"ראית את הפרסומת של בזק לראוטר החדש?"
זו השאלה שתפסה אותי בהפתעה, לגמרי לא מוכן.
בעיקר בגלל שמי ששאלה אותה, היתה ויקי, אז מיד חשדתי!
לגרום לויקי להתעניין בראוטר, זו משימה שעד לפני כמה ימים הייתי מחשיב אותה כ"בלתי אפשרית בעליל".
אם פרסומת גרמה לויקי להתעניין בראוטר – זה היה משהו שחייב בדיקה מיידית.
אז צפיתי בה (בפרסומת), והאמת שמעבר לכך שהשיר "בוקר טוב.. בוקר טוב" נדבק לי בראש לשבוע ויותר, הוא גם גרם לי להכנס לאתר ולחפש עוד מידע.
את האתר מצאתי בקלות, את המידע שחיפשתי קצת פחות, אז השארתי פרטים שיחזרו אלי.
למחרת הטלפון שלי צלצל, על הקו היה הנציג של בזק.
על מה שקרה באותה שיחה לא ארחיב כאן כרגע, תוכלו לשמוע עליה בהרחבה כאן.
אבל כל ההתרחשות הזו גרמה לי לחשוב על הקמפיין החדש של בזק ועד כמה הוא אפקטיבי, ועניין אותי לנתח אותו קצת יותר לעומק.
בשביל זה הלכתי לדבר עם לוטן.
למי שלא מכיר, לוטן סגל הוא אחד האנשים המבריקים יותר עם יכולת הבנה של אנשים, תהליכים, שיווק ומכירות מהנדירים שקיימים.
יש הרבה אנשים שמדברים על מכירות, יש מעט מאד (אם בכלל) שחיים מכירות כמו לוטן. הוא לרוב עובד רק עם חברות גדולות, נכנס להן לקישקע של התהליכים ושל אנשי המכירות שם, ומוציא אותם קצת יותר טובים, והרבה יותר מוכרים מבעבר.
לוטן גם פרסם לאחרונה ספר מעולה על מכירות שנקרא: "למכור כאילו יש מחר" בהוצאת מטר, שאתם ממש לא רוצים להשאיר למתחרים שלכם לקרוא אותו בעצמם.
לוטן ואני החלטנו לעשות משהו מיוחד ושונה – לקחת את הקמפיין המבריק של בזק (ואם לא הבנתם מה מבריק בו, אז יש משהו ענק שאתם מפספסים), ולהעלות אותו על שולחן הניתוחים שלנו.
לפרק אותו לגורמים ולהבין מה יש בו שעובד כל כך טוב, ובעיקר – איך כל אחד, בכל עסק, יכול לקחת את אותם המרכיבים ולהטמיע בעסק שלו.
וכן – גם אם אין לכם תקציב לשלם לעומר אדם, עדיין אפשר להשתמש במרבית הדברים האחרים שבזק עושים בקמפיין הזה.
אז צילמנו לכם וידאו-פודקאסט עם טונות של ערך, והרבה מאד כלים פרקטיים שתוכלו לקחת וליישם בעסק שלכם.
בין השאר אנו מדברים על:
· מה גאוני בקמפיין החדש של "בזק"?
· מה הם באמת מוכרים שם?
· מה הם המרכיבים שהופכים את הקמפיין הזה לכל כך מוצלח ואפקטיבי?
· מה הרוויח עומר אדם מהקמפיין הזה?
· כיצד אתם יכולים להשתמש באותם המרכיבים של הקמפיין הזה -בעסק שלכם?
ולמי שלא יודע במה מדובר, הנה הפרסומת המדוברת של בזק ועומר אדם: