/
/
הייתי בדיוק קרובה לוותר…

הייתי בדיוק קרובה לוותר…

הי,

אני אקדים ואומר שהפוסט הזה יהיה קצת ארוך מהרגיל, ואני יודע שאנו היום בתקופה שאנשים "קצרים" ואין להם סבלנות לטקסטים ארוכים. אבל בגלל החשיבות שלו, החלטתי לפרסם אותו בכל זאת, ואני יודע שהאנשים שהמסרים הללו מתאימים ונכונים להם יקראו אותו עד לסופו, ובעיקר – יעשו בעקבותיו פעולה שתקדם אותם!

אני לא נוהג לשתף את המיילים האישיים ששולחים לי הלקוחות שלי, אבל במקרה הזה אני חורג מהרגלי, וגם קיבלתי את אישורה של לימור דוידי לשתף אותו אתכם.

שלשום היא שלחה לי את המייל הבא שהכותרת שלו היתה: "לערן, תודה ענקית!"

"הי ערן,

רוצה לספר לך שלפני שנה כשנפגשנו בתהליך האסטרטגיה – הייתי בדיוק קרובה לוותר.

 היו בי המון יצירתיות, דמיון ופנטזיה שהיו צריכים לרדת לקרקע, להפוך את זה לעסק, לשליחות.

אחרי הפגישה גם קראתי את הספר שלך "להתעורר", והחלק שהכי נגע בי היה לגבי רמות המודעות. פתאום, הבנתי, מאיפה מגיעה הרגשת ה"תקיעות" שחשתי. מצאתי את עצמי בין הגדרות 3 (שאיפה) ל-4 (עצמאות), כשאני יותר קרובה ל-3. איך זה הגיוני? כל השנים שהשקעתי בלמידה, שני תארים, המון קורסים, סדנאות, ספרים ועבודות שאני שם, מאחור, ב-3.

אחרי ההבנה הזו, חשבתי שיהיה יותר פשוט, אבל לא כך. עם קול שאומר לי להקים "משהו משלי", ועם מציאות שדברים בה לא זזים. הקול הזה לא הפסיק לרגע. כמה פעמים אמרתי, ביקשתי והתחננתי שיפסיק, שללכת בדרך הזו זה לא בשבילי, שזה "גדול" עליי, גדול מהיכולות שלי, המחיר גבוה מדיי, וכמה פעמים רציתי שוב להרים ידיים.

היו גם הרבה רגשות של כעס ותסכול – איפה איבדתי את לימור? התקתקנית, האוטודידקטית, שלומדת מהר-מיישמת מהר, חדורת מטרה לכבוש יעדים, מה קרה לה? מרגע שהחלטתי ללכת בדרך, איבדתי אותה. אם זה מה שקורה כשהולכים בדרך? אז אני לא רוצה בזה, חזרתי ואמרתי שוב ושוב.

אבל ככל שהתפתחתי, הבנתי דבר אחד- אי אפשר לחזור אחורה! אומרים לנו שתמיד אפשר לעצור, ושזו בחירה. אבל אצלי החלום, השליחות בחרו בי. יש נקודת אל-חזור שאי אפשר לחזור ממנה, התודעה צמחה והתרחבה, ואנחנו יודעים מה יש מעברו השני. איך אפשר לחזור כש"יודעים"?

וכשהבנתי שלא רק שאי אפשר לחזור אחורה בתודעה, אני גם לא באמת רוצה לחזור, נותרה לי רק הדרך קדימה.

והיום, אחרי שנה, אני שמה את עצמי ב-5 (משמעות) עם עבודה פנימית על 6 (חופש).

בדיוק לפני שבוע, הוצאתי את האתר לאוויר. כבר קרוב ל-500 אימהות הורידו את חוברת המתנה, ונכנסו לקבוצה. שני מוצרים שלי (חוברת וערכה) אוטוטו יוצאים גם הם לאור.

והכי מרגש – המון תגובות מדהימות ומרגשות על הדברים שכבר הוצאתי ועל איזה מזל שזה קיים…

בשבוע האחרון – הספקתי לתת כל כך מעט ממה שיש לי להציע וכבר התגובות אומרות – כמה המון אני נותנת! אז אני כבר יודעת שאני פועלת נכון, ובטוח שיש לי אסטרטגיה מעולה לעסק 🙂

כשאני חושבת על כל הדברים הקטנים שקיבלתי בתהליך הזה: המילה "מתפתחים" בייחוד – במקום יצירה (אימהות רבות אומרות לי שחשובה להם פעילות התפתחותית), להעניק מתנה אמתית ושימושית! (ואכן היה לי חשוב מתנה של "איך" ולא של "מה"), על כך שהאימהות יכינו בעצמן ולא אני אכין עבורן (לא מבינה איך אני לא חשבתי על זה קודם! ובקרוב תהיה סדנה ליצירת משחקים לאימהות) על כתיבת פוסטים, על השיווק ועוד ועוד….הפרקים של "האקדמיה למובילים ומנהיגים" שגם הם מלאים בשפע של ידע!

אבל הכי "מעצבן" אותי 🙂 כשאומרים לי איזה שם יפה זה "שתיים עד ארבע" ואני לא יכולה לזקוף את השם למיזם שלי, לזכותי…אלא לזכותך…

ואפילו ה"כרטיס ביקור/פלייר" שלי, זה אחרי מחשבה על מה שאמרת לי. והכנתי "עינית מעוצבת לדלת" שגורפת מחמאות.

