User profile

Status:
Name: ערן
Member since: 2009-08-17 18:19:36
Website URL:
About me: ערן שטרן - מאמן אישי ועסקי ויזם. בעל נסיון של שנים בניהול וליווי אנשים פרטיים, מנהלים, עובדים ובעלי עסקים להשגת תוצאות פורצות דרך בחייהם. ערן בעל תואר שני במנהל עסקים, ובעל נסיון עסקי רב, עזב את עבודתו כמנהל בכיר בחברת אינטל, על מנת להגשים את חלומותיו ולעזור לאחרים להגשים את החלומות שלהם. ערן משתייך לקבוצה נבחרת ומצומצמת של אנשים בכל העולם שלמדו והוכשרו על ידי בוב פרוקטור (המוכר מהסרט והספר " הסוד ") באופן אישי, לאמן וללוות אנשים על פי תוכניות האימון היחודיות שלו. בצורה אפקטיבית, פשוטה ויחודית, ערן משלב את נסיונו הרב, את גישתו הפרקטית והידע הרב שצבר לאורך השנים ומעביר למאזינים תובנות משנות חיים. ערן מלמד כיצד ניתן לפרוץ מאזורי הנוחות שלנו, לעבור את מחסום הפחד שלרוב נעצרים מולו, להעיז, לפעול ולממש את הפוטנציאל הטמון בכל אחד מאיתנו. קהל נלהב של אלפי אנשים בפניהם הרצה עד כה, בכל הארץ, הקנו לו את המעמד של מרצה מבוקש בקרב קהלים רבים, חברות וארגונים.
 

User comments

  1. שינוי קטן ביחס "ב/ה" שישפיע על כל עתידכם!

    תודה למגיבים, שמח על הדיון המתפתח כאן.

    קודם כל – ממש לא חייבים להסכים איתי :-)

    אבל אני כן מזמין את הכותבים כאן לקרוא שוב את הדברים שכתבתי… האם כתבתי שלשמוע שיר זו פעילות פסולה???

    האם כתבתי שאין שום צורך בפעילויות “בידוריות” בחיים שלנו?? ממש לא.

    גם לא כתבתי שיש פסול בטלויזיה – הכל תלוי מה המטרות שלנו ומה רוצים להשיג. יש תוכניות מצוינות בטלויזיה שניתן ללמוד מהן המון. ואני בהחלט מסכים שיש מגוון רב של ספרים מכל הסוגים והמינים שניתן להפיק מהם ערך רב.

    הנקודה שעליה שמתי את הדגש – אנשים רבים אינם שמים לב ליחס ב/ה שלהם. וחלק מן ההרגלים שלהם כמו צפייה סתמית בטלויזיה ובמה שבמקרה משודר באותה השעה, הם לא יותר מאשר הרגלים ולא עומדת מאחוריהם שום מחשבה או כוונה.

    לגבי ההערה של אילה – אני מסכים לגמרי, וכמו שציינתי בפוסט – פעילויות מסוג “התפתחות” כוללות גם פעולות להשגת המטרות והיעדים שלנו.

    ערן

  2. שינוי קטן ביחס "ב/ה" שישפיע על כל עתידכם!

    תודה לכל המגיבים!

    נאוה – את מוזמנת לראות כמה דיסקים שלי באתר – http://www.out-standing.co.il/19978/store

    כמו כן יכול להיות רלוונטי עבורך ערכת “דימוי עצמי מנצח” – בכתובת – http://www.WinnersImage.co.il

    ערן

  3. "נגמרה לי המוטיבציה!"

    תודה לכל המגיבים!

    תוספת חשובה שעלתה כאן גם בחלק מן התגובות – כאשר יש לנו יעד ברור שמרגש אותנו (אני קורא לכך “יעד ראוי”) ושאנו פועלים ללא לאות להשיגו, הרבה יותר קל לשמר מוטיבציה.

    אפילו לפני כל העקרונות האחרים שפרטתי כאן בפוסט, חשוב שתהיה לכם מטרה משמעותית שאליה אתם שואפים. בלי זה, יהיה קשה מאד לשמר את המוטיבציה.

    תודה על הארת תשומת הלב לכך שזה הוחסר כאן בפוסט.

    ערן

  4. לפרגן להצלחה...

