לקחת את העסק שלך לרמה הבאה שלו, להגדיל אותו ואת הרווחיות, וליצור שינוי חיובי בחיים של אנשים

אם אתם:

מאמינים שיש לכם תפקיד משמעותי בעולם, שיש לכם שליחות, ואתם רוצים להביא אותה לידי ביטוי עסקי משמעותי, השורות הבאות הינן חשובות ביותר עבורכם.

 

אם אתם:

מרגישים שחסר לכם דיוק בעסק, עשייה מדוייקת יותר, לקוחות מדוייקים יותר והכנסות מדוייקות יותר, אז השאלה האם תנקטו בפעולה כשתסיימו לקרוא את השורות הללו, תהיה דרמטית להמשך דרככם העסקית.

 

אם אתם:

מרגישים קצת “שבעים” משיטות השיווק המקובלות, רואים איך כולם מסביב “נראים ונשמעים” אותו הדבר, ומחפשים את הדרך לבלוט מעל כל האחרים, אז כנראה שאתם לא סתם קוראים את השורות הללו כעת.

 

אם אתם:

מרגישים שאתם לבד בעסק שלכם. שכל כובד המשא הוא על הכתפיים שלכם, ומחפשים דרך כיצד להקל את המשא, לקבל תמיכה ועזרה, ולהיות חלק מקהילה של אנשים שפועלים ממקום אותנטי ואמיתי, בלי “הצגות” ובלי “מסכות”, אז הגעתם למקום הנכון.

 

אם השורות עד כאן נגעו בכם, אז אתם חלק ממה שאני קורא להם “המנהיגים החדשים”. בעלי עסקים ויזמים שיודעים שיש להם שליחות בעולם שלנו, ופועלים לממש אותה דרך העסק שלהם, באופן שמשרת את הלקוחות שלהם בצורה הטובה והמדוייקת ביותר, בדרך שמשפיעה באמת ועושה הבדל אמיתי, ותוך כדי זה גם לקבל את התגמול הכלכלי שהם ראויים לו.

העולם שלנו צריך שהעסק שלכם ישגשג ויפרח!

העולם שלנו משתנה. אתם יודעים ורואים זאת בכל יום שעובר. העולם שלנו צריך עוד מאותם “מנהיגים חדשים”, אותם אנשים שיפעלו ממקום אותנטי, אמיתי ומדוייק. העולם שלנו צריך עסקים חדשים, שעושים טוב, ומשפיעים יותר ויותר.

העולם שלנו צריך אתכם.

 

יש היום מספיק עסקים מ”העולם הישן”, והעולם שלנו משווע לדור חדש של עסקים – עסקים מבוססי שליחות.

shlihut-logo2

העולם משתנה, וגם העולם העסקי משתנה. ובעולם, וכעת גם בישראל הולך ומתהווה דור חדש של עסקים: עסקים מבוססי שליחות.

 

בעלי העסקים החדשים הללו, אותם “מנהיגים חדשים” שואפים ופועלים ליצור טרנספורמציה בחיים שלהם ובחיים של הלקוחות שלהם. הם פועלים מתוך הדיוק הפנימי והשליחות שלהם, וכל אחד שנמצא במגע איתם – מרגיש את זה.

הם יוצרים מערכת יחסים אמיתית וארוכת טווח עם הלקוחות שלהם. מערכת יחסים שבה הם לא צריכים לעשות את מה שאנו מכירים מעולם השיווק הרגיל: לנסות “לשחד”, “ללחוץ” או “לשכנע” אנשים כדי שיקנו מהם.

אותם בעלי עסקים מבוססי שליחות, מדוייקים קודם כל עם עצמם, ואז גם המסרים שלהם ללקוחות, לעובדים ולספקים שלהם מדוייקים יותר. מה שיוצר סוג של “קסם”, מאחר ואנשים מגיבים בהתלהבות למטרות גבוהות, לדיוק, ולתשוקה שנובעת מתוך אמת פנימית, מאשר לעוד “גימיק שיווקי” כזה או אחר.

new-header

תוכנית “השליחות” אינה דומה לשום תוכנית ליווי עסקי שעשיתי בעבר, ולמיטב ידיעתי גם לא לשום תוכנית ליווי עסקי שקיימת בארץ, ואולי גם לא בעולם.

זו לא עוד תוכנית שבה ילמדו אותך את אותן תבניות וכלים שיווקיים שכולם משתמשים ומתנסים בהם, כדי שבסופו של דבר גם העסק שלך יראה וירגיש כמו כל העסקים האחרים.

למעשה, זו לא תוכנית שנועדה שהעסק שלך יהיה כמו כל העסקים האחרים.

זו תוכנית שנועדה שהעסק שלך יהיה יחודי בדרכו, מדוייק ללקוחות שלו ובעיקר מדוייק ונכון לך – בעל העסק.

תוכנית “השליחות” נועדה לבעלי עסקים שרוצים לעבור ולחוות את הטרנספורמציה הזו:

business-transformation

אם קראתם עד לכאן, ברור לי שאתם בעלי עסק שמעניין אותם יותר מ”איך למקסם הכנסות” או “איך למכור יותר”, אבל עדיין שני אלו הם מרכיבים חשובים בכל עסק, ולא הייתי מצפה מכם שלא לגרום לאלו לקרות בעסק שלכם. המפתח הוא ליצור עסק שמשלב בין הדברים: בהירות ודיוק שלכם, של המוצרים והשרותים שלכם ושל קהל הלקוחות שלכם, וצמיחה עסקית משמעותית.

התהליך אותו עוברים החברים בקהילת “השליחות” מתחיל בדיוק הפנימי שלהם ושל העסק שלהם, דרך חיבור פנימי עמוק לשליחות האמיתית שלהם בעולם, משיכת הלקוחות המתאימים, ופיתוח תהליכים שיווקיים שמתאימים להם, לאופי ולסגנון שלהם ולשל העסק שלהם ושמאפשרים ללקוחות הנכונים למצוא אותם ולהתחבר אליהם.

עולם העסקים החדש, עסקים מבוססי שליחות, נועדו לא רק להגשמה הכלכלית שלכם, אלא להגשמה בכל מימד נוסף בחיים שלכם: במימד הרגשי, הרוחני והמנטאלי.

כמשתתפים בתוכנית ובקהילת “השליחות” גם אתם תוכלו:

  • לזהות ולדייק את השליחות האמיתית שלכם בעולם
  • להגדיל את העסק ואת ההכנסות שלכם מתוך כך שתתמקדו בלקוחות המדוייקים והנכונים לכם
  • לחוות בטחון ביכולת שלכם לשווק את השרותים והמוצרים שלכם
  • להיות מדוייקים במסרים לקוחות שלכם, כך שהם יגעו ישירות ברגש של הלקוחות הנכונים, וזאת מבלי שתרגישו שאתם “מוכרים” להם
  • תתחברו למקור בלתי נדלה של רעיונות יצירתיים לפיתוח העסק שלכם והשיווק שלכם
  • תשפיעו על יותר אנשים בעולם מתוך התשוקה והחיבור האמיתי לשליחות שלכם
  • תקבלו בהירות מדהימה על האופן שבו אתם יוצרים טרנספורמציה אצל הלקוחות שלכם, כך שיהיה לכם קל יותר לכוון את העסק שלכם, ליצור מוצרים ושרותים חדשים, ולהעניק ללקוחות שלכם ערך אמיתי שישנה את חייהם
  • לתמוך בלקוחות שלכם בתהליך שהם עוברים לקנות מכם, מבלי שאתם והם תרגישו שנעשתה איזושהי “מניפולציה” מכירתית

וכל זה קורה מתוך חיבור עמוק ומדוייק לעצמכם, ולמקור הגבוה שקיים בכם.

כאשר אנו מתחברים למקור הפנימי העמוק שבתוכנו, אנו מקבלים את התשובות הכי מדוייקות, והכי נכונות – לנו, לעסק שלנו וללקוחות שלנו. ואז אנו חיים מתוך דיוק גבוה, זרימה ושפע.

מה המשמעות של עסק מבוסס יעוד ושליחות?

