  4. הי ערן,

    שבוע טוב, התזכורות שלך מרעננות ומגיעות תמיד בזמן, כאשר אני זקוק להן. תודה.
    מיד לאחר קריאת הפוסט הקשבתי למדיטציה וחיזקתי את ה"קשרים" של המשימה הקרובה והמאד חשובה להמשך דרכנו…. שאמורה להעשות בקרוב מאד!!!
    ועל כך, תודה

    ובעניין תגובה לאפרת שהגיבה כאן לפני.
    נראה לי שיש לי סיכויי הצלחה טובים להעשות מנהיגה רוחנית ע"פ הדוגמאות שלה.
    יש לפחות דבר משותף עם שניים מהשלושה – שניהם ישו ומשה רבנו היו יהודים. שיהיה בהצלחה .
    והאמת היא שזה הרבה יותר קל מכפי שחושבים, בלימודי הסוציולוגיה שלי, בחנתי את הכלים הנדרשים להפוך לדמות שכזו.

    קובי שקרל
    ספרד

  5. אהבתי מאוד את מה שכתבת זה מאוד חשוב לדעת לאן רוצים להגיע בחיים ולילדים זה מאוד קל אנחנו רק צריכים לתת להם סביבה תומכת ולא לתת להם לוותר על החלומות שלהם.
    עדנה שמש
    M.B.M

  6. שלום לכולם.

    אני חושב שתמונה בראש זה חשוב, אבל הבעיה היא שאנשים רבים לא יודעים מהי התמונה הנכונה שלהם.
    אנשים רבים קיבלו בילדות "השפעות" שונות שכתוצאה מהן הם כבר לא בטוחים מהי ה"תמונה שלהם".
    אני לא יודע מה בדיוק אתה מלמד ב"קוד המנצח", אך אולי הדבר הקודם לכל זה – ללמד אדם איך הוא יכול לזהות מהו התמונה המנצחת האישית שלו.

    חיים טובים,
    שמחה

  7. איזה כיף ערן! אני רואה את הסרטונים ממש עם דמעות בעיניים – כל כך כיף לראות אותו מסתער על היעד שלו וזו בדיוק הדוגמא לכך שאין גבולות ואין חלום ענק מידי , זה עולם יפיפיה עם אלפי אפשרויות – צריך רק להושיט את היד ולקחת!!!! ישר כח.

  8. שלום ערן

    תמונה בראש היא תנאי ובודאי עוזרת לסיכויי ההצלחה אך בודאי שאיננה מבטיחה הצלחה. אנחנו יכולים להיטיב ולנווט בתוך המציאות אבל לא לשלוט בה או לכפות אותה. כל התנהלות העולם וחוקיו שעדיין לא מופו על ידינו חושפים אותנו לאקראיות.
    אני משער שגם לעודד קטש, דורון שפר ועוד כדורסלנים ישראלים ולא ישראלים היתה תמונת נ.ב.א בראשם ובכל זאת הם לא הגיעו לשם, אם תטען שכספי הוא הישראלי הראשון שהחזיק בתמונה כזו הרי שזהו טיעון מעגלי. לשפוט את ההיסטוריה לאחור בעוד שהמציאות נעה קדימה זה מתכון ברור לסיבתיות ליניארית מומצאת.
    אם יציעו לבן שלך לשחק ברולטה רוסית תמורת 100 מליון דולר והוא יגיד לך: אבא, אל תדאג, יש לי תמונה מנצחת בראש, אני אזכה בכסף, זה בדיוק כמו שדימיינתי שיקרה, מה תגיד לו? ללחוץ על ההדק או לא?
    למרות כל זאת אני משוכנע שהסמינרים שלך יכולים להועיל לאנשים הזקוקים לידע, סדר, תכנית ודחיפה לפעולה.