    רותי יקרה,

    את כמובן לא חייבת להאמין לשום דבר. ויותר מכך – במה שתאמיני זה מה שיהיה. כלומר, אם לא תאמיני שאת יכולה לשנות תפיסות שלך בכמה ימים, או שעות, או למעשה בדקה בודדה… גם לא תצליחי אף פעם לשנות.

    אני לא עוסק בתאוריות. אני עובד עם אנשים ורואה איך פעם אחר פעם, הם משנים את כל תפיסת עולמם, ואת התוצאות בחייהם – לא בתאוריה – באופן מעשי. ולראיה, כל המכתבים והתגובות שהם כותבים.

    זוהי לגמרי בחירה שלך במה להאמין ומה לעשות.
    ערן

  5. לפרגן להצלחה...

    תודה רבה על כל התגובות – ועל כל הפרגון – ריגש אותי לקרוא :-)

    מילת הרגעה לכל המודאגים – הדגים חזרו לשחות בכנרת… וכן, בתמונה אלו הדגים מהבוקר הראשון…

    למי שקשה להכנס למיים העמוקים – שיחשוב איך הוא למד לשחות בפעם הראשונה – עם מדריך, עם מצופים, אולי עם קרש ציפה, הוא התנסה, בלע קצת מיים ובסוף שחה… בדיוק באותה הדרך יש לנהוג בכל תחום אחר בחיים שלנו – לבקש עזרה, ללמוד מאחרים ולדאוג לנו לסביבה שתעזור לנו לצוף כשצריך (סביבה תומכת). הבלוג הזה למשל נכתב כדי לתת סביבה תומכת לכל מי שרוצה להעזר בו…

    יעל – את צודקת בהחלט, בוודאי שזו פרשנות שלי לתגובה של האב. הכל הוא פרשנות שלנו. הכוונה שלי היתה להראות כאן את הלקחים מסיטואציה שאני בטוח שרבים נתקלים בה בכל יום ויום…

    דפנה – מנסיוני, מרבית האנשים ישמחו לשתף את נסיונם ומה הביא אותם להצליח בתחום כזה או אחר. כמובן כל עוד הפניות אליהם נעשות בצורה סבירה. יתכן שנתקלת במישהו כזה שזה לא היה המקרה, זו עדיין לא סיבה מספיק טובה בעיני להפסיק לשאול אחרים…

    איציק – שמח לקרוא על התובנות והפעולה המיידית בעקבותן – טבילה נעימה ובהצלחה! :-)

    שרית – שמחתי לפגוש אותך ב”קוד המנצח” ואת ניב כמובן. הוא ילד מדהים, ואם כבר בגילו הצעיר הוא מבין שהוא יוכל להשיג כל מה שיחפוץ בו, אין ספק שהוא גם יגיע איתו מאד רחוק. את עושה איתו עבודת קודש בעיני!

    גיטה – שמח לקרוא על הדרך שעברת מאז הסדנה ההיא שצולמה לערוץ 2!!

    המשך יום מצויין לכולם!
    ערן

  6. אין טעם לדבר על הבעיה, אלא אם כן...

    תודה לכל המגיבים!

    גילה – אני מסכים לגמרי. בסופו של דבר הכל עניין של סדרי עדיפויות ומה אני מוכן לעשות בשביל להשיג את החיים שאני רוצה!

    שחר – העלית כאן 2 נק’ חשובות – הראשונה היא שלאנשים שמשיגים השיגים ואוהבים את מה שהם עושים – הדרך לא נראית דרך של יסורים. וכשהם פוגשים בקושי הם מחפשים את הדרך להתגבר עליו.

    הנק’ השנייה שלך לגבי החבר שהרוויח כסף בירושה – זו דוגמה קלאסית שקורית גם להרבה מתעשרי לוטו – מרביתם מאבדים את הכסף או לא מצליחים להסתדר איתו. הסיבה היא שהם לא עשו את השינוי המחשבתי / מנטאלי הנדרש כדי להחזיק בסכומים “דמיוניים” כהגדרתך. בקרוב אכתוב גם על כך…

    אריאלה – הנק’ היא במה מתמקדים, אין שום פסול ב”לשחרר קיטור” – אבל בסופו של דבר אנו רוצים לפתור את הבעיה. חלק מן האנשים רק “משחררים קיטור” ולא עושים דבר לפתור את הבעיה…

    עדנה – תודה על הדברים (הנה את רואה אני מגיב!!) – שמח לקרוא שהדברים שלמדת בסמינר משמשים אותך!. אני לא יודע מה המקור של המשפט, אך זה משהו שאנו גם מדברים עליו בקוד המנצח – אולי הזכרנו אותו באחת משיחות האימון האחרונות שלנו…

    ליז – שמח לפגוש אותך גם פה – המון בהצלחה!