אז תודה ענקית!!!

בוודאות, בלי התהליך הזה, ובלי להבין שאפשר לבנות מעולם הדמיון, הפנטזיה וכל חומרי היצירה שהנחתי לך על השולחן – זה לא היה קורה….

רק יצאתי לדרך, אבל יצאתי….

לימור"

קודם כל הנה האתר של לימור שאתם יכולים להתרשם בו מהעשייה המדהימה שלה: http://www.2-4.co.il (ובמיוחד אם אתם הורים לילדים בגילאי שתיים עד ארבע).

ועכשיו לכמה לקחים עסקיים חשובים:
1.     אף פעם, אבל אף פעם – אל תוותרו! אף פעם! כי גם אם אתם לא רואים את הדרך, ולאן ללכת מהנקודה שאתם נמצאים בה, תזכרו תמיד שהדרך נמצאת שם. ואם קשה לכם לראות את הדרך, כדאי להיעזר באחרים, ובעיקר בכאלו שכבר הלכו בדרך דומה ומכירים את כל הפיתולים ואת כל המהמורות.
2.     לימור מתארת בצורה אותנטית ומרגשת עד כמה המודעות שלנו משפיעה על מי שאנחנו ועל התוצאות שלנו. ההתפתחות של המודעות שלנו היא תהליך. תהליך מתמשך. אבל ככל שאנו מתקדמים בו גם התוצאות שלנו משתנות. כשאנחנו צומחים אז גם העסק שלנו צומח ומתפתח. (האלטרנטיבה לצמיחה היא נבילה).
3.     כל הידע שבעולם לא עושה הבדל. בסופו של דבר חייבת להיות עשייה. לימור עברה איתי תהליך אסטרטגיה מעמיק ומקיף. היא יצאה עם ערימה של תובנות, ובעיקר הרבה משימות שהיא צריכה לעשות. והיא עשתה אותן. יש לה מן הסתם עוד לא מעט לעשות, אבל היא "על זה" לגמרי!
4.     תהיו אותנטיים, אמיתיים ותנו ערך אמיתי ללקוחות שלכם. אני יודע שזה אולי נשמע כמו אמירה שחוקה, אבל זה נכון, וזה עובד! ועל כך יעידו העדויות המופלאות שלימור זוכה להן על העבודה שלה. ובצדק! אם תסתכלו בחומרים ובתכנים שלה, אי אפשר שלא להתרשם מן האיכות, הרמה הגבוהה וההשקעה שלה.
5.     לעבוד על העסק ולא רק בתוך העסק! בעלי עסקים רבים עובדים כל היום וכל הלילה בעסק שלהם. יש להם הרבה דברים לטפל בהם, משימות להספיק ולקוחות לספק. בכל הטירוף הזה, הם כמעט ולא מצליחים למצוא זמן להתנתק רגע, להרים את הראש ולפנות לעצמם זמן לעבוד על העסק שלהם ולא בתוכו. לפתח אותו, ליצור לו אסטרטגיה, תוכנית עבודה וכיוון. זה הכרחי בכל עסק, ובכל זמן. צריך מדי זמן לעצור, לקחת את הזמן ולבדוק שאנו מתקדמים בכיוון שנכון עבורנו.

אני גאה בלימור. אני גאה בנחישות שלה, בעשייה שלה ובערך הגבוה והמיוחד שהיא מביאה בדרכה.

לימור עבורי היא בדיוק סוג הלקוחות שאני הכי נהנה לעבוד איתם, אלו שאני מרגיש ויודע שיש להם ערך אמיתי לתת לעולם, שבאים צמאים לדייק את עצמם ואת העסק שלהם, ושמיישמים!

אם אתם מרגישים שגם אתם כאלו, ורוצים כמו לימור, ליצור לעצמכם אסטרטגיה מקיפה לעסק, לדייק את עצמכם, את הלקוחות שלכם, המוצרים ותהליכי השיווק, אז יש לנו על מה לדבר!

התהליך שלימור עברה איתי לפני שנה, הוא תהליך אסטרטגי מקיף שבו אני, ביחד אתכם (באחד על אחד) יושבים לפצח את המודל העסקי לעסק שלכם, מזהים את הלקוחות הנכונים, את הערך המיוחד שלכם, את המוצרים, התמחור וערוצי השיווק.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על תהליך כזה, וכיצד הוא מתאים עבורכם, פשוט צרו עמנו קשר הזה וכתבו לנו את מספר הטלפון שלכם, וניתן לכם את כל המידע והפרטים.

אם זה מהדהד לכם נכון ומדוייק עבורכם, עכשיו זה הזמן לפעול!

מחוייב להגשמה האישית והכלכלית שלכם!
ערן.

אהבתם את הפוסט?

אל תשאירו את כל הידע והטוב הזה רק לעצמכם! שתפו את אלו שבאמת אכפת לכם מהם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תכנים חדשים באתר:
הישארו מעודכנים!

הצטרפו למעגל הקרוב שלי

היו הראשונים לקבל את כל התכנים הכי משמעותיים שלי: פרקי פודקאסט חדשים, פוסטים מעוררי מחשבה וכלים מעשיים ישירות למייל שלכם

* בהרשמתי אני מאשר.ת לקבל עדכונים והודעות במייל ובסמס מערן שטרן וחברת "יוצא מהכלל". כמו כן, קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!