    בהצלחה

  9. שלום ערן,
    תודה רבה.
    היו תקופות שהייתה לי תמונה מאוד ברורה בראש והיא גם הפכה למציאות.
    בתקופה זו אני לא ממש סגורה על תמונה ברורה,..
    יש לי כל מיני תמונות…

  10. הרבה רצו לשחק בNBA לא את כולם צילמו שדיברו על זה שהיו ילדים…
    הוא הישראלי הראשון שהצליח,בגלל רצף אירועים.
    להגיד שהכול חלום,וחזון,כל עוד זה משרת אם האנטרסים שלכם,ואת המטרות שלכם אתם יכולים לחלום על מה שאתם רוצים

  11. אכן, אתה מציג דוגמא מצויינת למצב שבו שאיפות האדם חוברות לנטיות הגנטיות שלו. ברור שללא תמונה ברורה לא ניתן היה לעומרי כספי להגיע לאן שהגיע . אבל גם הנחישות שלו היא נתון גנטי מסתבר. אין זה הוגן להציע סדנה תוך הצגת דוגמא של אדם המצוי מבחינת יכולותיו המולדות בפרומיל (שבר אחוז) באוכלוסיית העולם.

    אני עצמי השגתי הרבה מהמטרות שהצבתי לעצמי בחיי אבל יצאתי דווקא לסיפוקים ולשביעות רצון רבה, מתוך ראייה ברורה של המיגבלות שלי: מה ברור לי שלא אוכל לממש. כשהיה לי ברור שלמרות רצונות מאד חזקים אין לי את היכולת לממש את הרצון החזק להגיע להיכנשהוא, חיפשתי תחומים שבהם התגלתה יכולתי הטובה והתווייתי את מטרותי בהתאם תוך ניצול הזדמנויות שנפתחו בפניי. לא טיפסתי במעלה ההצלחות למה שפיטר ("העיקרון הפיטרי") מכנה: "דרגת חוסר הכשרון שלך" לא עצרתי בנקודה שנראתה לי סבירה לכוחותיי.

    אין לי ספק שהסדנה שאתה מציע עשוייה להועיל לחלק מהנרשמים ובמשך הסדנה עצמה רובם ככולם צפויים לתחושת התרוממות רוח אאופורית. יש להניח שלפחות מחציתם שלא-ביודעין יינזקו מהמהלך האשלייתי הזה בייחוד אם ימשיכו לדלג מסדנה לסדנה בכמיהה לחיים אחרים.

    לדעתי כיום יש המון חומר כתוב ומצולם בנושאי העצמה אישית והתפתחות ומי שבאמת רוצה להתוות לעצמו כיוון ברור בחייו שיטרח ויתיישב ללמוד מתוך ים המידע המצוי בטווח הישג ידו של כל מי שמקלדת ועכבר זמינים לו. נראה לי כי דווקא לרוב האנשים שצפויים להפיק תועלת מסדנת אימון אין הכרח בסדנה כזו…
    אני מכבד מאד את פועלך ופועלם של עמיתיך המאמנים באתרים הסמוכים. אך למיטב ניסיוני העשיר מאד בלווי תהיותיהם של צעירים לגבי דרכם, נראה לי שלא די בלדרבן ולעודד אנשים להגיע למערך ההדרכות שלכם, יש לעשות גם כדי לסייג ולהעמיד באופן ברור את התנאים העלולים לעכב ולפגוע במי שבוחר בם. יפה אתם חוזרים ומציינים: "כל מה שאתה צריך זה להאמין בכוחותיך והיתר אנחנו כבר נעשה אתך…" אך לא די בכך, כי גם מי שמאמין בכוחותיו עדיין עלול לחיות באשליות של קבלת פתרון קסם לעתיד זוהר, וליפול בפח ש"השמים הם הגבול" ו"תמיד ניתן למתוח את גבולות היכולת שלך" וקלישאות דומות שממש אינן נכונות לכל אחד בכל מצב ובכל תחום ובכל עת. על כך נאמר "חכמים היזהרו בדבריכם…"
    אגב, גם אתה ודומיך יודעים בלבכם כי גם שווק טוב איננו חזות הכל!

  12. תודה לכל המגיבים!

    אפרת – אני חושב שהשאלה הנכונה היא לא אם "אני יכול להתמודד עם כך" השאלה היא האם את מוכנה להתמודד עם זה? האם את מוכנה לעשות את מה שצריך לעשות כדי להיות מי שאת רוצה להיות… כפי שכתבתי למעלה – יש מחיר שצריך לשלם, יש עשייה שצריך לעשות. אים כאן הוקוס פוקוס שבו הדברים קורים מעצמם. יש עשייה, מאמץ, ומחיר… האם את מוכנה?