    ערן

  7. אמור לי מי חברייך ואומר לך...

    תודה לכל המגיבים!

    עידית וענת – בהחלט קשה יותר להתקדם ולעשות שינויים כאשר בן הזוג אינו נמצא באותו מקום כמונו. זו עדיין לא סיבה מספיק טובה בעיני לוותר…

    אני מציע שיחה פתוחה וכנה הכוללת הבהרת ציפיות שלכן מבן הזוג – אני מצפה שתתוך בי ולא תפריע, אתה לא חייב לעזור אם אתה לא מתחבר… אבל לא להזיק… אני מניח שבמרבית המקרים הדברים שנאמרים אינם נאמרים מתוך מודעות להשפעה שלהם על הצד השני ולכן אם תביאו למודעות שלהם את ההשפעה המזיקה של הדברים שלהם – הם יהיו מודעים לכך ויוכלו לבחור מה ואיך לומר את הדברים.

    מוזמנים גם לקרוא מאמר שכתבתי בעבר על הנושא הזה – http://www.out-standing.co.il/19978/change-no-thanks

    המשך יום מצויין!
    ערן

  8. כן, כן... אני יודע!

    תודה רבה לכל המגיבים והתגובות.

    עלה כאן בכמה מהדברים שכתבתם עניין האגו – וזה נכון מאד! לא הרבה אנשים יהיו מוכנים להודות שהם אינם יודעים דבר מסויים… בשביל זה צריך לוותר על האגו!

    בלה ויניב – תודה רבה על הדברים החמים!

    ערן

  9. מה אומר העבר שלך?

    תודה לכל המגיבים. האמת שלא היתה כוונתי לפתוח כאן דיון בנושא השואה, אבל אני מברך על כל דיון שנוצר כאן.

    רחל – אין כאן שום כוונה להמעיט במה שקרה – נהפוך הוא. העניין הוא להראות שאפילו אחרי ארועים נוראיים מסוג זה, יש תקווה וניתן ליצור עתיד חדש.

    אפרת – ממליץ לך בחום לקרוא את ספרו של ויקטור פרנקל, ניצול אושוויץ – “אדם מחפש משמעות”. אני חושב שהסיפור שלו ממחיש בצורה יוצאת דופן מה ניתן לעשות גם “כשמישהו אחר” קובע מציאות מסויימת.

    אסיים בציטוט חופשי מספרו של פרנקל: “החופש האחרון של האדם הוא החופש לבחור את תגובתו מול כל נסיבות שהן”

    תודה
    ערן

  10. היום בו השמש זרחה במערב ושקעה במזרח

    תודה רבה לכל המגיבים ולכל התגובות המפרגנות!

    מלי – הכל תלוי בהסתכלות שלך. את יכולה לקחת את זה למקום של “אוי ואבוי אני לא יודעת שיווק ואף פעם לא אדע”. או לחילופין – למקום של “מעולה, הבנתי איזה ידע חסר לי, ועכשיו אני יוצאת להשיג אותו”. אנו בוחרים את המחשבות שלנו, ומכאן גם התוצאות שנשיג.

    דוד – תודה על הפרגון – מסכים עם כל מילה! :-)

    רחל – כמובן שחשוב לחשוב… אך לשים לב שאנו לא נשארים רק בישיבה – אלא גם נוקטים בפעולות…

    אבי – תודה רבה על ההארה ועל הבאת הסיפור לעיני (ובדיקה שאני מדייק בעובדות).

    המשך שבוע מצויין!
    ערן

  11. איזו תמונה אתם מחזיקים בראש שלכם?

    הי רונית – אם אין לך עדיין תמונה בראש – אז הדבר הראשון שאת צריכה ורוצה לעשות הוא לברר לעצמך – מה אני באמת רוצה?

    ולבנות את התמונה המתאימה בראש שלך.

    את יכולה להעזר בקורס החינם שלי לבניית חזון אישי – http://www.my-vision.co.il

    בהצלחה!
    ערן

  12. מותר להעתיק!

    תודה לכל המגיבים!