  • יכולת להתחבר למקור הפנימי שלך ולקבל מידע ותשובות מדוייקות עבורך ועבור העסק שלך
  • ידיעה ברורה והגדרה מדוייקת של היעוד והשליחות שלך ושל העסק שלך
  • פעולה יום יומית מדוייקת, מתוך המקום של מימוש השליחות והיעוד שלך
  • יחוד, בידול ומובחנות מול כל השאר, כזה שלא ניתן להעתיק ולהדמות לו
  • מודל עסקי מוגדר ומבוסס על השליחות והיעוד שלכם
  • גידול, צמיחה והתקדמות
  • משיכה של הלקוחות המתאימים שאותם עליך לשרת
  • קל יותר להוביל ולהצטיין בתחומך
  • בהירות וקלות בקבלת ההחלטות
  • יכולת רתימה והנעה של העובדים הנכונים והמתאימים לעסק

כל אלו מביאים לחיים של הנאה, סיפוק, אושר ורווחה כלכלית.

לוגו השליחות

מטרות התוכנית

  • להעניק לכם דרך מעשית, שיטתית ומוכחת לזיהוי השליחות והיעוד שלכם
  • לתמוך בכם בתהליך הפיכת העסק שלכם לעסק מבוסס שליחות ויעוד
  • יצירת קהילה תומכת, מפרגנת, מפרה, מעצימה ומקדמת והזרמה של אנרגיה חדשה לבעלי העסקים בתוכנית
  • פיתוח הקשרים האישיים והעסקיים בין המשתתפים בתוכנית, ושייכות לקבוצה איכותית ומקדמת של אנשים המפתחים את הדור הבא של העסקים בעולם החדש
  • מתן כלים מעשיים, פרקטיים ויישומיים בתחומים שונים (אישיים ועסקיים)

מבנה תוכנית “השליחות”

תוכנית “השליחות” מורכבת מכמה רבדים, המשלימים אחד את השני, וביחד יוצרים מערך תמיכה וצמיחה רחב ומקיף לחברי הקהילה.

מודל השליחות העסקית

חניכה וליווי אישיים

מאחר ומדובר בתהליך מעמיק ומתמשך, לכל משתתף בתוכנית מוצמד חונך אישי שמלווה אותו. החונכים זמינים למשתתפים לענות על שאלות, לעזור להם בפתרון דילמות ובאופן כללי לקדם אותם בתהליך ההתפתחות שלהם ושל העסק שלהם.

החונכים בתוכנית הינם עצמם בעלי עסקים מבוססי שליחות שעברו את התהליך ובקיאים בכל שלביו.

דוריס לילינג

מפגשי קהילה

קהילת בעלי העסקים הינה אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בתוכנית. מדובר בקהילה חזקה התומכת, מקדמת ועוזרת לחברי הקהילה בכל עת.

השותפות, הרעות והפרגון הקיימים בקהילת השליחות, היא משהו שאין לו אח ורע בשום תוכנית עסקית אחרת.

חברי הקהילה מקיימים ביניהם שיתופי פעולה, עזרה הדדית ואפילו עסקים משותפים שהוקמו מתוך ובין חברי הקהילה.

בנוסף חברי הקהילה מקיימים בינם לבין עצמם מפגשים שוטפים, מפגשי העשרה וקבוצות מאסטרמיינד לפתרון בעיות ודילמות לחברי הקהילה.

בנוסף, הקהילה מקיימת תקשורת שוטפת בין החברים דרך קבוצת הפייסבוק הסגורה (והפעילה מאד) של המשתתפים בתוכנית.

ידע עסקי והתפתחותי חדשני

הבסיס של התוכנית מושתת על 5 מודולים התפתחותיים ועסקיים שאני מלמד ומעביר.

5 המודולים הללו ביחד מרכיבים את מה שאני קורא לו: “מודל השליחות העסקית”.

מדובר בתכנית עסקית לכל דבר, שהייחודיות שלה נובעת מכך שבתחילת התהליך מתבצע שלב מעמיק של זיהוי וחיבור לשליחות האמיתית של בעל העסק, ומשם הדרך העסקית הופכת להיות מדוייקת ועוצמתית יותר.

לקרוא עוד על מודל השליחות העסקית >>

קהילת בעלי עסקים יוצאת דופן

קהילת בעלי העסקים הינה אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בתוכנית. מדובר בקהילה חזקה התומכת, מקדמת ועוזרת לחברי הקהילה בכל עת.