    שמחה – אני מסכים לגמרי שהדבר הראשון הוא קודם כל לדעת מהי התמונה המנצחת שלנו. של כל אחד מאיתנו. אנו עוסקים בכך בהרחבה ביום הראשון של "קוד המנצח" וכל משתתף בונה לעצמו את התמונה המנצחת שלו.

    רמי – כפי שכתבתי, התמונה היא חשובה ביותר, אך מעולם לא טענתי שבכך זה מסתיים. כפי שכתבתי יש לעשות פעולות, יש מחירים שצריך לשלם וכדומה. אבל נקודת הפתיחה היא התמונה – מה אני רוצה…

    אסתי – אם התמונה שלך כיום לא ברורה, זה הזמן להגדיר תמונה חדשה…

    כאוס – אני חולק על דעתך – עמרי נמצא כיום ב-NBA, לא בגלל "רצף ארועים" ולא בגלל שהיה לו מזל, או פוקוס, קארמה, גורל או הורוסקופ… הוא הגיע לשם בגלל שהוא עשה פעולות, עבד קשה כדי להיות שם. לא בגלל "נסיבות"…

    בנדי – כפי שכתבתי לקודמך, אין כאן שום עניין גנטי. נחישות, התמדה ואמונה – אין להם דבר וחצי דבר עם גנטיקה… ממליץ לך לקרוא קצת מחקרים וידע שנעשה בתחום של הצלחות, וחקירה של אנשים מצליחים ותראה שאין כאן דבר שהוא מולד. אני מסכים אתך לגמרי שאם אתה אומר על עצמך "שאין לי את היכולת לממש את הרצונות שלי" – אז אתה צודק לגמרי! ואתה גם לא תממש אותן. אתה מוזמן לקרוא מכתבים ומשובים שקיבלנו מעשרות ומאות אנשים שהשתתפו ב"קוד המנצח" מה הם הפיקו לחייהם והיכן הם נמצאים היום… זה לא שיווק – אלו תוצאות של אנשים שלא חושבים כמוך ש"אין להם את היכולת לממש את הרצונות שלהם"… מוזמן לקרוא –

    https://www.winnerscode.co.il/?page_id=12

    https://www.winnerscode.co.il/?page_id=439

    ערן

  13. היי ערן,

    תמיד יוצא לי להגיב קצת באיחור, אבל בפוסט הזה דוקא התגובות הם ה'טריגר' להגיב אפילו יותר מהסיפור,
    שהוא מדהים בפני עצמו-ממש עשה לי צמרמורת. מעניין ששנים מתוך שלושת האנשים שהביעו התנגדות חריפה לרעיון
    שהעלת כאן השתמשו בשם בדוי (כאוס ובנדי-אולי אל בנדי?) מדוע הם מתחבאים מאחורי שמות מצחיקים כל-כך?
    ולמה שנתייחס אליהם בכלל? לגבי התגובה של רמי, הימורים זה לא שם המשחק פה. כדי להשיג מטרה צריך לעבור תהליך מדורג ושקול, זה לא 'לעשות מכה' וזהו אנחנו מסודרים. ואני אגיד לך משהו שאולי יהמם אותך אבל כן,
    לפעמים זה להחליט אם לחיות או למות! ולמות זה יכול להיות ביריית אקדח או תאונת דרכים או סרטן או אלף ואחד
    דרכים אחרות. אני לעולם לא אתמוך בהימורים אלה אם אני עושה את ההימור ואז אני לוקחת על עצמי את כל האחריות,
    ובטח לא אסכים, אם ישאלו אותי, שמישהו יסכן את עצמו סכנת חיים בשביל להשיג משהו באופן מיידי.