    קודם כל נראה שהדוגמה שנתתי עם יועצת הנישואין קצת הוצאה מפרופורציות על ידי כמה מהקוראים… :-) מה שניסיתי להבהיר מהדוגמה היא שאם לומדים – כדאי ללמוד ממי שיש לו תוצאות מוכחות בתחום. אנשים מצליחים בתחומם בהחלט חוו כשלונות בעברם, למדו מכך והצליחו.

    לצורך הדוגמה – אם אותה יועצת נמצאת עכשיו במערכת יחסים בריאה – בהחלט שיש מה ללמוד ממנה. אבל אם לא – לטעמי – חבל על הזמן… המקסימום שתוכלו ללמוד הוא “מה לא לעשות…” ולא מה כן צריך לעשות.

    כאמור זו דעתי – ממש לא חייבים להסכים איתה.

    ולמען הסר ספק – אני לא נגד להתגרש וכו’… בסה”כ השתמשתי בדוגמה. מעניין שאף אחד לא קפץ עדיין על הדוגמה של היעוץ הדיאטטי… :-)

    רינה – עצה קטנה ממני לחיים – כדאי לבדוק את העובדות לפני שכותבים… קל מאד לזרוק מילים באויר – אבל האחריות שלנו היא לוודא שאנו מדייקים בעובדות. לאמירות שלך אין שום קשר למציאות.

    האם הפוסט שלי מגמתי – בוודאי! אני כותב כאן את דעותי… כל דעה של מישהו היא מגמתית! וכאמור – כל אחד בוחר מה לקחת מכאן (או מכל מקום אחר) ומה לא…

    יום מצויין!
    ערן

  13. האם הנך הרוכב או הסוס?

    תודה לכל המגיבים!

    מנחם – כוונתי ממש לא היתה להשוות ולומר שעצמאי=רוכב ושכיר=סוס. זה ממש לא העניין. הנקודה היא לקחת אחריות ולבחור מה שמתאים. לכל אחד יתאים משהו אחר. במקרה שלי, להמשיך להיות שכיר כבר לא התאים לי.

    מירי – מסכים לגמרי בעניין הסינרגיה. זה קשור כמו שכתבתי לצורך לרכוש את “כישורי הרכיבה” וכדומה…

    אורית – מרגש לקרוא את שכתבת. המקרה שלך הוא דוגמה מצויינת לעקרון שעליו דיברתי – ישנן נסיבות שאנו לא יכולים לבחור אותן, אבל אנו בהחלט יכולים לבחור את צורת ההתייחסות שלנו, הגישה והפעולות שלנו לאחר שארועים מסוג אלו קרו.

    סטלה – ראי תשובתי למנחם. אני חושב שקודם כל והכי חשוב הוא שאדם יאהב את מה שהוא עוסק בו.

    אושר – פחד הוא תגובה טבעית למקום בו את נמצאת. הפתרון הפשוט לפחד הוא פשוט לפעול. פעולה מפיגה כל פחד!

    סיגל – אני חושב שקודם כל חשוב להגדיר מה זו הצלחה… לכל אחד זה משהו אחר – לאחד זה מליון ש”ח בבנק, לאחר זה עבודה מהנה, לשלישי זה להיות בבית עם הילדים מ-16:00. אין כאן One Size fits all… אנשים רוצים דברים שונים. כל עוד לאדם ברור מה הוא רוצה להשיג ופועל להשיגו באופן מתמשך הוא כבר מצליח!

    שמחה / לאה – מסכים בהחלט!

    דורית – תודה על ההפניה. אני אחפש.

    בנדי – נראה לי שאתה מתיימר להכיר אותי או לדעת מה אני חושב קצת יותר ממה שאתה מכיר אותי באמת. אני לא יודע לאיזו “הרפתקה” אתה מתכוון – המטרה שלי ושל הבלוג הזה – היא לגרום לאנשים לחשוב. כל אחד אחראי על חייו ועל מה שהוא יעשה (או שלא) עם הדברים הנכתבים כאן…

    המשך יום מצויין לכולם!
    ערן

  14. איזו תמונה אתם מחזיקים בראש שלכם?

    תודה לכל המגיבים!

    אפרת – אני חושב שהשאלה הנכונה היא לא אם “אני יכול להתמודד עם כך” השאלה היא האם את מוכנה להתמודד עם זה? האם את מוכנה לעשות את מה שצריך לעשות כדי להיות מי שאת רוצה להיות… כפי שכתבתי למעלה – יש מחיר שצריך לשלם, יש עשייה שצריך לעשות. אים כאן הוקוס פוקוס שבו הדברים קורים מעצמם. יש עשייה, מאמץ, ומחיר… האם את מוכנה?