השותפות, הרעות והפרגון הקיימים בקהילת השליחות, היא משהו שאין לו אח ורע בשום תוכנית עסקית אחרת.

חברי הקהילה מקיימים ביניהם שיתופי פעולה, עזרה הדדית ואפילו עסקים משותפים שהוקמו מתוך ובין חברי הקהילה.

בנוסף חברי הקהילה מקיימים בינם לבין עצמם מפגשים שוטפים, מפגשי העשרה וקבוצות מאסטרמיינד לפתרון בעיות ודילמות לחברי הקהילה.

בנוסף, הקהילה מקיימת תקשורת שוטפת בין החברים דרך קבוצת הפייסבוק הסגורה (והפעילה מאד) של המשתתפים בתוכנית.

מענה אישי לשאלות

כל משתתף החפץ בכך יכול לקבל מענה אישי לשאלות ולדילמות העסקיות שלו בכמה אופנים. אם זה מיידית בקבוצת הפייסבוק הסגורה של הקהילה, דרך שעות התמיכה והחניכה השבועיות שמקיימים החונכים בטלפון, בוובינר חודשי שבו ערן עונה באופן אישי לשאלות שלהם, וכמובן שגם במפגשים עצמם.

מודל השליחות העסקית

ravit-schwartzרוית שוורץ – צורפת ומעצבת תכשיטים www.ravitschwartz.etsy.com

הגעתי לתוכנית ה”שליחות” כשכבר הייתי בייעוד שלי. ידעתי את זה, כי פשוט כך הרגשתי.

אחרי קריירה מוצלחת בהיי טק, יצאתי לחפש את הייעוד שלי ומצאתי שמה שגורם לי אושר הוא יצירה של תכשיטים, ממש כמו שהיה, כשהייתי נערה. תמיד חשבתי שיצירה זה נחמד כתחביב, אבל כדי להתפרנס צריך מקצוע רציני ולכן ביליתי כמה שנים טובות בלימודים בטכניון ואחר כך בעבודה תואמת.

לפני 12 שנים עשיתי את השינוי והתחלתי ליצור תכשיטים כמקצוע. בשבע השנים האחרונות אני מוכרת את התכשיטים שאני יוצרת בחנות שלי באטסי (בעיקר לארה”ב).

מאז הקמת החנות, אני עושה כמיטב יכולתי בעיצוב התכשיטים, בייצור איכותי שלהם, בצילומים טובים, בתיוג מתאים, בשירות לקוחות מצוין. שיווק לא עשיתי אף פעם. מההתחלה, הדרך שלי הייתה שונה, בזה שהתמקדתי בפעולות האלו בלבד ובעיקר פעלתי בהתכוונות מתוך תחושת ייעוד. הרגשתי, שהתכשיט עצמו מכיוון שהוא נוצר מתוך כוונה מלאה, מגיע בדרך פלאית, ונמכר למי שהוא נועד להימכר לו, אפילו שהלקוחות שלי מעבר לים ובכלל לא מכירות אותי.

לפני יותר משנה, שמחתי כל כך לשמוע את ערן שטרן בהרצאה על שיווק מבוסס ייעוד מדבר על אותם רעיונות שאני מאמינה בהם ופועלת על פיהם. לאחר מכן השתתפתי בסדנת ה”תגלית”, ואחריה הצטרפתי לתוכנית ה”שליחות”.

הסיבה שהצטרפתי לתוכנית היא, שעל אף שהרגשתי שאני בייעוד שלי וכך פעלתי, לא ידעתי לומר במילים מהו אותו ייעוד ורציתי להעמיק ולהבין אותו יותר.

במסגרת התוכנית הבנתי שמעצם הדרך שבה אני מתנהלת בחיים, אני מפיצה אור שמאפשר לאחרים לראות את עצמם. השליחות שלי היא בעצם לחיות את חיי בצורה הכי נכונה ומתאימה לי ובכך אני גם משרתת אחרים. מה שעזר לי להגיע לידיעה המשחררת הזו, הוא החיבור למקור והמידע שהגיע ממנו, התוכנית האינטרנטית שמלווה בכך צעד אחר צעד והליווי של החונכת המקסימה שלי – דפנה שחר.