  14. ערן אתה יכול להאמין במה שאתה רוצה ואתה גם מצליח וכל הכבוד לך על זה,עדיין יש דברים שאין לנו שליטה עלייהם,ואנחנו לא אחראים לתוצאות שלהם
    אם הוא הייה מת בפיגוע כנראה שהוא לה היה שחקן ב NBA (יכול להיות שהוא בחר להיות במקום וזמן מסויים אך עדיין אין זה אומר שהכול תלוי בנו)

  15. כאוס- אני בטח לא טוען שאנו יודעים מה יקרה מחר… אבל זו לא סיבה טובה מספיק בעיני לוותר על החלומות והרצונות שלנו. אני גם לא מבין מה האסטרטגיה שלך… להסתגר בבית כי אולי יקרו לנו דברים נוראיים בחיים ולא נשיג את מה שאנו רוצים? בגישתך בודאות לא תשיג אותם.
    ערן

  16. ממש לא אני יעשה כל מה שאני יכול וכל מה שאני יודע. ומה שאני לא יכול אני אעשה ומה שאני לא יודע אני אלמד
    אני לא מתכוון לוותר על שום חלום,כל עוד זה תלוי בי.
    חיים זה לא עסק שיש לנהל זה מסתורין שצריך לחוות,אנחנו משפיעים על עצמנו בעזרת תודעה,תת מודע,רגשות תחושות ועוד הרבה דברים,אך עדיין אין זה אומר שזה תלוי רק בי.
    כשאתה מתווכח עם המציאות אתה תמיד מפסיד.
    לא אמרתי להסתגר בבית. ולא צריך לפחד מדברים נוראיים,אך עם כל זאת יש דברים שהם לא בשליטה שלנו,ואסטרטגיה או טקטיקה עדיין לא יכולים לשנות מציאות,קיימת.
    זה בדיוק כמו שאתה לא יכול לשנות את העבר.
    ואני חושב שאתה ממהר לשפוט אותי אני משיג די הרבה וכמעט כל מה שאני רוצה,אך אני יודע שמה שלא הצלחתי להשיג לא היה צריך להיות שלי מלכתחילה,כי אני לא וויתרתי. הכמעט הזה שחסר לי לא היה באפשרותי להשפיע עליו…

    מה היא סיבה מספיק טובה בשבילך בשביל לוותר? הרי ברור שיש משהו שויתרת עליו בחייך? לא?

  17. שוב חזרתי להגיב,

    למרות שקשה לי להגיב למישהו שקורה לעצמו 'כאוס', אולי תנסה גם 'מימד האבדון'…זה לא מצחיק אותך?
    יש משהו שגילתי לאחרונה והוא נקודת החיבור בין שתי תפיסות מנוגדות. הגישה שמיצג אותה ,בצורה הכי
    ברורה, הסרט "הסוד"(הגישה שאני באופן אישי תומכת בה לחלוטין, למרות שאין לי עדיין מיליון ש"ח בחשבון הבנק) ומצד שני ספר שקראתי לאחרונה שנקרה "חוף החלומות" של סרג'יו במברן שטוען שהאושר בא ממשאבים רוחניים
    ולא חומריים והכסף צריך לספק רק את הקיום הבסיסי ביותר (כוס יין פורט משובח אחת ליום). הספר הזה הוא רק
    דוגמה, אני יודעת שיש עוד המון ספרים אחרים.
    נקודת החיבור מיוצגת בתחילת הספר ("חוף החלומות") כאשר ויליאמס (גיבור הספר) פוגש לראשונה את סיימון, שהופך למנטור הרוחני שלו אח"כ, ואלה הדברים הראשונים שהוא אומר לו ,ואני מצטטת את הציטוט:""אם אראה לך כוס מלאה כדי מחציתה,מה תאמר:שהיא חצי מלאה או חצי ריקה?""ואחר- כך הוא ממשיך:""לפעמים אני תוהה מה
    היה קורה בעולם אילו כולם ראו את חצי הכוס המלאה."
    וזאת הנקודה שמאחדת את הכל.
    האם אתה רוצה להאמין כל חייך באי סדר,ספק וחוסר ודאות מתמיד-חצי הכוס הריקה, או להאמין בהיגיון, סדר
    ומשמעות-חצי הכוס המלאה? לא משנה אם אתה אדם רוחני ותפרן או רוחני שחי ומעריך שפע, תמיד תבחר לראות
    את חצי הכוס המלאה, כי זו האמת הנכונה לכל אדם.