    שמחה – אני מסכים לגמרי שהדבר הראשון הוא קודם כל לדעת מהי התמונה המנצחת שלנו. של כל אחד מאיתנו. אנו עוסקים בכך בהרחבה ביום הראשון של “קוד המנצח” וכל משתתף בונה לעצמו את התמונה המנצחת שלו.

    רמי – כפי שכתבתי, התמונה היא חשובה ביותר, אך מעולם לא טענתי שבכך זה מסתיים. כפי שכתבתי יש לעשות פעולות, יש מחירים שצריך לשלם וכדומה. אבל נקודת הפתיחה היא התמונה – מה אני רוצה…

    אסתי – אם התמונה שלך כיום לא ברורה, זה הזמן להגדיר תמונה חדשה…

    כאוס – אני חולק על דעתך – עמרי נמצא כיום ב-NBA, לא בגלל “רצף ארועים” ולא בגלל שהיה לו מזל, או פוקוס, קארמה, גורל או הורוסקופ… הוא הגיע לשם בגלל שהוא עשה פעולות, עבד קשה כדי להיות שם. לא בגלל “נסיבות”…

    בנדי – כפי שכתבתי לקודמך, אין כאן שום עניין גנטי. נחישות, התמדה ואמונה – אין להם דבר וחצי דבר עם גנטיקה… ממליץ לך לקרוא קצת מחקרים וידע שנעשה בתחום של הצלחות, וחקירה של אנשים מצליחים ותראה שאין כאן דבר שהוא מולד. אני מסכים אתך לגמרי שאם אתה אומר על עצמך “שאין לי את היכולת לממש את הרצונות שלי” – אז אתה צודק לגמרי! ואתה גם לא תממש אותן. אתה מוזמן לקרוא מכתבים ומשובים שקיבלנו מעשרות ומאות אנשים שהשתתפו ב”קוד המנצח” מה הם הפיקו לחייהם והיכן הם נמצאים היום… זה לא שיווק – אלו תוצאות של אנשים שלא חושבים כמוך ש”אין להם את היכולת לממש את הרצונות שלהם”… מוזמן לקרוא –

    http://www.winnerscode.co.il/?page_id=12

    http://www.winnerscode.co.il/?page_id=439

    ערן

  15. בסביבה המתאימה – כל אחד יכול!

    תודה רבה לכל המגיבים!

    אורי – דוגמה יפה ומאלפת. הוכחה נוספת בעיני לחשיבות של ללכת עם האמת הפנימית, גם כאשר הסביבה החיצונית אינה תומכת בכך.

    עופר – תודה רבה :-) מסכים לגמרי לדברייך לגבי מתי נהיה עוורים להזדמנויות ומתי נזהה אותן ונפעל. אני חושב שבמקרה של מייקל אוהר, הוא קיבל הזדמנויות רבות והראשונה בהן להכנס לביה”ס של “לבנים” ולהתמיד למרות שבא מרקע לימודי “בלתי אפשרי” לכאורה…

    מנחם – בהתייחס לתגובתך בעניין הנאמנות: זה מעניין אבל הרבה פעמים כשאני מדבר על החשיבות בבחירת הסביבה שלנו, הרבה מציגים את הדוגמה שאתה הצגת… אני לא טוען שיש להפטר מהאשה והילדים – אך בהחלט יש לקחת אחריות על מהלך הסיטואציה איתם – לשים לב להלך הרוח בשיחות ובמפגשים ולהטות אותן לכיוון המקדם. וכן – לפעמים ישנן מערכות יחסים שבפרוש אינן מקדמות אותנו, ושם גם כדאי לחתוך…

    המשך שבוע מצויין
    ערן

  16. כולם נולדו עשירים!

    תודה לכל המגיבים!

    טובי – לשאלתך, בהחלט ניתן להשתמש בכלים ובעקרונות שאנו מלמדים גם לתחום בו אתה עוסק. זה עובד בכל מקרה ובכל עיסוק!

    ערן

  17. לאהוב את מה שיש ולהשיג את מה שאין!

    תודה לכל המגיבים!

    יפעת – אני מציע שבמקום להיות “עסוקה” בלכעוס על עצמך,כי זה הרי לא יעזור לפתור את המצב… תתחילי לשאול את עצמך “מה אני יכולה לעשות כדי להתקדם” ואז צאי לדרך ועשי זאת!