הידיעה מהי השליחות שלי, הביאה איתה עוד שקט נפשי. עכשיו ברור וקל לי יותר, לבחון כל דבר, אם הוא מתאים ונכון לי או לא. הידיעה הזו מלווה אותי בכל תחום בחיים הרבה מעבר לתחום העסקי. כך למשל, עשיתי גם שינוי בתזונה (נגמלתי מסוכר) ואני ממשיכה ומדייקת לעצמי כל דבר וכל תחום בחיים שלי.

מבחינה עסקית, בשנה האחרונה ההכנסות שלי עלו ב60%! אני מייחסת את העלייה הזו, לעבודה הפנימית שעשיתי (ואני עדיין עושה) ולעצם הידיעה מהי השליחות שלי, שגורמת לי לפעול ברוגע ובדיוק שהולך וגדל כל הזמן. (לא עשיתי שום צעד שיווקי השנה, בדיוק כמו גם בשנים הקודמות).

העבודה השיווקית מבחינתי, היא עבודה פנימית של דיוק, חקירה והעמקה. זו עבודה מאתגרת, שאצלי, היא לא נגמרת… אבל רוב הזמן, אני נהנית ממנה.

אני מאמינה שדרך הפעולה מתוך ייעוד ושליחות היא דרך חזקה מאוד וגם יעילה. לכן השקעה בחיבור המדויק לשליחות ופעולה נקייה מתוך המקום הזה מביאה גם תוצאות עסקיות טובות.

מודול 1 – היעוד האישי שלי והשליחות העסקית שלי

זהו מודול הבסיס של התוכנית, שבו תלמדו ותטמיעו כלים חדשניים שבהם משתמשים מיטב המנהיגים העסקיים בעולמנו להצמיח את העסקים שלהם וליצור שינוי חיובי ומשמעותי בעולם.

במודול זה:

  • תזהו, תדייקו ותגדירו את השליחות האמיתית שלכם בעולם וכיצד היא קשורה לכל מרכיב בעסק שלכם
  • תקבלו כלים מדוייקים לקבלת החלטות
  • תחסכו זמן, אנרגיה וכסף מתוך כך שתדעו כיצד לתעדף פעילויות שאינן בהלימה עם היעוד הגבוה והשליחות שלכם
  • תגלו, תבינו ותגדירו במדוייק את הטרנספורמציה שאתם יוצרים בעולם וללקוחות שלכם (ומאוחר יותר, תדעו כיצד לתרגם זאת להצעת הערך ולשיווק שלכם)
  • תבינו שיצירה של עסק מבוסס שליחות הינו תהליך ולא יעד סופי, ותאפשרו לעצמכם לצמוח ולהתפתח בקצב שמתאים לכם ולעסק שלכם
  • תצרו תכנית פעולה קונקרטית למימוש השליחות שלכם בעולם

מודול 2 – זיהוי הלקוח המדוייק והנכון עבורכם 

במודול זה תקבלו הבנה עמוקה של האופן שבו השליחות שלכם מגדירה את הנישה המדוייקת שבה עליכם לפעול, ומי הם הלקוחות המדוייקים והנכונים ביותר עבורכם.

במודול זה:

  • תבינו כיצד לתרגם את השליחות שלכם להבנה עמוקה ודיוק של הנישה הנכונה לכם והלקוחות המתאימים לכם
  • תאפיינו במדוייק את דמות הלקוח האידיאלי, הנכון והמדוייק לכם
  • תבינו מהם נקודות הבידול והיחוד שלכם, המדוייקות ללקוחות הנכונים לכם
  • תזהו ותמפו את הכאבים, הרצונות והצרכים של הלקוחות שלכם, ותדעו מה הערך המדוייק שהם צריכים מכם, ושאתם יכולים להעניק להם
  • תדעו לתאר ללקוח האידיאלי שלכם, את מצבו לפני ואחרי שירכוש מכם (עוצמתי מאד בשיווק שלכם)

מודול 3 – הצעת הערך המדוייקת לכם וללקוחות שלכם

במודול זה תשנו את כל התפיסה לגבי הערך שאתם מעניקים ללקוחות שלכם, ותדעו להגדיר במדוייק את הצעת הערך, המוצרים והשרותים הנכונים ללקוחות האידיאליים שלכם.