  18. עדנה
    אין בכוונתי להתנצח איתך,ובטח שלא ביקשתי ביקורת על השם שלי.
    אני לא מאמין בלקרוא את הספרים שיסבירו לי אייך לחיות,ולא משאיר שום דבר ביידי הגורל או כל כח אחר
    אני מאמין ב חריצות,שקדנות,החלטיות,עקביות,נחישות,התמדה,סבלנות,נחרצות,ומוחלטות
    האמת "נכונה לכול אדם" האמת שלך נכונה לך .האמת היא משהו שאת רואה דרך העניים שלך,דרך סולם הערכים שלך,ודרך החוייות שלך לטעמי היא אנדווידואלית.
    את יכולה להגיע למימד האבדון כלשונך ,מתי שתירצי
    אך מבחינתי בלי כאוס שום דבר לא יכול להתפתח בלי סדר שום דבר לא יכול להתקיים.
    תמשיכי להאמין לעשות ולעסוק במה שעושה לך טוב ומגדיר את העצמי העמוק ביותר שלך.
    אני מאח לך הצלחה בכל דרך שתבחרי.

  19. היי, אני דיי חדש כאן בכל העניינים הגעתי לאתר ממש במקרה וממש הוקסמתי.
    תמיד דיבר אליי כל העולם של חשיבה חיובית, אושר, מיצוי עצמי וכ"ו…
    הכתבה הנ"ל מעניינת מאד. תמיד חשוב שיהיו לנו תמונה שתצייר לנו את העתיד ומשהו אמיתי שאליו נשאף ואותו נרצה יותר מהכל בלי תירוצים ובלי הפרעות מהסביבה גם אם מדובר על לוותר.
    חלום חיי הוא לפתוח סטודיו גדול ליוגה ואני אעשה זאת.
    במוחי אני כבר רואה איך הוא יהיה מעוצב.

    תודה לך ערן ולכם חברים שהכנסתם אותי לעולם שכולו טוב.
    לצערי לסדנא לא אוכל להגיע אני כרגע נמצא בטיול בארה"ב חווה חוויות חדשות.
    שבוע נפלא לכולם 🙂 שימי

  20. הי
    גם אני די חדשה כאן.
    התגובות בהחלט מעודדות ,אבל מה אם אדם נמצא בשלב אחד לפני ,שהתמונה לא ברורה לו,או לחילופין שכל יום תמונה אחרת מתחלפת מלהיבה ואז דואכת, כיצד ניתן לדעת שאכן מה שאתה מדיימן זה באמת מה שאתה רוצה ואין זאת התלהבות של רגע או אולי בשל כל מני חששות התמונה כבר לא נראית טוב בעינך?

    למי שהתמונה ברורה אין ספק שמה שצריך לחזק זה את האמונה הפנימית שאתה תצליח בבחירה אם באמת זה מה שאתה רוצה ואתה תהיה בזה ב 100% .

    אבל למי שהתמונה מתחלפת- לדעתי זה הקושי האמיתי.

    אשמח לקרוא תגובות.
    יום טוב

  21. הי רונית – אם אין לך עדיין תמונה בראש – אז הדבר הראשון שאת צריכה ורוצה לעשות הוא לברר לעצמך – מה אני באמת רוצה?

    ולבנות את התמונה המתאימה בראש שלך.

    את יכולה להעזר בקורס החינם שלי לבניית חזון אישי – http://www.my-vision.co.il

    בהצלחה!
    ערן

  22. היי…
    קודם כל אני רוצה להודות לך על כל הדברים שאתה שולח, זה נותן לי כוח להמשך כל פעם מחדש…
    אני בת 20 עוד מעט אני מסיימת את השירות שלי ומתחילה לסלול את דרך החיים שלי לכיוון שאני רוצה…
    אני כל כך מזדהה עם עמרי כי יש לי חלומות לא פחות גדולים מהחלומות שלו ומאמינה שאמון ורצון מובילים בסופו של דבר לחזון …

    תודה על הכל !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!