    יוסי – השאלה שלך מאד רחבה ממה שניתן לענות עליה במסגרת הזו. למטרה זו בדיוק אנו מקיימים סדנאות כמו “קוד המנצח” כדי לתת לאנשים את הידע והכלים לעשות זאת. אני ממליץ לך להכנס לאתר http://www.prosperity.co.il ושם תוכל לקבל בחינם הרצאה שלי מוקלטת בנושא של כסף, יש בהרצאה תרגיל שאני נותן לאנשים שיעזור להם לפתח את החשיבה שלהם בנושא כסף ולהרוויח עוד כסף.

    סופ”ש נפלא לכולם!
    ערן

  18. כיצד נמדדת מחוייבות?

    תודה לכל המגיבים!!

    רינה – מחוייבות אינה אומרת שצריך להכנס לחובות. אבל היא אומרת לעשות כל מה שנדרש כדי להתקדם בכיוון אליו אנו רוצים להגיע. אם ניקח דוגמה קיצונית לשם המחשה – נניח שחסר לך סכום כסף כדי לשווק ולקדם את העסק שלך – אם היה לך חסר את אותו סכום הכסף כדי לממן ניתוח דחוף – האם היית יודעת למצוא את הכסף? אני מניח שכן – באותה רמת דחיפות, ויצירתיות ניתן לפעול גם למען יעדים שאינם הצלת חיינו – זו מחוייבות…

    ליזה – כשבן הזוג אינו משתף פעולה – ממשיכים לפעול בכיוון שאת רוצה לפעול אליו – זו מחוייבות. לא תמיד הסביבה שלנו תתמוך במהלכים שלנו, מנסיוני כאשר אנו איננו מתפשרים ופועלים בכיוון מגיעות התוצאות. התוצאות משכנעות את הסביבה…

    מירי – מסכים לגמרי – צריך קודם כל לדעת “מה אני באמת רוצה” ואז לפעול.

    אורי – יופי של דוגמה – אהבתי! :-)

    המשך שבוע מצויין!
    ערן

  19. ללכת "טיפ-טופ"...

    יונתן – אין לי ספק שכאשר הולכים “עם הבטן” גם סיכויי ההצלחה גדלים ביותר!

    שי – אני חושב שעוד לפני שאנו “מתריסים” כנגד האדם ברחוב, אנו קודם כל צריכים ללמוד ולהתריס כנגד עצמנו… :-)

    ערן

  20. לפעמים כדאי להתעכב...

    תודה רבה על כל התגובות והפרגון – מחמם את הלב לקרוא :-)

    בנצי – לשאלתך – ישנם הרבה מאד גברים שמשתתפים בתוכניות שלנו, בהרצאות, בשיחות האינטרנטיות וגם שקוראים את הבלוג הזה. העקרונות שאני מלמד אינם יחודיים רק לנשים… הם עובדים עבור כל אחד.

    מדוע ישנן יותר נשים שמגיבות בבלוג? לא יודע. אני חושב שזה בגלל שנשים באופן כללי (לדעתי, בלי להכליל יותר מדי) הן פתוחות יותר ומרגישות חופשיות יותר להגיב.

    בהזדמנות זו – אני קורא לכל הגברים שביניכם – הגיבו בהמוניכם!! :-)

    שבוע מצויין!
    ערן

  21. ללכת "טיפ-טופ"...

    תודה רבה לכל המגיבים :-) מחמם את הלב לקרוא את התגובות של כולם!

    מאיה – לשאלתך איך מוצאים שותף לדרך – קודם כל מתחילים לחפש. מנסיוני השותף הנכון בדרך כלל לא יהיה בסביבה הטבעית שלך. בסביבה הרגילה בד”כ תמצאי ביקורת ואנשים שיאמרו לך “למה לא” או “למה אי אפשר”. לא ממקום רע, אלא בגלל הפחדים שלהם עצמם. אני פוגש עשרות ומאות אנשים המשתתפים בתוכניות שלנו, בסדנאות ובסמינרים, ואני כל פעם אומר להם שבחדר הזה, יחד איתם ישנם האנשים הנכונים שיכולים להוות להם סביבה מתאימה להתפתחות שלהם. כי האנשים הבאים להשתתף בתוכניות שלנו, הם אנשים מחוייבים, בעלי שאיפות גבוהות, שאינם מפחדים לחלום ונמצאים בעשייה כדי להגשים את החלומות שלהם. אלו סוג האנשים שאת רוצה להיות בסביבתם.