במודול זה:

  • תגדירו במדוייק את הצעת הערך הנכונה ללקוחות שלכם, שכאשר הלקוחות ישמעו אותה, הם ידעו מיד שאתם מתאימים להם
  • תאפיינו את המוצרים והשרותים שלכם כך שיהיו בהלימה לשליחות שלכם ולמה שהלקוחות שלכם צריכים לקבל מכם
  • תפתחו מוצרים ושרותים המבוססים על השליחות שלכם ושבהתאמה לצרכים של הלקוחות שלכם
  • תאפיינו במדוייק מהם התועלות של המוצרים והשרותים ללקוחות המדוייקים שלכם
  • תגדירו את המודל העסקי המדוייק לעסק ולשליחות שלכם, מתוך 44 מודלים עסקיים שונים שיחשפו בפניכם
  • תלמדו שיטות שונות לתמחור המוצרים והשרותים שלכם, ותצרו את התמחור המדוייק לכם ולשליחות שלכם

מודול 4 – שיווק מבוסס יעוד

במודול עצמתי זה, תגלו כיצד למשוך אליכם את הלקוחות הנכונים והמדוייקים עבורכם, מבלי שתצטרכו להפעיל מניפולציות שיווקיות או לעשות מהלכים שיווקיים שאינם תואמים את מי שאתם ואת השליחות שלכם.

במודול זה:

  • תלמדו 8 עקרונות המפתח של שיווק מבוסס יעוד, שיעזרו לכם למשוך אליכם את הלקוחות הנכונים מבלי שתצטרכו “לשכנע” אותם או לרדוף אחריהם
  • תצרו את ההצהרה השיווקית המבוססת על השליחות שלכם, שתגרום לכל מי שמתאים לכם להתעניין בכם, במוצרים ובשרותים שלכם
  • תקבלו מסרים שיווקיים מדוייקים, שנמצאים בהלימה מלאה עם האישיות שלכם, ועם הצרכים של הלקוחות המתאימים לכם
  • תבנו שפה שיווקית עוצמתית שמביאה קלילות למערכת היחסים שלכם עם הלקוחות ומתאימה לכל סוג של תקשורת עם הלקוחות שלכם
  • תבנו את ה”סיפור האישי” המיוחד שלכם, שיבדל אתכם מול כל האחרים ויבנה את המותג האישי והאוטוריטה שלכם
  • תרחיבו ותצרו ערוצי שיווק חדשים שימשכו אליכם לקוחות חדשים באופן מתמשך
  • תקבלו “ארגז כלים” שיווקיים שיעזרו לכם למשוך את הלקוחות, ליצור אצלם עניין ורצון לרכוש מכם
  • תלמדו לכתוב על בסיס עקרונות הכתיבה השיווקית המבוססת על השליחות שלכם
  • תקבלו כלים וקיצורי דרך לפתח תכנים עסקיים ושיווקיים בקלות ובמהירות
  • תבינו כיצד אתם יכולים “לחנך את הלקוחות” לרכוש מכם, ולהעדיף אתכם על פני כל האחרים

מודול 5 – הכלים והתהליכים העסקיים למימוש השליחות העסקית לכם

במודול המסכם בתוכנית, נתעמק בכלים ובתהליכים העסקיים הנדרשים על מנת לבסס עסק יציב, צומח, מתפתח וגדל – הן מבחינת ההשפעה שלו על הלקוחות שלכם ועל העולם בכלל, והן מהבחינה הכלכלית.

במודול זה:

  • תגדירו ותדייקו את היעדים הנכונים והמדוייקים עבורכם: אישיים, עסקיים וכלכליים
  • תזהו ותמפו את כל מקורות ההכנסה האפשריים בעסק שלכם: מכל מוצר, שרות ולקוח בעסק
  • תחשפו לתהליכים העסקיים ההכרחיים והנדרשים על מנת לקיים את העסק בצורה שיוכל לגדול, להתבסס ולהתפתח
  • תצרו את תהליכי העבודה המתאימים לעסק שלכם בשיווק, בשרות הלקוחות, באספקת המוצרים והשירותים שלכם, וביצירת ההכנסות בעסק
  • תאפיינו את המשאבים הנדרשים על מנת לקיים בהצלחה את המודל העסקי שיצרתם
  • תזהו את מגוון הנכסים העומדים לרשותכם בעסק: פיסיים, קניין רוחני, כח אדם, כלכליים, שותפים ושיתופי פעולה

ההשקעה במימוש השליחות העסקית שלכם

תוכנית השליחות הינה תוכנית הדורשת רמה גבוהה של מחוייבות. החברים בקהילה מבינים שלמרות הרצון הטבעי שלנו כבני אדם ל”גלולות קסם” שיסדרו את הכל עבורנו בין רגע, במציאות הצלחה והגשמה הן תהליך מתמשך.

החברים המצטרפים לתוכנית השליחות מתחייבים לשנה שלמה שבה הם יעברו תהליך התפתחות אישית ועסקית מעמיק ויוצא דופן.

התוכנית מתאימה לאותם אנשים שמרגישים שהגיע הזמן שלהם להאיר את העולם, ולהביא לידי ביטוי משמעותי את התפקיד שלהם ואת השליחות שלהם, והם מוכנים להתחייב לתהליך עמוק ועקבי שיקח אותם לשם.

כאמור, התוכנית נמשכת 12 חודשים (שנה) וההשקעה בה היא 750 ₪ לחודש.

הגשת מועמדות לתוכנית 

תוכנית השליחות מיועדת לבעלי עסקים קיימים ו/או בעלי עסקים בהקמה שיודעים שיש להם שליחות, יעוד ותפקיד בעולם, ומעוניינים לפתח את העסק שלהם כך שיהיה מבוסס על השליחות שלהם.

התוכנית מתאימה לכם, אם אתם עונים על המאפיינים הבאים:

  • אתם מאמינים שיש לכם שליחות בעסק ובעשייה שלכם (שהעסק לא נועד רק למטרות פרנסה או “עוד כסף”)
  • יש לכם רצון פנימי חזק לגלות ולהגדיר במדוייק את השליחות והיעוד שלכם בעולם, ולחבר זאת לעשייה העסקית שלכם
  • אתם מחפשים דרך מעשית וייחודית להתמקד, ולהתפקס בעשייה העסקית שלכם
  • אתם מאמינים שאתם מביאים ערך משמעותי לעולם, ומעוניינים גם לזכות בתגמול הכלכלי שמגיע לכם
  • מחוייבים לתהליך, ולשינוי באופן בו אתם פועלים, משווקים ומוכרים ללקוחות שלכם
  • אינכם חוששים לנסות דברים חדשים, להשקיע בעצמכם ואתם רוצים להתפתח

על מנת להעניק לכם את כל המידע על התוכנית, וגם לתת לכם לחוות כמה מהעקרונות והכלים המשמעותיים והחשובים שתעבדו איתם במהלך התוכנית, אני עומד לקיים הדרכה בשידור חי, המיועדת לאותם אנשים ששוקלים ברצינות להתחייב לתוכנית.

ההדרכה תתקיים ביום שישי, ה-9/12/16 בשעה 9:00 בבוקר, דרך האינטרנט.

במהלך ההדרכה אני אדבר על:

להגשת מועמדות לתוכנית “השליחות” והצטרפות להדרכה ב-9 בדצמבר, הרשמו כאן עכשיו. 

הגשת המועמדות וההשתתפות בהדרכה אינם מחייבים אתכם להרשם לתוכנית, אך הם הכרחיים על מנת שתקבלו את המידע המקיף והשלם על התוכנית.

  • איך למצוא את הבידול והיחוד בעסק שלכם, כך שתוכלו ליצור שיווק מובדל ומובחן מכל האחרים, וכזה שלא ניתן לשכפל ולהעתיק אותו?
  • מהן 4 הדרכים לזהות את השליחות שלנו בעולם, וכיצד ניתן לדעת את השליחות המדוייקת שלנו
  • כיצד לקבל את המידע וההכוונה המדוייקים ביותר לנו לזיהוי השליחות שלנו, הלקוחות המתאימים לנו, יצירת המוצרים, ותהליכי השיווק
  • כיצד מודל השליחות העסקית יעזור לכם ליצור את ההצלחה העסקית שמבוססת על השליחות האמיתית שלכם
  • כיצד פועלת תוכנית “השליחות”, ומהו הצעד הבא עבורכם