    בנצי – אכן שמתי לב שחלק נכבד מן המגיבים (או בעצם מגיבות) הן נשים. זה לא בגלל שהעקרונות שאני מדבר עליהם עובדים רק עבור נשים, אלא להערכתי פשוט בגלל שנשים הן פתוחות יותר ואינן חוששות לשתף. :-)

    המשך שבוע נפלא לכולם!
    ערן

  22. למה אני מתחייב ב-2010?

    תודה רבה לכל המגיבים. מאד מרגש לקרוא את השיתופים וההתחייבויות שלכם!

    יאנה / דורון חגית – כל הכבוד על העשייה, האנרגיה שאתם מביאים אתכם וכמובן על התוצאות!

    פנינה – אחת הבעיות שאני נתקל בהן היא שאנשים רוצים להשיג תוצאות אך אינם מוכנים לשלם את המחיר כדי להשיג תוצאות אלו. אני לא מדבר רק על מחיר כלכלי דוקא. אני חושב שמה שמאפיין את האנשים שהגיבו כאן ושיתפו על התוצאות שהם השיגו הוא שהם מוכנים לשלם את המחיר (שוב, לאו דוקא כסף).
    אני לא חושב שהתוכניות שלנו יקרות, בטח לא לעומת הערך שאנשים מפיקים מהם.

    חוק בסיסי מאד בעולם שלנו – הוא חוק ההקרבה – אנו תמיד נשלם מחיר כדי להשיג משהו בעל ערך גבוה יותר. השאלה היא – האם אנו מוכנים לכך..

    רון – נשמח לראותך בפעילויות שלנו, מוזמן ליצור קשר במשרד – 1700-50-50-79

    שתהיה לכולם שנה מצויינת!
    ערן

  23. מי אמר שאי אפשר? ולמה לא כדאי להקשיב לו!

    למי להקשיב?

    למי שכבר היה שם, שיש לו תוצאות מוכחות בתחום, שיודע על מה שהוא מדבר מתוך נסיון ולא מתוך דעות…

    תבחני את האדם שאת מדברת איתו ותשאלי את עצמך – “מה התוצאות שלו” ואם התוצאות שלו הן מסוג התוצאות שאת רוצה – שווה להקשיב לדעתו…

    ערן

  24. למה אני מתחייב ב-2010?

    וואו… מרגש ומדהים לקרוא את התגובות של כולם – תודה לכם!

    אין לי ספק שכל מי שמעז לכתוב כאן את ההתחייבות שלו כלפי עצמו – עושה צעד משמעותי למימוש של ההתחייבות שלו ב-2010!

    ההתחייבות כאן מול עצמכם ומול כל שאר העולם היא בעלת ערך עצום עבורכם!

    שוב תודה ושתהיה לכם 2010 נפלאה!
    ערן

  25. מי אמר שאי אפשר? ולמה לא כדאי להקשיב לו!

    תודה רבה לכל המגיבים!

    רותי – מרבית הארועים שלנו נערכים דווקא באזור המרכז… כל הארועים הקרובים שלנו מפורסמים באתר:
    http://out-standing.co.il/19978/events

    אפרת – מה רע בכך שמישהו רוצה להיות המשיח?
    וברצינות – אם ישנו אגם שמאמין ברעיון מסויים, ומוכן לקדם את הרעיון שלו – אז קדימה, שיצא לדרך ויקדם את הרעיון שלו. אנו רואים שזה קורה בכל רגע ורגע מסביבנו. האם יש בכך רע?
    ואם למישהו יש רעיון בתחום המיחזור ואין לו שם ידע עסקי או מקצועי, והרעיון בוער בעצמותיו – שיתחיל לחפש למי יש את הידע החסר לו ושילמד ממנו או שירתום אותו לרעיון שלו. בשורה התחתונה – מי שמאמין ברעיון שלו ומוכן ללכת איתו עד הסוף (ולשלם את המחיר הנובע מכך) – ימצא את הדרך ואת האנשים המתאימים שיעזרו לו לקדם את הרעיון שלו.

    לאה – מסכים בהחלט – ישנם עוד חכמים רבים. נפוליון היל הוא אחד הקרובים לליבי :-) ותודה על הציטוט שהקדשת לי!

    ערן